Niet vergetenquote:10", 6" and 4" will be awarded to the first 3 riders at the finish of the 3rd stage.
Latour is een groot talent en ook een paar jaar ouder, dus da's allemaal niet zo gek.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:44 schreef franklop het volgende:
oomen voorbij door Latour. Ook door boni's
De nieuwe Jan Ullrich staat al een paar jaar stil.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OTL HERKLOTZ Silvio Bora-Argon 18
Columbiafan
En Kämna een DNFje, het is een treurige dag voor de nieuwe Jannen.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De nieuwe Jan Ullrich staat al een paar jaar stil.
Onbegrijpelijk ook, Kämna heeft zijn zinnen nochtans op de Ronde van Oostenrijk en de Ronde van de toekomst gezet, maar zelfs daar heb ik geen goed oog op gezien z'n bijzonder teleurstellen vormpeil. Herklotz is helemaal treurig, wil dit seizoen een selectie voor de TDF en de OS afdwingen. Buchmann, Nerz, Voss en Martin zal het waarschijnlijk wel worden voor de Duitsers, hoewel geen enkele Duitser daar ook maar kans maakt op een top 10.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Kämna een DNFje, het is een treurige dag voor de nieuwe Jannen.
En er moet uiteraard wel iemand winnen, ik zou niet weten wie het hier anders moet doen, Pinot gewoon de grootste naam uit dit deelnemersveld.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach, hij is tenminste nog een van de voorlopers op het gebied van het delen van data.
Kämna zal vermoedelijk gewoon last hebben van het feit dat ie vrij snel de stap naar de profs heeft gezet. Dat komt nog wel goed over een paar maanden, maar bij Herklotz is het een stuk zorgwekkender. Bizar dat zijn talent er al zo lang bijna niet meer uitkomt. Op deze manier is het niet eens de nieuwe Gerdemann.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook, Kämna heeft zijn zinnen nochtans op de Ronde van Oostenrijk en de Ronde van de toekomst gezet, maar zelfs daar heb ik geen goed oog op gezien z'n bijzonder teleurstellen vormpeil. Herklotz is helemaal treurig, wil dit seizoen een selectie voor de TDF en de OS afdwingen. Buchmann, Nerz, Voss en Martin zal het waarschijnlijk wel worden voor de Duitsers, hoewel geen enkele Duitser daar ook maar kans maakt op een top 10.
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja ik vrees ook dat het waar is. Boucher zegt dat ie de info heeft van de beste vriend van Demoitie en ook Gaetan Bille heeft het al gemeld, maar laten we even wachten tot er officieel bericht komt.
Alweer een Colombiaan die niet kan sturen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog een trui binnengeharkt. Had het hele rondje gewoon kunnen winnen als hij niet op zijn plaat was gegaan.
quote:"De valpartij gebeurde vlak voor de motor van een commissaris van de Belgische bond", laat koersdirecteur Frank Hoste weten. "De bestuurder probeerde uit te wijken en daarbij viel de motor op een van de renners. Voor zover wij kunnen inschatten, is het niet de schuld van de motard."
Bij Ado zit ook een verslaggever als deeltijd perschefquote:Op zondag 27 maart 2016 21:46 schreef Slobeend het volgende:
José Been is natuurlijk persvoorlichter van Wanty. Blijft vreemd, maar dat geheel terzijde.
Vind het vooral vreemd dat HLN.be hem nu al twee keer heeft doodverklaardquote:Op zondag 27 maart 2016 21:46 schreef Slobeend het volgende:
José Been is natuurlijk persvoorlichter van Wanty. Blijft vreemd, maar dat geheel terzijde.
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 27-03-2016 om 22:05:07Zometeen op NOS Radio 1 meer verduidelijking over de situatie rondom Antoine Demoitié reageer retweet
Nu sinds een paar minuten weer.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het vooral vreemd dat HLN.be hem nu al twee keer heeft doodverklaard
Retweet van Jose Been. Gelijk heeft ie. HLNtwitter:Ljosmyndun twitterde op zondag 27-03-2016 om 21:43:41In een race om toch maar de eerste te zijn heeft HLN de wielrenner Antoine Demoitié intussen al twee keer doodverklaard. Walgelijk. reageer retweet
Volgens mij nog veel erger.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:34 schreef Mani89 het volgende:
HLN is een beetje de Belgische Telegraaf, dan weet je wel genoeg.
Heb jij ooit gehoord van de Route Adéie de Vitré? Ik in ieder geval niet, als ik heel eerlijk ben, maar dat is nu even niet rullevant. Want, jawel, daar staan de helden van Manzana Postobon voor het eerst aan de start dit seizoen. Op deze enorme schande van een startlijst. Bohorquez, Goikoetxea, Molano, Paredes, Parra, Restrepo, Suaza en Villegas mogen de eer hoog houden.quote:
De Baskische inbreng maakt Manzana Postobon nog interessanter.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij ooit gehoord van de Route Adéie de Vitré? Ik in ieder geval niet, als ik heel eerlijk ben, maar dat is nu even niet rullevant. Want, jawel, daar staan de helden van Manzana Postobon voor het eerst aan de start dit seizoen. Op deze enorme schande van een startlijst. Bohorquez, Goikoetxea, Molano, Paredes, Parra, Restrepo, Suaza en Villegas mogen de eer hoog houden.
twitter:AFP twitterde op maandag 28-03-2016 om 00:35:16#BREAKING Belgian cyclist Antoine Demoitie dies after motorbike smash during race: police reageer retweet
Meer grote nieuwssites (NOS, France TV Sport) nemen het over, zal dan nu helaas waar zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:46 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:AFP twitterde op maandag 28-03-2016 om 00:35:16#BREAKING Belgian cyclist Antoine Demoitie dies after motorbike smash during race: police reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |