Geen idee ik weet wel dat dat die kartonnen zooi vastliep. Tapes kon je knippen tot het blinkertjequote:Op maandag 28 maart 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Recyclen was simpel, dat is met tapes en diskettes al stuk lastiger.
EN nu ben je er nachten mee bezigquote:Op maandag 28 maart 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vond het toen maar tijdverspilling dat gedoe.
Ik heb onwijs trek in thee. Tijd om te gaan slapen.quote:
Ik krijg meestal slaap en ga naar bed.. Maar slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2016 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb onwijs trek in thee. Tijd om te gaan slapen.
Ik stel het nog even uit en heb een bakkie thee gezet. Ik word oudquote:Op maandag 28 maart 2016 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg meestal slaap en ga naar bed.. Maar slaap lekker
Ik kijk nog even een nieuwe seriequote:Op maandag 28 maart 2016 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stel het nog even uit en heb een bakkie thee gezet. Ik word oud
Dat trek ik niet meer.quote:
Ik heb vinyl liggen voor morgen.quote:Op maandag 28 maart 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn gelukkig korte afleveringen.. Maar niet je ding
5 en 6quote:Op maandag 28 maart 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. De aflevering vn vndaag is nog niet online....Morgen waarschijnlijk
Soury's vinyl is ook digitaal.. Een Mick Jagger productie dat dan weer wel..quote:Op maandag 28 maart 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai zelden nog vinyl, ben lui en vanaf PC is handiger.
Die Mick Jagger vind ik een eng ventjequote:Op maandag 28 maart 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury's vinyl is ook digitaal.. Een Mick Jagger productie dat dan weer wel..
Ach die gaat binnenkort ook de pijp wel uit.. Maar het is dus een TV-serie als je het nog niet wistquote:Op maandag 28 maart 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Mick Jagger vind ik een eng ventje
Heb een trailer gezien, vond het gelijk al niks.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die gaat binnenkort ook de pijp wel uit.. Maar het is dus een TV-serie als je het nog niet wist
Tis natuurlijk een gespeeld iets.. Dat heb je met TV en Filmquote:Op maandag 28 maart 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een trailer gezien, vond het gelijk al niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |