Hertog Jan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och ja, die discussies ook gehad en even flink uit mijn slof geschoten toen. Op dit moment is het weer zo dat ik er nog net geen kopje koffie bij krijg als ik vraag of het geregeld kan worden.
Mensen of bedrijven die vaak pakketjes krijgen, moeten daar voor gewoon een makkelijk te bereiken bus voor hebben of thuis zijn of een alternatieadres opgeven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef zombo het volgende:
In mijn vaste wijk is een prachtige pakkettenbus gekomen, één waar ook grotere pakketten soepeltjes in kunnen schuiven. Durfde niet meteen een foto te maken (de eigenaar was net klaar met boren), maar heb 'm al genomineerd voor de brievenbus van het jaar!
LOI onderwijsinstellingen komt ook in/aan huis.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:48 schreef zombo het volgende:
[..]
Bij gebrek aan studiemateriaal was hij zijn secretaresse vast aan het inwerken 😳
Gele stipjes, ik zou even je wachtwoord veranderen, want waarschijnlijk is je account gehackt door een TC.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Mensen die niet minnen terwijl ze tijd over hebben verpesten het net zo goed voor de rest
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gele stipjes, ik zou even je wachtwoord veranderen, want waarschijnlijk is je account gehackt door een TC.
....
Dat ik het dus voor mijn collega's zou verpesten is, met alle respect, gelul van een dronken aardbei.
Met dat dilemma zit ik ook. Op dinsdag loop ik voor beide wijken zo een kwartier onder de tijd, maar op woensdag en vrijdag doe je er standaard tien minuten tot een kwartier langer over.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Zolang ze heel erg moeilijk doen over extra tijd betalen, ga ik iig niet minnen als ik er een paar minuutjes onder blijf. Vandaag zat ik er flink onder, maar gisteren zat ik er redelijk overheen ivm nieuwe wijken. Dan ga ik echt niet extra tijd vragen over vrijdag, en die tijd dan bij zaterdag minnen... dikke kans dat ze de tijd van vrijdag dan niet goedkeuren
quote:
quote:
Hmmm 'vreemd', mijn plussen van gisteren nog niet (zelfde admi). Maar ik moet eerlijk zeggen: de minnen van vrijdag ook nog niet. Soms vraag ik me af of er überhaupt nog wel iemand achter de schermen werkt. Met bezorging/bezorgers is in elk geval geen hond bezig. Uit protest dat mijn depot-tijd vergeten wordt, 'vergeet' ik ook steeds het depot af te melden. Geen haan die ernaar kraait (eerder werd ik altijd gebeld, als ik zelf niet belde).quote:Op zondag 3 april 2016 07:19 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik heb wel die vier minuten gemind. Was trouwens een half uur later al goedgekeurd. Die hebben er vast bovenop gezeten.
Idd. Dat een week of 2 gedaan en geen belletje of ik wel/niet was begonnen met de wijk.quote:Op zondag 3 april 2016 09:18 schreef zombo het volgende:
Uit protest dat mijn depot-tijd vergeten word, 'vergeet' ik ook steeds het depot af te melden. Geen haan die ernaar kraait (eerder werd ik altijd gebeld, als ik zelf niet belde).
Hier doet TC die dingen al niet meer sinds de komst van admi (behalve als is doorgegeven dat er nog post staat, misschien). TC staat wel achter me, die baalt er ook van als admi de helft vergeet.quote:Op zondag 3 april 2016 09:26 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Idd. Dat een week of 2 gedaan en geen belletje of ik wel/niet was begonnen met de wijk.
Vorige TC deed dat wel of kwam zelfs nog even in de wijk kijken
Haha, kan die lezen dan? (Volgens mij alleen cijfers) 😎quote:Op zondag 3 april 2016 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
De voorbereider moest m eerst nog lezen
Geen idee. Ik bereid niet zo vaak meer voorquote:Op zondag 3 april 2016 15:19 schreef zombo het volgende:
[..]
Haha, kan die lezen dan? (Volgens mij alleen cijfers) 😎
Weet je wat mij opviel? Dat ik veel post van afgelopen dinsdag op woensdag bezorgd heb.. en post van afgelopen donderdag was verschoven naar vrijdag en zaterdag. Overigens zouden de 36 codes bij ons het depot drie soorten hah hebben afgelopen zaterdag, maar we hadden alleen de Bonus. Alle andere codea 31, 32 (die ik altijd door de week heb) 33, 34 en 35 zouden er maar een hebben en die hadden er de volkskrant hah bij. Gheghefhe.quote:Op zondag 3 april 2016 14:28 schreef zombo het volgende:
O ja, de mijne doet dat ook (in elk geval soms).
En waarom was mijn zelfbezorgde Donald Duck zo laat???? (zaterdag) 😝 Omdat-ie gratis was? 😀
Ongeveer wel, maar ik heb nog nooit aan die kant gelopen. Ben niet helemaal koekoek 😜quote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel? Dat ik veel post van afgelopen dinsdag op woensdag bezorgd heb.. en post van afgelopen donderdag was verschoven naar vrijdag en zaterdag. Overigens zouden de 36 codes bij ons het depot drie soorten hah hebben afgelopen zaterdag, maar we hadden alleen de Bonus. Alle andere codea 31, 32 (die ik altijd door de week heb) 33, 34 en 35 zouden er maar een hebben en die hadden er de volkskrant hah bij. Gheghefhe.
ik loop doordeweek altijd Melkweg (mijn code is 32) en op zaterdag Hazenkamp, code 36) Zombo weet wel waar dat is.
Zoals daar zijn? Afgezien van die stapel Gold Magazines afgelopen zaterdag merk ik niets van een verschuiving. Hooguit ineens een stapel TV-gidsen op een daldag, maar dat komt meestal door een sorteerfout op dinsdag.quote:Op zondag 3 april 2016 20:54 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik merkte al een paar weken zo niet maanden(ik heb een kort termijn geheugen wat zich beperkt tot de brievenbus waar ik net van te voren ben geweest) dat er wat verschuivingen zijn met 'vaste' bezorgdagen voor bepaalde tijdschriften, nieuwsbladen e.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |