quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef Tommeke het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties van Patje en Coucke
twitter:PatLefevere twitterde op zondag 27-03-2016 om 18:05:50Het is niet acceptabel dat er in 2016 nog over hellingen die omhoog gaan moet worden gekoerst reageer retweet
Patje is een beetje in de war.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]twitter:PatLefevere twitterde op zondag 27-03-2016 om 18:05:50Het is niet acceptabel dat er in 2016 nog over hellingen die omhoog gaan moet worden gekoerst reageer retweet
Dat is een fake tweet.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Patje is een beetje in de war.
twitter:RikIAMcycling twitterde op zondag 27-03-2016 om 18:12:46What a race today @GentWevelgem but Some team need to think about new tactics 😂😂😂 reageer retweet
Ik weet niet wie er achter dit account zit, maar een lintje voor die persoon en snel.twitter:Etixx_QuickStep twitterde op zondag 27-03-2016 om 18:03:47He was in the #MSR finale, came 10th in #DDV and now 6th in #GWE. What a huge talent @FndoGaviria is! reageer retweet
Koen de Kort beste Nederlander.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:17 schreef Marcoss het volgende:
http://uitslagen.dewieler(...)374&datum=27/03/2016
Uitslag
Gelukkig heeft z'n eigen ploeg het wel briljant gedaan. 1 man in het peloton, 1 man in de mongolenwaaier en de rest DNF.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:13 schreef showtimer het volgende:
twitter:RikIAMcycling twitterde op zondag 27-03-2016 om 18:12:46What a race today @GentWevelgem but Some team need to think about new tactics 😂😂😂 reageer retweet
Het zal er vooral van afhangen of Mollema, Gesink, Kruijswijk en Dumoulin nog fatsoenlijke uitslagen gaan rijden. Anders gaat Team Holland met 3 renners naar Qatar.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nederland is er in geslaagd om nog een plaatsje te zakken in de World Tour ranking.
Boom of Terpstra kunnen misschien nog wel iets presteren de volgende weken, maar dat kan toch even goed niets worden. Het is me niet geheel duidelijk of Langeveld nog koerst.
Ach, dat maakt niemand meer wat uit na die Olympische titels op de weg en de tijdritquote:Op zondag 27 maart 2016 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal er vooral van afhangen of Mollema, Gesink, Kruijswijk en Dumoulin nog fatsoenlijke uitslagen gaan rijden. Anders gaat Team Holland met 3 renners naar Qatar.
Dat zou wel jammer zijn, want Qatar is een parcours waarvoor Nederland genoeg capabele renners heeft en waarbij er wel degelijk een verschil is tussen 6 of 9 renners aan de start. Ik denk dat ze vooral de Russen niet te ver mogen laten uitlopen.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal er vooral van afhangen of Mollema, Gesink, Kruijswijk en Dumoulin nog fatsoenlijke uitslagen gaan rijden. Anders gaat Team Holland met 3 renner naar Qatar.
Op dat parcours heb je toch wel topsprinters nodig. Zowel Van Poppel als Wippert zijn B-garnituur.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn, want Qatar is een parcours waarvoor Nederland genoeg capabele renners heeft en waarbij er wel degelijk een verschil is tussen 6 of 9 renners aan de start. Ik denk dat ze vooral de Russen niet te ver mogen laten uitlopen.
Niet zo bescheiden.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op dat parcours heb je toch wel topsprinters nodig. Zowel Van Poppel als Wippert zijn B-garnituur.
Ik zie Van Poppel niet zomaar Greipel, Cav, Kittel, Degenkolb, die Fransozen, Aussies, Sagan en dat Colombiaantje er van af sprinten.quote:
Rik kijkt volgens mij ook eerst naar de uitslag van zijn zwager en dan naar zijn eigen ploeg.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft z'n eigen ploeg het wel briljant gedaan. 1 man in het peloton, 1 man in de mongolenwaaier en de rest DNF.
Het valt nog maar te bezien of Ewan en Gaviria het wereldkampioenschap bij de profs gaan rijden, zijn namelijk allebei nog eligible voor beloftenwedstrijd. Dat scheelt al vier sprinters, want het lijkt me stug dat Greipel, Degenkolb én Kittel allemaal uitgespeeld worden of alle drie überhaupt wel geselecteerd worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie Van Poppel niet zomaar Greipel, Cav, Kittel, Degenkolb, die Fransozen, Aussies, Sagan en dat Colombiaantje er van af sprinten.
Geen hoogteverschil en ze rijden vooral in de stad (dus geen wind en waaiers).quote:Op zondag 27 maart 2016 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat Qatar een pelotonsprint wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |