lanolin.... op aanraden van een lactatiekundige waar ik bij een draag/borstvoedingscafe al info had ingewonnenquote:
Ik ga idd niet te lang ertussen laten nog. Ik heb gigantisch veel voeding nu al dus hij verslikt zich regelmatig. (Klein maatbekerje eronder gehad gisteren, puur eronder houden gaf al 20cc.) Ga ik er langer tussen laten dan wordt het helemaal feest. Nachten 4 uur en overdag 3 hou ik nu ongeveer aan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:23 schreef WupWup het volgende:
Ik heb zelf de eerste vier of zes weken nog wel gezorgd dat ze zeker elke drie uur dronk. Daarna heb ik dat pas los gelaten. Voelde prettiger.
Jantina, ik kolf op vrijdag wat op dinsdag mee gaat. Dat laat ik hier ook in de koelkast staan, gaat altijd prima!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:57 schreef JantinaGr het volgende:
Zouden jullie vandaag gekolfde melk in de koelkast laten staan totdat het maandag (op kdv) gebruikt gaat worden of tussentijds invriezen? Ik heb voor nu in elk geval het laatste gedaan.
En, ik snap iets niet, ik lees overal dat men de avond ervoor vriezerflesjes voor de dag erna in de koelkast zetten. Maar het ontdooien duurt toch veel langer? Hier duurt het zo'n 20 uur (achterin de koelkast, en uit een vriezer van -18)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |