Fixedquote:Op zondag 27 maart 2016 20:08 schreef Woestijnvos het volgende:
Vreselijk maar ja, daar gebeuren wel elke maand dag aanslagen.
quote:Pakistan begint paramilitaire operatie na bloedbad in Lahore
De Pakistaanse premier Nawaz Sharif beloofde maandag radicale ideologieėn uit Pakistan te verdrijven. 'Ons doel is om niet alleen de terroristische infrastructuur te ondermijnen, maar ook het extremistische gedachtegoed dat onze manier van leven bedreigt.'
Vanuit Amsterdam gezien is het ongeveer gelijk, NY ligt net nog iets dichterbijquote:Op zondag 27 maart 2016 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik ook nergens dat het met afkomst te maken heeft, toch? Dat maak je er zelf van. Overigens is New York verder weg dan Lahore.
Ik woon in Nijmegenquote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam gezien is het ongeveer gelijk, NY ligt net nog iets dichterbij![]()
Beetje mierenneuken moet kunnen he
Ja, dat is ook heel erg, heb foto's gezien, niet normaal meer......quote:Op maandag 28 maart 2016 20:36 schreef Spanky78 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een heel erge vind. Gewoon een park met kinderen opblazen, want dat is er gebeurd. Godverdomme.
Ik ben misselijk bij de gedachte. Brussel was erg maar dit... echt gevalletje kokend bloed.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook heel erg, heb foto's gezien, niet normaal meer......
Je doet er ook zo weinig tegen, al zet je er honderd militairen neer, je kunt dit niet voorkomen. Het is daarmee ook zo'n laffe daad.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben misselijk bij de gedachte. Brussel was erg maar dit... echt gevalletje kokend bloed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |