Ho ho doe jij even normaal klootzakquote:Op zondag 27 maart 2016 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
en hey kut madeliefff ik was laatst langer dan een week weg en kreeg geen topic, trut
oke, aannemelijk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ik ken beide users wel goed genoeg om te weten dat dat niet zo is
en verder zijn er wel mensen die hplc gemeet hebben en het is geen bejaarde
GRAPJE!!!!!quote:Op zondag 27 maart 2016 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk wel Game of Thrones opnieuw ofzo
bemoei je eens met je eigen zaken soeplikkerquote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ho ho doe jij even normaal klootzak
Ga weg joh en doe normaal tegen hem mismaakt dingetjequote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ho ho doe jij even normaal klootzak
zij neemt t tenminste voor me opquote:Op zondag 27 maart 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg joh en doe normaal tegen hem mismaakt dingetje
je hebt frank zojuist een bejaarde genoemdquote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ik ken beide users wel goed genoeg om te weten dat dat niet zo is
en verder zijn er wel mensen die hplc gemeet hebben en het is geen bejaarde
Ja maar de liefde is over madeliefffje, ik vestig mijn hoop nu op Hermann.quote:
weet ikquote:Op zondag 27 maart 2016 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je hebt frank zojuist een bejaarde genoemd
mannen die jelly zijnquote:Op zondag 27 maart 2016 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar de liefde is over madeliefffje, ik vestig mijn hoop nu op Hermann.
Oude vrouwen die sletten.quote:
Haha mad je bent wel oud dusquote:Op zondag 27 maart 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k ben niet oud en ik slet niet. beter praat je zo tegen je moeder
Slijmen pffff TARDIS. slijmde pas. Met zijn tong. In je mond. GODVERDOMME!!!!quote:Op zondag 27 maart 2016 17:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe niet zo hoor. eerst slijmen bij me en dan dit
ahw heeft ze je hart gebrokenquote:Op zondag 27 maart 2016 17:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slijmen pffff TARDIS. slijmde pas. Met zijn tong. In je mond. GODVERDOMME!!!!
Allemaal kuthoeren zijn hetquote:
echt hèquote:
nee hoorquote:Op zondag 27 maart 2016 17:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slijmen pffff TARDIS. slijmde pas. Met zijn tong. In je mond. GODVERDOMME!!!!
Maar hij zei dat en heeft mij constant gepest daarmee.quote:
we zeggen zoveelquote:Op zondag 27 maart 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar hij zei dat en heeft mij constant gepest daarmee.
als je nu niet normaal doet gvd maak ik een topic over je aan. madeboosss nuquote:Op zondag 27 maart 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar hij zei dat en heeft mij constant gepest daarmee.
ik kreeg hele liefdesbrieven van hem dp...terwijl hij een vriendin heeft. wat vind je daarvan?quote:Op zondag 27 maart 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
vind het niet netjes dat jullie zo spelen met de emoties van catkiller hoor
oeh dat is ook niet echt netjes idd.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kreeg hele liefdesbrieven van hem dp...terwijl hij een vriendin heeft. wat vind je daarvan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |