WAT TARDIS. en Madeliefff?!quote:Op zondag 27 maart 2016 17:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slijmen pffff TARDIS. slijmde pas. Met zijn tong. In je mond. GODVERDOMME!!!!
Doe dan ik wil wel beroemd wordenquote:Op zondag 27 maart 2016 17:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als je nu niet normaal doet gvd maak ik een topic over je aan. madeboosss nu
Het hart wil wat het hart wil.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kreeg hele liefdesbrieven van hem dp...terwijl hij een vriendin heeft. wat vind je daarvan?
Ja twee sletten hebben elkaar gevonden.quote:
nu je mij slet hebt genoemd is onze vriendschap over. ik gooi je uit de friendzonequote:Op zondag 27 maart 2016 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja twee sletten hebben elkaar gevonden.
Dus nu kunnen we seks hebben???quote:Op zondag 27 maart 2016 17:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nu je mij slet hebt genoemd is onze vriendschap over. ik gooi je uit de friendzone
quote:
Als je in de friendzone zit ga je niet naar seks toe, dat is een fabeltje van vrouwenquote:Op zondag 27 maart 2016 17:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee! je gaat de andere kant op gvd. ik moet ook alles voorkauwen
Anne is een geile donder ja. Jammer dat ze potje is.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Catkiller het volgende:
He HPLC Flint gaat dood in de laatste aflevering.
Anne ziet er sexy uit met nat haar ook gr gr
Hou op met liegen flikker.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:11 schreef Catkiller het volgende:
Long John Silver is koning van Nassau en zo'n blonde bitch is zijn minnares nu.
Ik lieg nooitquote:
Ik ga nu wegquote:Op zondag 27 maart 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer gaat ck nou weg wil er een topic over openen
wil je dit nooit meer doenquote:Op maandag 28 maart 2016 19:08 schreef HPLC het volgende:
Sommige mensen gaan op wel eens op vakantie tijdens Pasen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |