Rennies werken 10 minuten en niet meer in mijn slaap.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:36 schreef Molo het volgende:
Arja, kun je niet gewoon rennies of gaviscon ofzo gebruiken?
Oh heb je het zo lang achter elkaar, das mooi ruk!quote:Op zondag 27 maart 2016 23:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Rennies werken 10 minuten en niet meer in mijn slaap.
En jouw kind is ook een aubergine en komt misschien al over 84 dagen![]()
Welkom in het derde trimester
Ja, dat kun je wel zeggen. Ik nog 7 weken. Maar ik zat me te bedenken dat als mijn placenta nog steeds bij de uitgang blijkt te liggen, Emmy vast al eerder wordt gehaald. De kans is klein dat dat nodig is, maar toch. Ik heb nog allemaal deadlines op mijn werk en een babykamer is er al helemaal niet evenmin als een geboortekaartje.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heb je het zo lang achter elkaar, das mooi ruk!
Ja ik weet het
Bizar idee. Scheelt wel dat babykahier dus nu praktisch af is, voelt nu ook alsof we wel klaar zijn voor als de baby komt. Niet dat die nu al moet komen maar toch
En verlof gaat ook mega opschieten, vind je niet?
Ja zelfde hier, maar joh, dat zien we bij de 30-weken echo wel.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:46 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel zeggen. Ik nog 7 weken. Maar ik zat me te bedenken dat als mijn placenta nog steeds bij de uitgang blijkt te liggen, Emmy vast al eerder wordt gehaald. De kans is klein dat dat nodig is, maar toch. Ik heb nog allemaal deadlines op mijn werk en een babykamer is er al helemaal niet.
Antagel ken ik nog niet, ik zal eens kijken.
quote:Op maandag 28 maart 2016 08:41 schreef Nazil het volgende:
Twinkle ik denk niet dat ze het erg vinden als je het uitlegt, hoor. Gewoon doen!
Ik ben het vertrouwen in mijn lichaam volledig kwijt. Gisteren ontzettend rugpijn dus dacht meteen dat het mis was. Kan dingen moeilijk relativeren. Het was gisteren zelfs zo erg dat ik dacht, mocht dit misgaan doe ik het nooit meer weer. Ik ben klaar met die onzekerheid, ik wil genieten maar het lukt mij niet. Donderdag gelukkig controle bij vk, dan maar eens over hebben.
Ik vind het knap dat je het wel kunt, maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En praktisch ook trouwens. Ik heb al veel meisjeskleding in maat 50 t/m 68 geshopt. En roze dekentjes en gebloemde lakentjes etc overgenomen van vrienden.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:37 schreef Soof-87 het volgende:
Wat weten veel mensen hier het geslacht! Zijn er nog mensen voor wie het een verrassing blijft?
Net zoals bij mij?
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalquote:Op maandag 28 maart 2016 15:02 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het wel kunt, maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En praktisch ook trouwens. Ik heb al veel meisjeskleding in maat 50 t/m 68 geshopt. En roze dekentjes en gebloemde lakentjes etc overgenomen van vrienden.
Het valt me trouwens nog mee hoe weinig roze ik heb geshopt, maar toch wel uitgesproken meisjeskleding.
Woensdag wordt het wiegje bezorgd en ga ik hem vast klaarzetten. Ik heb al een ladekast leeggemaakt, waar nu haar kleding in ligt zolang we nog niet verhuisd zijn. En ik geloof dat we ook uit het geboortekaartje zijn.
Woensdag gaan we verder met de hypotheek.
Het begint ergens op te lijken.
Ik zou het best een verrassing willen laten zijn, want ik ben erop tegen hoe (bewust of onbewust) meisjes meteen in het hokje roze & zoet gestopt worden en jongens in het hokje blauw & stoer.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalBovendien ben ik zelf niet zo'n roze type. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk ga zien tijdens de echo ofzo, want ik zie dat soort dingen best snel.
Ik heb dus ook niet veel roze, maar wel bv polkadots of zo en dat vind ik wel echt voor meisjes. Of bloemetjes. Of jurkjes.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalBovendien ben ik zelf niet zo'n roze type. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk ga zien tijdens de echo ofzo, want ik zie dat soort dingen best snel.
Wij wilden het vooraf ook niet weten en ik heb echt heel veel extra echo's gehad ivm te klein kindje. Iedere echo hebben wij het vooraf voor de zekerheid even gezegd en we werden altijd netjes op tijd gewaarschuwd weg te kijken als de gyn bijv de benen wilde meten.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |