Werkt niet met een idevice, slechte kwaliteit, betaald en loopt achter, niet aan te raden dus.quote:
Het is de schuld van de Duitsers!!!quote:Op zondag 27 maart 2016 20:09 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Werkt niet met een idevice, slechte kwaliteit, betaald en loopt achter, niet aan te raden dus.
TOPSHOWquote:Op zondag 27 maart 2016 20:18 schreef hafcfan het volgende:
Wie kan mij een korte samenvatting van de dag geven?
God bless youquote:Op zondag 27 maart 2016 20:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
http://goldenarrowschannel.jouwweb.nl/stream-3
Kim met 6-1 naar huis tegen O'Connor, Dolan verlies van Reyes, Pipe haalde een tijdje de 70 gemiddeld niet en ligt eruit, Chizzy had het moeilijk tegen Wattimena (die Norris uitschakelde), Thornton eruit tegen DOBEYquote:
dobey? Lijkt dobby van Harry Potter welquote:Op zondag 27 maart 2016 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kim met 6-1 naar huis tegen O'Connor, Dolan verlies van Reyes, Pipe haalde een tijdje de 70 gemiddeld niet en ligt eruit, Chizzy had het moeilijk tegen Wattimena (die Norris uitschakelde), Thornton eruit tegen DOBEY
Om maar eens wat te noemen
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
dobey? Lijkt dobby van Harry Potter wel
Vermakelijk wedstrijdje welquote:Op zondag 27 maart 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wright Bunt gaan gelijk op, allemaal eigen legs
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
Ons aller MensurWilson laat WilsonMensur even alle hoeken van de oche zien
quote:
Ach, zolang hij zijn kruid verschiet en niet zijn kruit is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:56 schreef F.M.D. het volgende:
je ziet het toch elke week een beetje minder worden bij mike. benieuwd of die morgen weer z'n normale niveau haalt of hij heeft inderdaad zoals anderson zei z'n kruid al verschoten...
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:56 schreef F.M.D. het volgende:
je ziet het toch elke week een beetje minder worden bij mike. benieuwd of die morgen weer z'n normale niveau haalt of hij heeft inderdaad zoals anderson zei z'n kruid al verschoten...
Weinig topshows op het eerste oog, maar dat zou ik van vandaag ook hebben gezegdquote:Op zondag 27 maart 2016 22:59 schreef borisz het volgende:
Adrian Lewis (6) 6-4 John Bowles
Jelle Klaasen (10) 6-0 Ronny Huybrechts
Michael Smith (2) 6-5 Jeffrey de Graaf
Peter Wright (3) 6-4 Stephen Bunting
Mensur Suljovic (15) 4-6 James Wilson
Gary Anderson (12) 6-1 Daryl Gurney
Benito van de Pas (13) 6-2 Devon Petersen
Michael van Gerwen (1) 6-3 Rene Eidams
En dus.
33 Peter Wright ... v ... Cristo Reyes LIVE
34 Adrian Lewis ... v ... James Richardson LIVE
35 Ian White ... v ... Jelle Klaasen LIVE
36 Michael Smith ... v ... James Wilson LIVE
37 Joe Cullen ... v ... Benito Van De Pas LIVE
38 William O'Connor ... v ... Gary Anderson LIVE
39 Dave Chisnall ... v ... Chris Dobey LIVE
40 Michael van Gerwen ... v ... Kevin Painter
FMDquote:Op zondag 27 maart 2016 22:56 schreef F.M.D. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar was Taylor eigenlijkVerliezen van Ross Smith in de qualifiers, best knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan is de volgende Tour pas weer in de tweede week van mei.
Dat was Q ET3quote:Op zondag 27 maart 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen van Ross Smith in de qualifiers, best knap.
En dan is de volgende Tour pas weer in de tweede week van mei.
Ah ja, even in de warquote:Op zondag 27 maart 2016 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat was Q ET3. Aan Q ET2 deed hij niet mee.
Q ET4 was Taylor wel succesvol.
Zou wel een topshow zijn als hij nog een legje paktquote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 13:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie nu Reyes opkomen
Ik denk dat mijn stream een beetje achterloopt
hehe nicetwitter:OfficialPDC twitterde op maandag 28-03-2016 om 14:49:52WATCH | James Wilson with a bizarre bounce out yesterday. Even commentator @DanDartsDawson was perplexed.https://t.co/UAcscaxNbH reageer retweet
Not badquote:Op maandag 28 maart 2016 15:01 schreef Anoonumos het volgende:
hehe nicetwitter:OfficialPDC twitterde op maandag 28-03-2016 om 14:49:52WATCH | James Wilson with a bizarre bounce out yesterday. Even commentator @DanDartsDawson was perplexed.https://t.co/UAcscaxNbH reageer retweet
Chizzy-MvG is prima natuurlijk, maar Cullen-Anderson vind ik persoonlijk niet fantastischquote:
Ik ben stiekem wel cullen fanquote:Op maandag 28 maart 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Chizzy-MvG is prima natuurlijk, maar Cullen-Anderson vind ik persoonlijk niet fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |