abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:39:46 #201
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_161126825
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

och ja, die discussies ook gehad en even flink uit mijn slof geschoten toen. Op dit moment is het weer zo dat ik er nog net geen kopje koffie bij krijg als ik vraag of het geregeld kan worden.
Hertog Jan? O-)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:41:15 #202
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_161126885
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef zombo het volgende:
In mijn vaste wijk is een prachtige pakkettenbus gekomen, één waar ook grotere pakketten soepeltjes in kunnen schuiven. Durfde niet meteen een foto te maken (de eigenaar was net klaar met boren), maar heb 'm al genomineerd voor de brievenbus van het jaar!
Mensen of bedrijven die vaak pakketjes krijgen, moeten daar voor gewoon een makkelijk te bereiken bus voor hebben of thuis zijn of een alternatieadres opgeven.

^O^
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:42:01 #203
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_161126916
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:48 schreef zombo het volgende:

[..]

Bij gebrek aan studiemateriaal was hij zijn secretaresse vast aan het inwerken 😳
LOI onderwijsinstellingen komt ook in/aan huis.
Thuiswerkcursus +1
  zaterdag 2 april 2016 @ 23:28:43 #204
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_161133411
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:08 schreef gelestipjes het volgende:

[..]
Mensen die niet minnen terwijl ze tijd over hebben verpesten het net zo goed voor de rest
Gele stipjes, ik zou even je wachtwoord veranderen, want waarschijnlijk is je account gehackt door een TC.

Of geloof jij soms nog in het sprookje dat wanneer ik aangeef dat ik 10 minuten over had, ze die 10 minuten aan een ander er bij gaan geven?

Jaren geleden kwamen ze ook bij ons met die lulkoek, toen ze nieuwe diensten gingen maken. Toen hadden ze een heel verhaal over een vaststaand budget, en dat ze alleen mensen die vonden dat hun wijk te krap stond er tijd bij konden geven als de mensen wiens wijk eigenlijk te ruim stond dat ook zouden doorgeven. Wij dat allemaal braaf gedaan, en wat gebeurde er uiteindelijk? Bij elke wijk die te ruim stond was er tijd afgehaald, en bij de te krappe wijken had, op een enkeling na, niemand er tijd bij gekregen.

Dus daar trap ik niet meer in. Hoeveel tijd ik voor mijn wijk nodig meen te hebben is van geen enkele invloed op de tijd die mijn collega's voor hun eigen wijken krijgen. Dat ik het dus voor mijn collega's zou verpesten is, met alle respect, gelul van een dronken aardbei.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_161133449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Gele stipjes, ik zou even je wachtwoord veranderen, want waarschijnlijk is je account gehackt door een TC.

....

Dat ik het dus voor mijn collega's zou verpesten is, met alle respect, gelul van een dronken aardbei.
_O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_161133554
Zolang ze heel erg moeilijk doen over extra tijd betalen, ga ik iig niet minnen als ik er een paar minuutjes onder blijf. Vandaag zat ik er flink onder, maar gisteren zat ik er redelijk overheen ivm nieuwe wijken. Dan ga ik echt niet extra tijd vragen over vrijdag, en die tijd dan bij zaterdag minnen... dikke kans dat ze de tijd van vrijdag dan niet goedkeuren :N
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 april 2016 @ 23:41:46 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161133808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:39 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Hertog Jan? O-)
morgen weer :9
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 april 2016 @ 07:19:35 #208
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_161137591
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Zolang ze heel erg moeilijk doen over extra tijd betalen, ga ik iig niet minnen als ik er een paar minuutjes onder blijf. Vandaag zat ik er flink onder, maar gisteren zat ik er redelijk overheen ivm nieuwe wijken. Dan ga ik echt niet extra tijd vragen over vrijdag, en die tijd dan bij zaterdag minnen... dikke kans dat ze de tijd van vrijdag dan niet goedkeuren :N
Met dat dilemma zit ik ook. Op dinsdag loop ik voor beide wijken zo een kwartier onder de tijd, maar op woensdag en vrijdag doe je er standaard tien minuten tot een kwartier langer over.

Ik heb op dinsdag 5 minuten per wijk gemind en op vrijdag niets, maar ik heb niet geplust op woensdag en vrijdag. Er staat ook zo weinig voor die wijken dat minnen op daldagen geen zin heeft, want dan blijft er
helemaal niets over. (Er staat maar 25 min voor terwijl je er minstens 35 tot 40 minuten over doet, als je heel snel bent en van huis naar huis fietst indien mogelijk)

Gisteren was ik wel 4 minuten sneller, ondanks de Makro. Hoeveelheid post was hetzelfde als andere zaterdagen, maar ik had maar een soort hah. Gisteren had ik maar een wijk.
Ik heb wel die vier minuten gemind. Was trouwens een half uur later al goedgekeurd. Die hebben er vast bovenop gezeten.

Volgende week is er een collega met vakantie. Dan neem ik zijn wijken even over. Die staan standaard veeeeel te los. En dan praat ik over een half uur op piekdagen. Een wijk tien minuten op daldagen, de andere staat goed op daldagen.

Ik wil hem niet in de vingers snijden en zal minder minnen dan nodig. Dus vandaar dat ik gisteren mijn eigen wijk wel die vier minuten gemind heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Globetrottertje op 03-04-2016 07:31:23 ]
  zondag 3 april 2016 @ 07:23:21 #209
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_161137600
Soms moet je gewoon op piekdagen minder minnen om te kunnen compenseren met daldagen die veel te strak staan. Dat doe ik dan maar. Ik heb nl de extra tijd voor de daldagen nl. al een paar keer niet gehad, terwijl ik die tijd gewoon wel nodig had. Vandaar.

Het kan best zijn dat er volgende week weer meer post is. We hebben al een paar keer op daldagen een hah mailing gehad en ook tweemaal op donderdagen hah.
  zondag 3 april 2016 @ 07:30:16 #210
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_161137610
Mogguh.
Zo spreekt men binnen PostNL elkaar zo tegen en wordt er maar gepikt van het 'voetvolk' onder het mom: betrokkenheid.
En dat er figuren zijn die daar o(n)bewust (blijvend)intrappen, profiteert sneakylachend PostNL er weer van.
Zolang ik met mijn door PostNL zorgvuldig berekende weektijd uitkom, ga ik niet minnen of plussen, dus eigenlijk is dat op het eind van de week je eventuele meertijd(en desgewenst ook de mintijd..) doorgeven niet zo'n gek idee ipv dit dagelijks te doen.

Nadeel met het mooie weer is dat je men...ik :P nog wel eens blijft hangen (als het voor mij die dag ook wel uitkomt) voor een sociaal gesprekje. Dat neem ik op de sociale koop toe en moet je ook niet gaan plussen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:29 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

_O-

Potdomme Kramerica. _O- _O-
En ik houd mij hier en irl al in.
De laatste keer dat ik eenopmerking maakte tegen mijn TC was toen hij tassen uit de auto pakte en zei dat het lullige tasjes(daldag=weinig post) waren, waarop ik antwoordde dat de grootste de tassen nu vast hield.
De buurman van het depot die voorbij kwam lopen, had een blik op zijn gezicht van 'respect' >:)
Onder de chauffeurs was mijn opmerking ook al snel bekend O-)

quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

morgen weer :9

[ Bericht 19% gewijzigd door Pietertje71 op 03-04-2016 08:33:29 ]
pi_161138056
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 07:19 schreef Globetrottertje het volgende:

Ik heb wel die vier minuten gemind. Was trouwens een half uur later al goedgekeurd. Die hebben er vast bovenop gezeten.
Hmmm 'vreemd', mijn plussen van gisteren nog niet (zelfde admi). Maar ik moet eerlijk zeggen: de minnen van vrijdag ook nog niet. Soms vraag ik me af of er überhaupt nog wel iemand achter de schermen werkt. Met bezorging/bezorgers is in elk geval geen hond bezig. Uit protest dat mijn depot-tijd vergeten wordt, 'vergeet' ik ook steeds het depot af te melden. Geen haan die ernaar kraait (eerder werd ik altijd gebeld, als ik zelf niet belde).

Nou ja, het lukt me steeds beter om me niet druk te maken (helpt toch niet). Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen werk en eigen werkplezier. 🎉

[ Bericht 0% gewijzigd door zombo op 03-04-2016 09:25:22 ]
  zondag 3 april 2016 @ 09:26:05 #212
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_161138132
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 09:18 schreef zombo het volgende:
Uit protest dat mijn depot-tijd vergeten word, 'vergeet' ik ook steeds het depot af te melden. Geen haan die ernaar kraait (eerder werd ik altijd gebeld, als ik zelf niet belde).

Idd. Dat een week of 2 gedaan en geen belletje of ik wel/niet was begonnen met de wijk.
Vorige TC deed dat wel of kwam zelfs nog even in de wijk kijken :D
En ondertussen loopt de MijnWerkApp-controletimer maar door :')

Betrokkenheid :Z

Maar wat je zegt: druk maken in zoverre dat ik zorg dat mijn wijk in orde is. Een invaller heeft al wat fouten gemaakt en ik wordt daar op aangesproken.
Vervelend en ik schuif het af naar de invaller en als de klager het wil, kan deze een klacht indienen.
pi_161138660
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 09:26 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Idd. Dat een week of 2 gedaan en geen belletje of ik wel/niet was begonnen met de wijk.
Vorige TC deed dat wel of kwam zelfs nog even in de wijk kijken :D
Hier doet TC die dingen al niet meer sinds de komst van admi (behalve als is doorgegeven dat er nog post staat, misschien). TC staat wel achter me, die baalt er ook van als admi de helft vergeet.
  zondag 3 april 2016 @ 10:29:20 #214
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_161138795
Ik heb van de week gewoon twee keer moeten plussen. 10 en 20 minuten. Dus zo rustig is het ook weer niet.
Voor mijn daldagen had ik kunnen minnen. Maar ik kan er niet op rekenen dat ik structureel minder werk, dus houd ik die tijd vrij. Dat moet ook betaald worden. Perslot kan een andere bedrijf ook niet bedenken om iemand halverwege de werkdag weg te sturen. Dat is gewoon een ondernemersrisico.
Dus als ik de ene daldag er nog precies m'n tijd over doe of langer, en de ander dag stukje minder.
Hun probleem.

Hier trouwens mail dat we gecontroleerd gaan worden of hah. De kwaliteitscijfers zijn te slecht. Je mag de taslabels niet verwijderen van de tassen met hah. Dan kunnen ze afwijkingen opsporen... Ja echt.

Oh en of we voortaan het rooster willen bevestigen. Nah, ik zal er eens over na denken 8-)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  zondag 3 april 2016 @ 13:21:30 #215
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_161142114
@Zombo, bij ons keurt de TC het plussen en minnen goed of af. We hebben wel een andere TC.
pi_161143745
O ja, de mijne doet dat ook (in elk geval soms).

En waarom was mijn zelfbezorgde Donald Duck zo laat???? (zaterdag) 😝 Omdat-ie gratis was? 😀
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 april 2016 @ 14:30:39 #217
Maffe Fries
pi_161143792
De voorbereider moest m eerst nog lezen :+
pi_161144857
quote:
12s.gif Op zondag 3 april 2016 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
De voorbereider moest m eerst nog lezen :+
Haha, kan die lezen dan? (Volgens mij alleen cijfers) 😎
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 april 2016 @ 15:29:53 #219
Maffe Fries
pi_161145033
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 15:19 schreef zombo het volgende:

[..]

Haha, kan die lezen dan? (Volgens mij alleen cijfers) 😎
Geen idee. Ik bereid niet zo vaak meer voor :P
  zondag 3 april 2016 @ 18:33:35 #220
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_161149842
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 14:28 schreef zombo het volgende:
O ja, de mijne doet dat ook (in elk geval soms).

En waarom was mijn zelfbezorgde Donald Duck zo laat???? (zaterdag) 😝 Omdat-ie gratis was? 😀
Weet je wat mij opviel? Dat ik veel post van afgelopen dinsdag op woensdag bezorgd heb.. en post van afgelopen donderdag was verschoven naar vrijdag en zaterdag. Overigens zouden de 36 codes bij ons het depot drie soorten hah hebben afgelopen zaterdag, maar we hadden alleen de Bonus. Alle andere codea 31, 32 (die ik altijd door de week heb) 33, 34 en 35 zouden er maar een hebben en die hadden er de volkskrant hah bij. Gheghefhe. >:)

ik loop doordeweek altijd Melkweg (mijn code is 32) en op zaterdag Hazenkamp, code 36) Zombo weet wel waar dat is.
  zondag 3 april 2016 @ 18:42:09 #221
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_161150068
Ik kreeg de niet gratis DD op donderdag en inderdaad nu je het schrijft, de gratis Tina voor dochterlief kwam op zaterdag. Geen idee of die als vaste bezorgdag normaliter de donderdag heeft. Geen Tinalezers in mijn wijken. Wel autodinges em Voetbaldinges en Duckies. Oh en Margriet en Libelle...

In ieder geval... dankjewel Postnl!
  zondag 3 april 2016 @ 19:23:31 #222
Bijdehand mannetje
pi_161151033
Die Golf Magazine van gisteren zat voorheen ook altijd op donderdag. Overigens had ik mijn gratis Duckie wel gewoon op donderdag. En.... ik krijg er geen 2 maar 4! ^O^
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zondag 3 april 2016 @ 20:54:46 #223
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_161153511
Ik merkte al een paar weken zo niet maanden(ik heb een kort termijn geheugen wat zich beperkt tot de brievenbus waar ik net van te voren ben geweest) dat er wat verschuivingen zijn met 'vaste' bezorgdagen voor bepaalde tijdschriften, nieuwsbladen e.d..
pi_161153785
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Weet je wat mij opviel? Dat ik veel post van afgelopen dinsdag op woensdag bezorgd heb.. en post van afgelopen donderdag was verschoven naar vrijdag en zaterdag. Overigens zouden de 36 codes bij ons het depot drie soorten hah hebben afgelopen zaterdag, maar we hadden alleen de Bonus. Alle andere codea 31, 32 (die ik altijd door de week heb) 33, 34 en 35 zouden er maar een hebben en die hadden er de volkskrant hah bij. Gheghefhe. >:)

ik loop doordeweek altijd Melkweg (mijn code is 32) en op zaterdag Hazenkamp, code 36) Zombo weet wel waar dat is.
Ongeveer wel, maar ik heb nog nooit aan die kant gelopen. Ben niet helemaal koekoek 😜
Volkskrant stond voor deze code op de hah-lijst, maar het was dus geadresseerde post, voor bijna elk bestaand (en soms niet-bestaand) adres, ook met sticker dus. Voor sommige hofjes ook niks anders dan die ***kaartjes. Kan maar zo dat het er dinsdag bij jou doorheen gegooid wordt 😏

Toch eens kijken of die DD wel nieuw was... misschien krijgen we de restjes. O nee, het is van Sanoma hè, niet onze gulle werkgever :)
  zondag 3 april 2016 @ 21:03:10 #225
Bijdehand mannetje
pi_161153870
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:54 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik merkte al een paar weken zo niet maanden(ik heb een kort termijn geheugen wat zich beperkt tot de brievenbus waar ik net van te voren ben geweest) dat er wat verschuivingen zijn met 'vaste' bezorgdagen voor bepaalde tijdschriften, nieuwsbladen e.d..
Zoals daar zijn? Afgezien van die stapel Gold Magazines afgelopen zaterdag merk ik niets van een verschuiving. Hooguit ineens een stapel TV-gidsen op een daldag, maar dat komt meestal door een sorteerfout op dinsdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')