Ja mensen moeten dat echt eens gaan leren. Dat heeft niks met asociaal te maken, maar met efficiënt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:05 schreef b2py het volgende:
Altijd via de eerste klas instappen natuurlijk
Meer deuren!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mensen moeten dat echt eens gaan leren. Dat heeft niks met asociaal te maken, maar met efficiënt.
Ja en dan overal "NIET LEUNEN TEGEN DE DEUREN!" stickers opquote:
Ja zo heb ik al eens iemand bijna de metro uit laten flikkeren, stom wijfquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan overal "NIET LEUNEN TEGEN DE DEUREN!" stickers op![]()
Vergeet de senioren niet die je niet laten uitstappen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:05 schreef ReisT het volgende:
Link werkt hier prima.
Tja, wat deze Engelsman beschrijft is (helaas) precies zoals het gaat. Hij is alleen de vouwfietsen vergeten.
Ik sta het gebeuren elke ochtend weer met verbazing gade te slaan.
Vooral leuk als ik al rustig in kan stappen terwijl ze een deur verder nog met stap 3 bezig zijn.
Anita & Ingrid die persé vooruit moeten zitten en daarom direct de trein in stormen omdat ze anders misselijk worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Vergeet de senioren niet die je niet laten uitstappen.
Achteruit trekken denk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Anita & Ingrid die persé vooruit moeten zitten en daarom direct de trein in stormen omdat ze anders misselijk worden.
#walgelijk
Meer Ducktape. Of WD40quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon meer ijzer, meer wielen, meer stoelen. Meer alles.
Snijbrander dabeiquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:34 schreef dennistd het volgende:
Wat een lelijke uitstulping zit er bij de NS FLIRT3's ter hoogte van de draaistellen: Grote foto
[ afbeelding ]
Voor zover ik andere FLIRT3's op de foto heb (DB en Westfalenbahn) zitten ze niet op andere stellen. De Abellio-stellen en ook die voor PKP Intercity heeft het dan wel weer. Mogelijk iets met gelijkstroom waarvoor extra ruimte nodig is?
Dan zou die van Abellio NRW dat ook moeten hebben, maar die heeft het weer nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:34 schreef dennistd het volgende:
Wat een lelijke uitstulping zit er bij de NS FLIRT3's ter hoogte van de draaistellen: Grote foto
[ afbeelding ]
Voor zover ik andere FLIRT3's op de foto heb (DB en Westfalenbahn) zitten ze niet op andere stellen. De Abellio-stellen en ook die voor PKP Intercity heeft het dan wel weer. Mogelijk iets met gelijkstroom waarvoor extra ruimte nodig is?
Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hallo! Als ik de 18:26 NS international van Amersfoort naar Hilversum wil nemen, moet ik daar dan toeslag voor betalen? Hij wordt namelijk niet opgenomen in mijn reguliere reisadvies (Groningen - Hilversum). Een uur eerder is het een normale IC en kan ik dus keurig in 1:52 naar Hilversum reizen, maar als ik om 18:22 aankom in Amersfoort moet ik wachten op de IC van 18:40...
Alvast duizendmaal dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |