Hun muziek is goed, maar dit is gewoon enorm irritant. Die reporter doet haar best om er een leuk interview van te maken, maar ze nemen het totaal niet serieus. Die vragen stelt zij niet voor zichzelf, maar voor de fans, fans die grof geld betalen om hen live te mogen zien. Dit is gewoon respectloos en asociaal en minachting van hun fans (= klanten). Alex is de 30 al gepasseerd en gedraagt zich alsof hij 15 is. Doe normaal, idioot.quote:
Ga ik morgen ook doen 😊😊😊😊😊quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:53 schreef sander26 het volgende:
Zojuist de deluxe LP gekocht bij mijn lokale platenboer en er gratis een poster bij gekregen!! Nice! 😊
Wat een geweldig mooi fotoboek. Echt subliem. Inclusief foto's van Matt en Taylor trouwens. 😁
Inderdaad zo denk ik er ook over. Niet erg sympathiek naar dat vrouwtje toe.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hun muziek is goed, maar dit is gewoon enorm irritant. Die reporter doet haar best om er een leuk interview van te maken, maar ze nemen het totaal niet serieus. Die vragen stelt zij niet voor zichzelf, maar voor de fans, fans die grof geld betalen om hen live te mogen zien. Dit is gewoon respectloos en asociaal en minachting van hun fans (= klanten). Alex is de 30 al gepasseerd en gedraagt zich alsof hij 15 is. Doe normaal, idioot.
Het excuus dat ze jetlag hebben slaat ook nergens op. Alleen kleine kinderen gaan vervelend doen als ze moe zijn.
/rant
Die cd moet uit UK komen. Dat kan echt nog een weekje duren. Dat is ook de reden waarom ik cd's die ik op de dag van release wil hebben, niet meer uit het buitenland laat komen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:47 schreef LL1239128 het volgende:
Weken geleden al de CD besteld via de TLSP website, nog steeds niet ontvangen. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Sta inmiddels bijna op het punt hem zelf maar in de stad te gaan halen..
Wat mij betreft ditquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:11 schreef Xurk het volgende:
Of dat Alex überhaupt zijn naam doodleuk in een nummer heeft gestopt?
Gewoon dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:11 schreef Xurk het volgende:
Of dat Alex überhaupt zijn naam doodleuk in een nummer heeft gestopt?
Eeeeh, "and some kid I went to school with", wel heel kinky zou dat dan zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:11 schreef Xurk het volgende:
Waarom was iedereen zo ontdaan van het "You and me and Miles Kane" stukje in "The Dream Synopsis"? Ze zijn toch ook met zijn drieën wezen wintersporten?Of ging het erom dat het wellicht suggestief kan worden geïnterpreteerd (menage à trois
)?
Wow, ja, ik hoorde het eerst niet maar nu je het zegt, wauw ja!quote:
Inderdaad leuk interview.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:37 schreef sander26 het volgende:
Eindelijk een geweldig interview. Maar écht.![]()
Alex solo met geweldige antwoorden met heel veel nieuwe informatie.
En gelijk wordt ook duidelijk waar de kous wringt tijdens die interviews; je moet ze van elkaar isoleren. Ze hebben écht wel iets te vertellen maar samen zijn ze gewoon veel te guitig.
Een paar zaken die ik opvallend vond als je geen zin/tijd hebt om het te lezen:
• James Ford produceerde óók het eerste AM album, maar ze besloten hierna toch Jim Abbiss toe te laten omdat ze bang waren dat het niet goed genoeg was. Alex was echter gefacineerd door Ford en zijn ideeën, waarna de band besloot bij hem terug te keren voor FWN.
• Sweet Dreams, TN had het album bijna niet gehaald. Taylor Bagley overtuigde hem ervan het toch te doen.
Hier de link naar het interview: http://www.artistdirectin(...)youve-come-to-expect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gratis: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ordt-crooner-1604016quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:03 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Blende-alert (¤0,29), interview in nrc.next door Hester Carvolho: https://blendle.com/item/bnl-nn-20160331-2_06_1
Je weet het waarschijnlijk al, maar vanaf vanavond gedurende de week elke dag één track, de volledige show volgt op 28 april. Voorproefje: https://www.facebook.com/(...)2053/?type=2&theaterquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:40 schreef sander26 het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer dit wordt uitgezonden?
Fijn, die Miracle Aligner versie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |