abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161504163
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik steel een reeks mini-meets voor :P Met z'n allen elkaar helpen opruimen *O*
*O*
  zondag 17 april 2016 @ 20:17:16 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_161504168
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik steel een reeks mini-meets voor :P Met z'n allen elkaar helpen opruimen *O*
^O^

Is er wel eens een meet van hier geweest?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_161504199
caferoker: ja, DJMO, dit heb je niet meer nodig, dit niet, dit ook niet, en dit wel maar geen tien stuks. Allemaal weg *)

DJMO: -O- ;(

>:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 april 2016 @ 20:19:09 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_161504228
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef CafeRoker het volgende:
caferoker: ja, DJMO, dit heb je niet meer nodig, dit niet, dit ook niet, en dit wel maar geen tien stuks. Allemaal weg *)

DJMO: -O- ;(

>:)
^O^
wanneer kom je langs? Zorg ik voor verse koffie ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 april 2016 @ 20:19:43 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_161504245
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:17 schreef drakin het volgende:

[..]

^O^

geen idee eigenlijk, ik post eigenlijk pas de laatste tijd redelijk actief mee hier :@
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_161504272
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:19 schreef DJMO het volgende:

[..]

^O^
wanneer kom je langs? Zorg ik voor verse koffie ^O^
:D

Ach, het zou wel kunnen werken. Als je het serieus meent is het wel het overwegen waard. Ik werk in de buitendienst dus ik kom sowieso nogal eens ergens. In welke hoek van het land woon je?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 april 2016 @ 20:21:04 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_161504285
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:20 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

:D

Ach, het zou wel kunnen werken. Als je het serieus meent is het wel het overwegen waard. Ik werk in de buitendienst dus ik kom sowieso nogal eens ergens. In welke hoek van het land woon je?
in de hondenkop :P (alkmaar)

pi_161504305
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

in de hondenkop :P (alkmaar)
hmm, natuurlijk weer zo'n uithoek :P
pi_161504458
Im done... Hulp in de huishouding voor adhd gvd man. Geen wonder dat zorg in nederland kk duur. Vanwege dit soort parasieten
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  zondag 17 april 2016 @ 20:32:14 #210
370431 drakin
vurig typje
pi_161504589
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:19 schreef DJMO het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk, ik post eigenlijk pas de laatste tijd redelijk actief mee hier :@
Vandaag is mijn actiefste dag hier, daarvoor wel eens een berichtje geplaatst en wel eens wat gelezen, maar dan bleef het er verder bij.

We kunnen altijd een meetpoging gaan wagen natuurlijk.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 april 2016 @ 20:34:05 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_161504620
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:27 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Im done... Hulp in de huishouding voor adhd gvd man. Geen wonder dat zorg in nederland kk duur. Vanwege dit soort parasieten
dit wordt niet uit de zorg betaald hoor, maar uit de wet maatschappelijke ondersteuning. Daarnaast is het begeleidende hulp in de huishouding dwz dat ze me ondersteunt. Ik krijg tips van haar en leer structuur aan te brengen in m´n huishouden zodat ik het op de langere termijn weer zonder hulp afkan.

pi_161504678
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

hmm, natuurlijk weer zo'n uithoek :P
Zaanstreek hier, Alkmaar is niet ver van hier :P
pi_161504691
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

dit wordt niet uit de zorg betaald hoor, maar uit de wet maatschappelijke ondersteuning. Daarnaast is het begeleidende hulp in de huishouding dwz dat ze me ondersteunt. Ik krijg tips van haar en leer structuur aan te brengen in m´n huishouden zodat ik het op de langere termijn weer zonder hulp afkan.
Tis een troll.

Je weet toch hoe ze zijn hier?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 april 2016 @ 20:43:03 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_161504846
quote:
2s.gif Op zondag 17 april 2016 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tis een troll.

Je weet toch hoe ze zijn hier?
over vijf dagen zit ik exact tien jaar op FOK! :P
dus ja, ik denk dat ik ze wel ken, maar toch. Soms is een serieuze uitleg wél voldoende om ze de mond te snoeren :P

pi_161505622
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

over vijf dagen zit ik exact tien jaar op FOK! :P
dus ja, ik denk dat ik ze wel ken, maar toch. Soms is een serieuze uitleg wél voldoende om ze de mond te snoeren :P
Meestal niet (8 jaar op fok :P )
En leuk is anders.
pi_161505996
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:17 schreef drakin het volgende:

[..]

^O^

Ja maar iedereen was te laat of was hun sleutels kwijt :D :+.

Opruimen kan ik prima, maar alleen als alles een vaste plek heeft. Belangrijke papieren in een map, rommel van vriend op 1 plank, kleding in de kast, bestek in een la, vuile vaat in de vaatwasser. En alles zoveel mogelijk achter deuren en in mappen/lades/dozen. Mijn huis is tegenwoordig best netjes. Ook dankzij de vaatwasser, de afwas zal ik nooit voor mijn lol doen. Kost teveel tijd en morgen moet het weer.

Wat mij ook helpt is het maken van lijstjes met klusjes. Kan je iets afstrepen als het af is, dat stimuleert om iets af te maken. En dan hoef ik niet meer na te denken wat er nog meer moet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_161513435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 23:52 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

ja, m'n buurman ook. En die kan weer voor geen meter koken. :P

Praat er gewoon over als het teveel wordt. Het is namelijk helemaal geen uitgemaakte zaak dat je maar *moet* multitasken als er iets anders langskomt. Driekwart van de dingen kun je gewoon op je todo lijstje zetten en kunnen morgen ook. En daar hoef je echt niet te moeilijk over te doen. "als ik hiermee klaar ben pak ik het op" is echt algemeen geaccepteerd.

En misschien heb je gewoon de verkeerde baan. Wat doe je eigenlijk? Mag ook per pb, maakt het wat makkelijker te plaatsen.
Ik moet bekennen dat ik ook een drang heb tot overcompensatie, omdat ik een achterstand heb in mijn studie. Beetje bekend bij ADHD'ers: impulsief verkeerde studiekeuzes icm het gewoon niet halen door verkeerde prioriteiten/traag leren, burnouts e.d.
pi_161513471
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 21:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Opruimen kan ik prima, maar alleen als alles een vaste plek heeft. Belangrijke papieren in een map, rommel van vriend op 1 plank, kleding in de kast, bestek in een la, vuile vaat in de vaatwasser. En alles zoveel mogelijk achter deuren en in mappen/lades/dozen. Mijn huis is tegenwoordig best netjes. Ook dankzij de vaatwasser, de afwas zal ik nooit voor mijn lol doen. Kost teveel tijd en morgen moet het weer.

Wat mij ook helpt is het maken van lijstjes met klusjes. Kan je iets afstrepen als het af is, dat stimuleert om iets af te maken. En dan hoef ik niet meer na te denken wat er nog meer moet.
Vaste plekjes herken ik. Lang leve de IKEA-kasten met vakjes!!!! :D heb die met 8 vakken, 4 vakken (ja, voor de was, voor elke kleur 1 vak :') ), badkamer 6 kleine... Ben zo'n fan van die dingen dat ik ze ook voor mijn vader heb gehaald. Vervolgens heel wat mappen voor hem gekocht zodat hij alles netjes kan opbergen. Ook een whiteboard. Is mama ook blij. Een opgeruimd huis en een rustige man hahhahahaha
pi_161514347
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 00:55 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Vaste plekjes herken ik. Lang leve de IKEA-kasten met vakjes!!!! :D heb die met 8 vakken, 4 vakken (ja, voor de was, voor elke kleur 1 vak :') ), badkamer 6 kleine... Ben zo'n fan van die dingen dat ik ze ook voor mijn vader heb gehaald. Vervolgens heel wat mappen voor hem gekocht zodat hij alles netjes kan opbergen. Ook een whiteboard. Is mama ook blij. Een opgeruimd huis en een rustige man hahhahahaha
Whiteboard vind ik een goeie aanrader :Y

IKEA-kasten :r
"Moderne meubels" :r
Metaal en glas :r

Doe mij maar oude houten kasten _O_

Administratie heb ik een hele zooi mappen gekocht bij de Action, elke map met dikke stift gelabeld. Dingen die ik niet of nauwelijks gebruik, maar (nog) niet wil wegdoen niet bewaren op de plekken waar ik ze het snelst tegen het lijf zal lopen (hoe vaker ik iets gebruik, hoe dichterbij de hand ik het wil hebben). Zo zijn er nog wel meer van die trucjes.
pi_161514376
Administratie heb ik op mijn keukentafel liggen. Zeg maar op zo'n manier dat de drempel om het uit te zoeken hoog genoeg is voor procrastinatie.
  maandag 18 april 2016 @ 11:11:00 #221
370431 drakin
vurig typje
pi_161516715
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 21:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan gaat de volgende meet zeker pas op 31 juni door, of we stellen het uit tot volgend jaar 29 februari :+
pi_161518143
Heeft iemand dit artikel weleens ontdekt?

De 6 subtypes van ADHD

Volgens dit artikel zijn er niet alleen ADHD en ADD, maar zijn er nog 4 types erbij.

In mijn geval verklaart het wel het één en ander.

Anderzijds ben ik ook skeptisch over dit artikel. Ik heb hier zoiets van "kan je hiermee niet op iedereen een ADHD-stempel drukken?"
pi_161518180
En aangezien veel AD(H)Ders creatief zijn, ben ik wel benieuwd hoe dat zich bij jullie manifesteert. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 april 2016 @ 12:45:38 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_161519028
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2016 12:10 schreef Pulzzar het volgende:
En aangezien veel AD(H)Ders creatief zijn, ben ik wel benieuwd hoe dat zich bij jullie manifesteert. :)
ik zing graag zelfverzonnen kinderliedjes op rijm :@ :')

pi_161519094
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 12:08 schreef Pulzzar het volgende:
Heeft iemand dit artikel weleens ontdekt?

De 6 subtypes van ADHD

Volgens dit artikel zijn er niet alleen ADHD en ADD, maar zijn er nog 4 types erbij.

In mijn geval verklaart het wel het één en ander.

Anderzijds ben ik ook skeptisch over dit artikel. Ik heb hier zoiets van "kan je hiermee niet op iedereen een ADHD-stempel drukken?"
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2016 12:10 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb even snel doorheen gebladerd, maar de minst slechte blijft toch ADD. Maar ik ga het zo nog een keertje goed doornemen, type voor type en punt voor punt.

Hoe manifesteert het zich bij jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')