Heb ook al eens verhalen gehoord bij installateurs over woningen die niet aangesloten waren op het gemeentelijke riool... dat gaat best lang goed ... tot al je leiding werk vol zit binnenshuis omdat het nergens heen kanquote:Op zondag 10 april 2016 11:55 schreef Barrah het volgende:
Bij een woning hier in de buurt was dat per abuis het geval bij oplevering. Bewoners kwamen er pas maanden later achter toen het water over de vloer liep. Ben je mooi klaar mee.
Dit geintje bij de lokale chinees gehad. Nieuwbouw pand, ook niet aangesloten. Foutje van de aannemer die de straat heeft vervangen, hierbij is ook de riolering vervangen, echter heeft men vergeten om het pand van de chinees er op aan te sluiten. Ging 1 week goed......quote:Op zondag 10 april 2016 12:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb ook al eens verhalen gehoord bij installateurs over woningen die niet aangesloten waren op het gemeentelijke riool... dat gaat best lang goed ... tot al je leiding werk vol zit binnenshuis omdat het nergens heen kan![]()
Och, dan is een week nog best lang eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2016 18:04 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dit geintje bij de lokale chinees gehad. Nieuwbouw pand, ook niet aangesloten. Foutje van de aannemer die de straat heeft vervangen, hierbij is ook de riolering vervangen, echter heeft men vergeten om het pand van de chinees er op aan te sluiten. Ging 1 week goed......
Altijd al geweten dat je ging meuren van Chinees voerquote:Op zondag 10 april 2016 18:04 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dit geintje bij de lokale chinees gehad. Nieuwbouw pand, ook niet aangesloten. Foutje van de aannemer die de straat heeft vervangen, hierbij is ook de riolering vervangen, echter heeft men vergeten om het pand van de chinees er op aan te sluiten. Ging 1 week goed......
Riool ligt daar op 1,3 meter diep, maatje 200mm. Kan een hoop in.quote:Op zondag 10 april 2016 18:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Och, dan is een week nog best lang eigenlijk
Tjezus...quote:Op zondag 10 april 2016 19:34 schreef cvboer2 het volgende:
Is dit de definitie van een automaat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2016 19:34 schreef cvboer2 het volgende:
Is dit de definitie van een automaat?![]()
[ afbeelding ]
Facebook van Bouwfoutjes.quote:Op zondag 10 april 2016 19:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tjezus...![]()
Waar ben je die tegen gekomen dan ?
Als je daar over nadenkt, heb je wel een steekje los zitten. Spoor dan de oorzaak op.quote:Op zondag 10 april 2016 19:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Om dan ook gewoon ff zo een schroef in de automaat te draaien
Daar zou ik wel een VDE schroevendraaier voor pakkenquote:Op zondag 10 april 2016 19:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Om dan ook gewoon ff zo een schroef in de automaat te draaien
In dit geval was een 2^1 gebouwd op een gesplitste kavel oorspronkelijk bedoeld voor een vrijstaande woning. Afvoer was waarschijnlijk precies volgens tekening opgeleverd. Alleen niet de juiste tekeningquote:Op zondag 10 april 2016 12:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb ook al eens verhalen gehoord bij installateurs over woningen die niet aangesloten waren op het gemeentelijke riool... dat gaat best lang goed ... tot al je leiding werk vol zit binnenshuis omdat het nergens heen kan![]()
quote:Op maandag 11 april 2016 11:13 schreef douche-eendje het volgende:
Echt, gadver dat linkje
Onze keuken is geleverd![]()
Morgenquote:
Ja morgenavond denk ikquote:Op maandag 11 april 2016 20:50 schreef Puala het volgende:
Morgen krijgen we ook wel foto's toch?![]()
Hier vanavond weer eens de kwast in handen genomen. Een kozijn in de grondverf gezet, daarna een deur aan alle kanten. En toen was het kozijn al zo ver dat er al een laagje lak overheen kon. Zwart. Ik ben benieuwd of het net zo gaat uitpakken als ik in mijn hoofd heb. Anders word het heel veel schuren
Je hebt nooit teveel foto's!quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja morgenavond denk ikben zelf aan het werk, schoonvader is hier. Alhoewel die ook nog wel eens teveel foto's kan maken.
Wanneer is ze jarig?quote:Op maandag 11 april 2016 21:37 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Je hebt nooit teveel foto's!
Ik ga morgenavond een paar pallets halen, ik ga voor m'n dochtertje's verjaardag een soort schommelbed/hangbank maken die onder het overdekte terras komt te hangen. Ontwerp zit in m'n hoofd, nu nog uitvoeren.
1 of 2 avondjes werk, of 1 zaterdagmiddag, valt mee.quote:Op maandag 11 april 2016 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Oh dat wordt even door timmeren dusHet idee zit wel al goed in je hoofd zeker, dat plan houd je al een tijdje toch, van die schommelbank?
Ik hoop het ook. Het is een gewone oven, de combimagnetron staat in de schuurquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:58 schreef Puala het volgende:
Wauw![]()
Ik hoop trouwens dat met jouw bakkunsten zo'n oven bevalt
Oke het leek net een combi, vandaar ook mijn opmerkingquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Het is een gewone oven, de combimagnetron staat in de schuur
Daar zat er een van 2015 in de oude keuken. Die nepoven is naar de schuur verbannen. We houden hem wel, voor de magnetron.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke het leek net een combi, vandaar ook mijn opmerking
Mwoah, met een goede combi oven kan je ook lekkere dingen maken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke het leek net een combi, vandaar ook mijn opmerking
Dat klopt, die combi van m'n ouders was iets van ¤1000 ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:37 schreef laziness het volgende:
Ik kon anders in onze hetelucht combi de beste taarten bakken.
En nu hebben we een oven en combi en de combi staat bekend als bakoven.
Uiteraard zit er verschil in prijsklasse wel bij combi's.
Plaatje ook goed? Norwich sourdough, 18 uur rijstijdquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, met een goede combi oven kan je ook lekkere dingen maken hoordie van m'n ouders kan ik opstoken tot 275°C
Maar douche-eendje, vertel es over je bakkunsten
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Plaatje ook goed? Norwich sourdough, 18 uur rijstijd
[ link | afbeelding ]
Het combiding is er een van ikea, ik verwacht er niet teveel van.
Nee, ikea ding komt uit de oude keuken. Deze is van superkeukensquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Is die keuken ook van de IKEA? Zelf geïnstalleerd of laten doen?
Supermarktbroodquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
Zelf brood bakken is kewl, en lekker![]()
Bij de Jumbo hebben ze oerbrood, en hier ligt het nog wel eens ongesneden in de zak. Lekkere dikke bruine bobo's![]()
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 14 april 2016 13:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En hij eet ook al geen gekookte aardappels las ik net
Ja mn mooie muurtjesquote:Op donderdag 14 april 2016 13:08 schreef Makrolon het volgende:
Nu is er stuc stuk en heb je stuk stuc! Je zal er wel stuk van wezen, dat stukke stukje stuc
Ga je pvc zelf leggen?
Schuurpapiertje er langs en weg zijn je koffie spettersquote:Op donderdag 14 april 2016 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja mn mooie muurtjesop de verhuisdag presteerde iemand al om zn koffie te laten vallen... spetters op de muur.
![]()
Nee. Dat kan ik nieten de winkel geeft alleen garantie als ze zelf gelegd hebben.
Staat ook niet hier.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemistAl geef ik hem daarin wel gelijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |