quote:Kenneth Vermeer (Feyenoord)
Jeroen Zoet (PSV)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Jetro Willems (PSV)
Jeffrey Bruma (PSV)
Joël Veltman (Ajax)
Virgil van Dijk (Southampton)
Patrick van Aanholt (Sunderland)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Timo Letschert (FC Utrecht)
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Daley Blind (Manchester United)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Jordy Clasie (Southampton)
Marco van Ginkel (PSV/Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Memphis Depay (Manchester United)
Luciano Narsingh (PSV)
Luuk de Jong (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Vincent Janssen (AZ)
Dan maar Forster.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:24 schreef Bolasie het volgende:
Butland breekt enkel en mist EK met Engeland
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:31 schreef Syntix het volgende:
Wordt helemaal niks zonder Klaassen en Cillessen. Enige met talent die over zijn, zijn Bazoer en Veltman.
quote:Op maandag 28 maart 2016 14:08 schreef Syntix het volgende:
Mensen die denken dat het aan Danny Blind ligt
Faalhaas Guus heeft de basis gelegd met zijn identiteitsloze (lampen) psv spel
Gewoon talenten selecteren en bouwen aan een nieuw elftal met Tete, Cillessen, Riedewald, Willems, Klaassen, Bazoer, Veltman, El Ghazi, Strootman etc.
Met Guus had Oranje wel met moeite het EK alsnog gehaald. Vanaf het moment dat Danny Blind het overnam ging het helemaal mis.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:08 schreef Syntix het volgende:
Gewoon talenten selecteren en bouwen aan een nieuw elftal met Tete, Cillessen, Riedewald, Willems, Klaassen, Bazoer, Veltman, El Ghazi, Strootman etc.
En hoe wil je dit veranderen of denk je dat het gewoon op is?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:17 schreef Pedroso het volgende:
Na de generatie Robben, Persie, Sneijder is er eigenlijk geen enkele topper meer doorgebroken / opgeleid.
De WK's van 2010 en 2014 waren de laatste stuiptrekkingen van die generatie, we gaan de komende jaren alleen nog maar tot eenheidsworst opgeleide spelers zien die zich niet eens gaat plaatsen voor eindtoernooien, welke coach je er ook neerzet.
Strootman was in mijn ogen voor zijn blessures de enige met nog enigszins potentie van de generatie na die drie. Verder is het armoe troef.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:17 schreef Pedroso het volgende:
Na de generatie Robben, Persie, Sneijder is er eigenlijk geen enkele topper meer doorgebroken / opgeleid.
De WK's van 2010 en 2014 waren de laatste stuiptrekkingen van die generatie, we gaan de komende jaren alleen nog maar tot eenheidsworst opgeleide spelers zien die zich niet eens gaat plaatsen voor eindtoernooien, welke coach je er ook neerzet.
Het is waar dat we niet zo een goeie generatie hebben maar het maakt wel degelijk uit welke coach je er neerzet.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:17 schreef Pedroso het volgende:
Eens met het eerste deel.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:17 schreef Pedroso het volgende:
De wijken in.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En hoe wil je dit veranderen of denk je dat het gewoon op is?
Nee ik vraag mij oprecht af hoe je dit wil verbeteren. De KNVB is nog conservatiever dan de SGP bij dit soort dingen.quote:
Volgens mij kende Duitsland enkele jaren geleden ook een soort van dipje. Hadden ze toen niet toevallig iets met de jeugd en doorstromingen gedaan?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee ik vraag mij oprecht af hoe je dit wil verbeteren. De KNVB is nog conservatiever dan de SGP bij dit soort dingen.
Het 'bouwen aan een nieuw elftal' is echt grote onzin bij het interland voetbal. Bij het clubvoetbal kun je bouwen aan een nieuw elftal door elke dag met nieuwe talenten te trainen, ze beter te maken, en ze wekelijks ervaring te laten opdoen in de wedstrijden.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:08 schreef Syntix het volgende:
En Spanje. En Frankrijk. België heeft sinds '82 een dip en Engeland sinds '66. Dus Nederland heeft het lange tijd geweldig gedaan. Zoveel potentieel met zo een klein inwonersaantal.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij kende Duitsland enkele jaren geleden ook een soort van dipje. Hadden ze toen niet toevallig iets met de jeugd en doorstromingen gedaan?
Duitsland heeft rond 2000 heel veel geld geïnvesteerd in de jeugdopleiding. Veel meer focus op techniek.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij kende Duitsland enkele jaren geleden ook een soort van dipje. Hadden ze toen niet toevallig iets met de jeugd en doorstromingen gedaan?
Dat dus. Landen als Frankrijk, Spanje, Italië en Duitsland kun je toch nooit bijhouden op de lange termijn. Die Belgen hebben nu een gouden lichting voor hun doen. Kan gebeuren.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En Spanje. En Frankrijk. België heeft sinds '82 een dip en Engeland sinds '66. Dus Nederland heeft het lange tijd geweldig gedaan. Zoveel potentieel met zo een klein inwonersaantal.
Wat ging er goed dan tot een jaar geleden ?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duitsland heeft rond 2000 heel veel geld geïnvesteerd in de jeugdopleiding. Veel meer focus op techniek.
Dit ging bij Ajax ook goed dankzij Cruijffgod, maar helaas hebben ze dat weer verneukt een jaar geleden.
Er komen zeker wereldtoppers aan als je in de jeugd kijkt, jammer dat het niet in Nederland is.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:29 schreef Syntix het volgende:
Er komt nu weer een generatie aan met wereldtopvoetballers. Het gaat alleen nog een paar jaar duren.
Het meer individueel en op techniek trainen. Als ik nu berichten hoor van de jeugdwatchers is dat weer een stuk minder geworden.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat ging goed dan tot een jaar geleden ?
Dat komt omdat ze in Nederland weinig wordt geboden. Eigen schuld dus van Ajax en Feyenoordquote:Op maandag 28 maart 2016 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat spelers zo als Chong zo jong naar het buitenland vertrekken en daar nummer 50 worden op de loonlijst helpt ook niet.
Heb de laatste dagen is naar de B1 gekeken op de Future cup, qua fysiek best aardige spelers maar voetballend heel teleurstellend. Die hebben toch een aantal jaren meegedraaid met de opleiding Jonk / Cruijff.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het meer individueel en op techniek trainen. Als ik nu berichten hoor van de jeugdwatchers is dat weer een stuk minder geworden.
Een Fosu-Mensah vertrok bij Ajax omdat hij geen contract kreeg aangeboden. Ja dan snap ik ook wel dat je naar Manchester United gaat, waar je dan wel een contract krijgt met prima salaris.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in Nederland weinig wordt geboden. Eigen schuld dus van Ajax en Feyenoord
Dat soort spelers zijn helaas al niet meer te houden als buitenlandse topclubs ze echt willen hebben.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Fosu-Mensah vertrok bij Ajax omdat hij geen contract kreeg aangeboden. Ja dan snap ik ook wel dat je naar Manchester United gaat, waar je dan wel een contract krijgt met prima salaris.
Maar ik denk wel dat spelers als Tete, Riedewald en Bazoer zich goed hebben kunnen ontwikkelen dankzij die filosofie.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb de laatste dagen is naar de B1 gekeken op de Future cup, qua fysiek best aardige spelers maar voetballend heel teleurstellend. Die hebben toch een aantal jaren meegedraaid met de opleiding Jonk / Cruijff.
Niet dat ik tegen de aanpak Cruijff was, groot gelijk had ie dat er veel moest veranderen maar helaas is het niet gelukt.
Deze speler wilde dolgraag in het eerste van Ajax spelen, en had echt wel gebleven als Ajax hem een contract had gegeven en hem een goed gevoel had gegeven.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn helaas al niet meer te houden als buitenlandse topclubs ze echt willen hebben.
Dat weet jij niet of het moet familie van je zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn helaas al niet meer te houden als buitenlandse topclubs ze echt willen hebben.
Tegen die miljoenen die ze in Engeland te besteden hebben kunnen Nederlandse clubs dan ook niet op.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in Nederland weinig wordt geboden. Eigen schuld dus van Ajax en Feyenoord
Prima spelers inderdaad maar ik zou ook wel weer is goede aanvallers willen zien, daar breekt al in geen 15 jaar meer een speler door die zich kan meten met de Europese top of zelfs maar subtop. Niet alleen bij Ajax trouwens.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat spelers als Tete, Riedewald en Bazoer zich goed hebben kunnen ontwikkelen dankzij die filosofie.
Nee, geen familie. Maar denk je niet dat de verleiding heel groot is om toe te happen ? Slaag je niet dan heb je en een volle portemonnee en je kunt nog wel weer in Nederland terecht.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat weet jij niet of het moet familie van je zijn.
Ja maar dat heeft ook gewoon te maken met talent. Die opleiding van Cruijff is vooral dat matige spelers zich kunnen ontwikkelen tot goede spelers, zodat de ondergrens hoger wordt. Maar de echte toppers moeten gewoon geboren worden. (en daarnaast zo goed mogelijk begeleid worden natuurlijk)quote:Op maandag 28 maart 2016 17:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima spelers inderdaad maar ik zou ook wel weer is goede aanvallers willen zien, daar breekt al in geen 15 jaar meer een speler door die zich kan meten met de Europese top of zelfs maar subtop. Niet alleen bij Ajax trouwens.
De Messi's, Ronaldo's van deze wereld kun je alleen bijsturen idd maar je kunt best spelers voor de Europese subtop opleiden. Dat hebben we bijna 40 jaar gedaan (ook voor de top overigens) maar sinds het zgn Masterplan begin jaren 00 is het daarmee ook afgelopen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft ook gewoon te maken met talent. Die opleiding van Cruijff is vooral dat matige spelers zich kunnen ontwikkelen tot goede spelers, zodat de ondergrens hoger wordt. Maar de echte toppers moeten gewoon geboren worden. (en daarnaast zo goed mogelijk begeleid worden natuurlijk)
Ik denk dat je ook niet moet onderschatten wat de invloed van de technologie heeft op de ontwikkeling van jeugdspelers. Nederland als rijk land kent relatief weinig armoede, en dus heel veel kinderen zitten liever te gamen dan buiten te voetballen. En als ze dat al doen is dat een stuk minder dan het vroeger ging.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Messi's, Ronaldo's van deze wereld kun je alleen bijsturen idd maar je kunt best spelers voor de Europese subtop opleiden. Dat hebben we bijna 40 jaar gedaan (ook voor de top overigens) maar sinds het zgn Masterplan begin jaren 00 is het daarmee ook afgelopen.
Het korps mariniers klaagde onlangs in ieder geval nog over het gebrek aan fysieke vermogens bij de game generatie.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook niet moet onderschatten wat de invloed van de technologie heeft op de ontwikkeling van jeugdspelers. Nederland als rijk land kent relatief weinig armoede, en dus heel veel kinderen zitten liever te gamen dan buiten te voetballen. En als ze dat al doen is dat een stuk minder dan het vroeger ging.
Nu hebben andere omringende landen dit ook wel, maar die hebben ook een groter bevolkingsaantal en in het geval van België meer armoede.
De Vrij, Strootman, Blind, Memphis en Afellay zijn toch prima voorbeelden van opleiden voor de Europese subtop?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Messi's, Ronaldo's van deze wereld kun je alleen bijsturen idd maar je kunt best spelers voor de Europese subtop opleiden. Dat hebben we bijna 40 jaar gedaan (ook voor de top overigens) maar sinds het zgn Masterplan begin jaren 00 is het daarmee ook afgelopen.
Zo slecht is het nu ook weer niet gesteld met het Nederlandse voetbal om dat soort spelers in Oranje te willen hebben.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:19 schreef hafcfan het volgende:
Waarom krijgt De Roon trouwens niet eens een kans?
Speelt niet wekelijks tegen Willem II en Excelsior, dan sta je niet op de radar van Scholletje Blind.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:19 schreef hafcfan het volgende:
Waarom krijgt De Roon trouwens niet eens een kans?
Bij het Nederlandse voetbal is juist het technische vermogen al jaren een probleem, fysiek kun je op latere leeftijd altijd nog wel in groeien.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het korps mariniers klaagde onlangs in ieder geval nog over het gebrek aan fysieke vermogens bij de game generatie.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu ook weer niet gesteld met het Nederlandse voetbal om dat soort spelers in Oranje te willen hebben.
Dat is nu eenmaal het nadeel van al die technologie.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het korps mariniers klaagde onlangs in ieder geval nog over het gebrek aan fysieke vermogens bij de game generatie.
De Roon staat wekelijks in het elftal van de week in de Gazzetta en kan zomaar een transfer maken naar Napoli, waar heb je het over?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu ook weer niet gesteld met het Nederlandse voetbal om dat soort spelers in Oranje te willen hebben.
Daar heb je ook gelijk in ja. Dat jong weggaan zegt helemaal niets. De goeie spelers komen dan ook wel bovendrijven. Kasdorp zit er zelfs bij die wordt dronken gespeeld door Robin Propper.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is overigens echt onzin om het (deels) af te schuiven op vroeg vertrekkende jeugdspelers, de halve selectie van België vertrok vroeg naar het buitenland. Dan heb ik het nog niet eens over de United's en de Chelsea's van deze wereld. Wat zeg ik, Carrasco ging naar Monaco, op dat moment een Ligue 2 club. Nainggolan ging naar Piacenza of all places. Hazard speelde jarenlang bij Rijsel...
[..]
Speelt niet wekelijks tegen Willem II en Excelsior, dan sta je niet op de radar van Scholletje Blind.
Precies, ik denk zelfs dat spelers die op hun 16e naar het buitenland vertrokken straks verder zijn in hun ontwikkeling dan spelers die tot hun 23e bij Ajax of PSV blijven.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is overigens echt onzin om het (deels) af te schuiven op vroeg vertrekkende jeugdspelers, de halve selectie van België vertrok vroeg naar het buitenland. Dan heb ik het nog niet eens over de United's en de Chelsea's van deze wereld. Wat zeg ik, Carrasco ging naar Monaco, op dat moment een Ligue 2 club. Nainggolan ging naar Piacenza of all places. Hazard speelde jarenlang bij Rijsel...
[..]
Speelt niet wekelijks tegen Willem II en Excelsior, dan sta je niet op de radar van Scholletje Blind.
Aardige speler maar meer ook niet. Weinig technisch vermogen ook en dat is juist waar we behoefte aan hebben.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Roon staat wekelijks in het elftal van de week in de Gazzetta en kan zomaar een transfer maken naar Napoli, waar heb je het over?
Technisch vermogen leer je ook voor een groot deel gewoon aan hoor.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij het Nederlandse voetbal is juist het technische vermogen al jaren een probleem, fysiek kun je op latere leeftijd altijd nog wel in groeien.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aardige speler maar meer ook niet. Weinig technisch vermogen ook en dat is juist waar we behoefte aan hebben.
twitter:england twitterde op maandag 28-03-2016 om 16:06:59Hodgson confirms @DanielSturridge will start tomorrow's game: "We're pleased to welcome him back after his long-lay off from #England duty." reageer retweet
Apart, hij wordt in Italië geroemd om zijn technische kwaliteiten.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aardige speler maar meer ook niet. Weinig technisch vermogen ook en dat is juist waar we behoefte aan hebben.
Ik ben het redelijk zat dat iedereen steeds maar weer over techniek begint. Op bepaalde plaatsen in het team is het inderdaad heel belangrijk, maar er hoeven geen 11 technische wonders op het veld te staan. Je kan makkelijk 3 a 4 spelers in het team hebben zonder bovengemiddelde techniek, als ze hun taak maar goed uitvoeren (keepen, spits afstoppen, middenveld schoonvegen, ballen erin trappen). Dan doen de rest van de spelers het technische/creatieve werk wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat en ook zonder kun je ver komen. Alsof ze bij Ijsland en Tsjechië over lopen van de technische kwaliteit. Toch speelden ze NL weg.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het redelijk zat dat iedereen steeds maar weer over techniek begint. Op bepaalde plaatsen in het team is het inderdaad heel belangrijk, maar er hoeven geen 11 technische wonders op het veld te staan. Je kan makkelijk 3 a 4 spelers in het team hebben zonder bovengemiddelde techniek, als ze hun taak maar goed uitvoeren (keepen, spits afstoppen, middenveld schoonvegen, ballen erin trappen). Dan doen de rest van de spelers het technische/creatieve werk wel.
Een bepaalde basistechniek is wel vereist hoort.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het redelijk zat dat iedereen steeds maar weer over techniek begint. Op bepaalde plaatsen in het team is het inderdaad heel belangrijk, maar er hoeven geen 11 technische wonders op het veld te staan. Je kan makkelijk 3 a 4 spelers in het team hebben zonder bovengemiddelde techniek, als ze hun taak maar goed uitvoeren (keepen, spits afstoppen, middenveld schoonvegen, ballen erin trappen). Dan doen de rest van de spelers het technische/creatieve werk wel.
We kwamen vooral ver dankzij Robben en zijn techniek, dus ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Nederland op het WK het zo goed deed vanwege techniek.
Ja, maar die leer je in elke Nederlandse opleiding wel. We zijn geen Ghana of Australië. Het gaat erom dat een Dost, Bruma of Krul prima kunnen functioneren in een elftal als ze op de juiste manier gebruikt worden. Ze afbranden omdat ze geen perfecte balaanname hebben of een redelijk zwakke inspeelpass is onnodig omdat ze daar niet voor op het veld staan.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een bepaalde basistechniek is wel vereist hoort.
Tot aan de laatste zin ben ik het met je eens, probleem is echter dat er nu in Oranje bijna geen speler meer zit die zich kan meten w.b. technisch vermorgen met de Europese top / subtop (buiten Robben uiteraard).quote:Op maandag 28 maart 2016 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sommige spelers hebben het niet nodig nee, zoals verdedigers.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar die leer je in elke Nederlandse opleiding wel. We zijn geen Ghana of Australië. Het gaat erom dat een Dost, Bruma en Krul prima kunnen functioneren in een elftal als ze op de juiste manier gebruikt worden. Ze afbranden omdat ze geen perfecte balaanname hebben of een redelijk zwakke inspeelpass is onnodig omdat ze daar niet voor op het veld staan.
Dat mannetje van Twente dat naar Rusland is gegaan doet het daar erg goed hopelijk kan die nog een transfer maken.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tot aan de laatste zin ben ik het met je eens, probleem is echter dat er nu in Oranje bijna geen speler meer zit die zich kan meten w.b. technisch vermorgen met de Europese top / subtop (buiten Robben uiteraard).
Alsof Nederland het goed deed op het WK.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Nederland op het WK het zo goed deed vanwege techniek.
Promes kan er ook weinig van hoor.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat mannetje van Twente dat naar Rusland is gegaan doet het daar erg goed hopelijk kan die nog een transfer maken.
Zou hem wel altijd de voorkeur geven boven Narsingh en Lens eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promes kan er ook weinig van hoor.
Daar heb je ook een goed punt, Scrummie.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof Nederland het goed deed op het WK.
Als spelers heel goed zijn in een belangrijk aspect als ballen veroveren of afmaken, zie ik geen reden om ze niet op te stellen omdat ze technisch wat minder zijn. Je moet natuurlijk wel als team blijven spelen (druk zetten, vrijlopen) en niet als 11 eilandjes, maar niet iedereen hoeft een mannetje uit te kunnen spelen of een steekpass te kunnen geven. Als er maar duidelijk wordt afgesproken wat er van een speler verwacht wordt en daar ook op getraind wordt. Ik heb nu het idee dat er 11 namen op papier worden gezet in een bepaalde formatie en ze op goed geluk het veld in worden gestuurd.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige spelers hebben het niet nodig nee, zoals verdedigers.
Maar voor middenvelders vind ik het wel belangrijk dat ze een bepaalde basistechniek hebben zodat ze zich uit de situaties kunnen voetballen. Net als een spits ook gewoon een goede techniek moet hebben om te fungeren als aanspeelpunt.
Dat wel, maar die horen al helemaal niet thuis in het Nederlands Elftal.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou hem wel altijd de voorkeur geven boven Narsingh en Lens eigenlijk.
Doet het bij z'n club best aardig, al moet ik het ook maar van de statistieken hebben natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RVP had ik ook geselecteerd, vind hem op die leeftijd nog steeds veel beter dan al die gasten nu voorin.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Persoonlijk had ik Aké geselecteerd en Van Persie natuurlijk.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat af op statistieken en niet op wedstrijden die je gezien hebt.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan er niks van inderdaad.
SmolovGodquote:Op maandag 28 maart 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan er niks van inderdaad.
Hoe kan je een goed oordeel vellen over een speler als je hem alleen in het Nationaal elftal ziet spelen?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat af op statistieken en niet op wedstrijden die je gezien hebt.
Altijd als ik Promes zie spelen in Oranje vind ik het weinig bijzonders.
In Oranje is iedereen aids johquote:Op maandag 28 maart 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat af op statistieken en niet op wedstrijden die je gezien hebt.
Altijd als ik Promes zie spelen in Oranje vind ik het weinig bijzonders.
Promes wordt bij Spartak belangrijk gemaakt en hij heeft voorin ook gewoon vrije rol. In Nederlands elftal kan hij niet dezelfde rol vervullen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Doet het bij z'n club best aardig, al moet ik het ook maar van de statistieken hebben natuurlijk
[..]
RVP had ik ook geselecteerd, vind hem op die leeftijd nog steeds veel beter dan al die gasten nu voorin.
De echt grote talenten laten dan ook wel glimpen zien.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je een goed oordeel vellen over een speler als je hem alleen in het Nationaal elftal ziet spelen?
Ah, jij bent al in de veronderstelling dat het een vrij matige competitie is?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kan je afgaan op een lijstje met doelpunten terwijl je niet weet hoe slecht er word gespeeld daar.
Ik. Altijd al gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scoort er ook lustig op los voor het nationale team
Wie had dat ooit gedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |