Jij wel, ik begin overmorgen gewoon om 08:48quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie weet... morgen ga ik gewoon ff door de slaap heen zuipen !!!
Tering vroegquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij wel, ik begin overmorgen gewoon om 08:48
Wel voor 6 uur klaar, dat dan weer wel
Te snel, kutzomertijd MIJN AUTISME SLAAT TOTAAL OP HOLquote:
Morgen dus, godverdommequote:
Precies, gewoon effe in de middag beetje pilsjes klappen, beetje meiden kijken af en toe beetje voedsel klappen. Primaquote:
Hoelang vrij dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn diensten er alweer opzitten.
Tot vrijdag. Moet 's avonds nog effe paar uurtjes tappen.quote:
Echt he, ff broodje eten in de stad, terrasje op 3 halve liters wegklappen, chinees halen nog 2 biertjes erbij filmpje kijken en pittenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, gewoon effe in de middag beetje pilsjes klappen, beetje meiden kijken af en toe beetje voedsel klappen. Prima
Ik las uitwonenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot vrijdag. Moet 's avonds nog effe paar uurtjes tappen.
Moet ondertussen wel nog paar colleges bijwonen.
Uitwonen komt woensdag wel tijdens de borrelquote:
Deze man kent de goede leeftquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he, ff broodje eten in de stad, terrasje op 3 halve liters wegklappen, chinees halen nog 2 biertjes erbij filmpje kijken en pitten
En dat zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:14 schreef renwan het volgende:
Ik heb zwaar zin om bepaalde personen te vermoorden
De een begint met een W en de ander met een N.quote:
Wesley en Nico?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:17 schreef renwan het volgende:
[..]
De een begint met een W en de ander met een N.
IK HEB ISSUES
Doeiquote:
Ja zijn 2 exen !! Renwan loopt nog steeds niet recht naar die dubbele penetratiequote:
Dacht al dat het een trauma in die richting was.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zijn 2 exen !! Renwan loopt nog steeds niet recht naar die dubbele penetratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |