Alleen iemand die moedwillig een balk in zijn oog heeft denkt dat dit niets met immigratie te maken heeft:quote:
quote:Niet eerder uitten ondervraagden spontaan hun zorgen over asielzoekers en vluchtelingen in de meting.
Er is trouwens een directe vergelijking. Tabel 1.3 in het SCP report.quote:
Ik denk met een gutte bedoeling.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:36 schreef hugecooll het volgende:
Met welk doel heeft hij dit 'onderzoek' uitgevoerd?
Ik hoor het in Keulen donderenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook laag , anders had je geen last van ze gehad.
Praktiserende Moslims vieren bijvoorbeeld geen nieuwjaar ( en drinken geen alcolhol)
Behalve aanslagen door een klein groepje gekken, tevens te verklaren door ons eigen beleid, hebben moslims geen enkele invloed op mijn leven dus leg me uit wat je probleem is?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:11 schreef IndigoCrystal het volgende:
Kan je nagaan wat een shit die helft kleinere groep veroorzaakt....
Hij ergert zich nogal aan kreten/berichten over immigratie en gaat vaak in de statistieken opzoek naar de cijfers. Dat doet die man volgens mij erg goed.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:36 schreef hugecooll het volgende:
Met welk doel heeft hij dit 'onderzoek' uitgevoerd?
Idd, niets mis mee maar dan moet hij wel met representatieve cijfers komen.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij ergert zich nogal aan kreten/berichten over immigratie en gaat vaak in de statistieken opzoek naar de cijfers. Dat doet die man volgens mij erg goed.
http://www.flipvandyke.nl/
Hij geeft alle bronnen en zijn analyses en berekeningen, er is alle ruimte voor inhoudelijke reacties toch blijft het vaak beperkt tot wat algemeenheden om het ongenoegen te uiten over de analyses.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:27 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Idd, niets mis mee maar dan moet hij wel met representatieve cijfers komen.
Ook mooi deze radicale moslim doet aangifte tegen Graus wegens discriminatie maar vindt zelf dat islam critici gedood mogen worden;quote:Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef Peachbird het volgende:
Daily reminder wat moslims doen in europa:
Je overdrijft met getallen die niet kloppen:quote:Op zondag 27 maart 2016 20:15 schreef Woestijnvos het volgende:
Die 1,5 Miljoen+ moslims die Europa vorig jaar zijn binnengekomen tellen natuurlijk niet.
Ok...en nee.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Behalve aanslagen door een klein groepje gekken, tevens te verklaren door ons eigen beleid, hebben moslims geen enkele invloed op mijn leven dus leg me uit wat je probleem is?
Dronken Poolse Christenen hebben de afgelopen 10 jaar vermoedelijk veel meer Nederlanders doodgereden dan er in 10 jaar bij Moslim-terrorisme om het leven zijn gekomen. Ik weet dus niet of ik het met je eens ben.quote:
Goede vergelijking, echtquote:Op zondag 27 maart 2016 23:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dronken Poolse Christenen hebben de afgelopen 10 jaar vermoedelijk veel meer Nederlanders doodgereden dan er in 10 jaar bij Moslim-terrorisme om het leven zijn gekomen. Ik weet dus niet of ik het met je eens ben.
Iemand hier is het polenmeldpunt vergetenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:36 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit mijn bewering tegenspreekt: "Het is namelijk niet EU immigratie die de weerstand oproept bij de meeste mensen."
Volgens mij is het overduidelijk dat er meer weerstand tegen Moslimimmigratie is dan tegen immigratie van Oost Europeanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |