quote:
datquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef MissJ het volgende:
jezus man, dit nummer is toch veel te hoog gegrepen voor Lieke
nou echt hequote:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik glij weg hierquote:
Glibber bijna van de bankquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik glij weg hier![]()
![]()
ja echt welquote:
quote:
En terecht. Al gaat hij wel in hetzelfde genre blijven, dat vind ik jammer. Maar hij is er wel goed in!quote:
Jaaaaaaquote:
Geen RTL meisje hequote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
God, gaan we weer met die lage cijfers... Stumpers.
Zover ik weet welquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:17 schreef iBenny het volgende:
Eerste keer dat Waylon het nummer na het ESF deed?
dat ziet er inderdaad een beetje suf uitquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen dat dansen, dat moet ie laten
Anders valt het opquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel grappig dat dan alle 3 in de gevarenzone van rtl zijn
Oh ja, Klaas heet hij.quote:
Haha!quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, Klaas heet hij.![]()
Ik haal die twee altijd door elkaar.
Misschien heeft de jury oortjes waarmee ze de stem van Glennis weg kunnen filteren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:32 schreef cactussoep het volgende:
Ik weet niet of Fatima dit goed heeft gezongen want Glennis moet weer eens overal bovenuit schreeuwen
Haha ik hoop het voor ze!quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien heeft de jury oortjes waarmee ze de stem van Glennis weg kunnen filteren.
Kiezen ze de nummers zelf?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Alleen voor de keuze mag Jan al naar huis...![]()
![]()
Jij zegt wat ik denk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:43 schreef Renesite het volgende:
Maar het is Jan!!!
Maar verder wil ik hem terug in de jazz
Geen idee, ik let niet echt op als er niet gezongen wordt.quote:
ik wilde Lieke weg hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:45 schreef Max23 het volgende:
Ach, als de andere Jan net zo slecht is als vorige week, mag die naar huis.
Haar iets langer en hij kan zo voor Oostenrijk naar het ESF.quote:
8-7-7.5quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef mirannie het volgende:
Even de punten van Jan gemist, kan iemand mij bijpraten?
ja inderdaad zegquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Haar iets langer en hij kan zo voor Oostenrijk naar het ESF.
Jan Versteegh wordt toch wel gered door het publiekquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
de rest allemaal hoger dan Jan Kooijman hoor
Dan hoop ik wel dat deze aflevering is opgenomen toen het programma al op tv begonnen was.. Anders kan 'ie er best eens uitvliegen..quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jan Versteegh wordt toch wel gered door het publiek
Is gewoon last minute besloten om het vanavond eens live te doen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat deze aflevering is opgenomen toen het programma al op tv begonnen was.. Anders kan 'ie er best eens uitvliegen..
Ik bedoel dus 12 maart.. eerste uitzendingquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is gewoon last minute besloten om het vanavond eens live te doen.
Ik kan nu natuurlijk zeggen dat ik dat al dacht, maar dat zou niet eerlijk zijn. Hoe dan ook blijft mn 'live uitleg' overeind staan, na 12 maart of na vanavond 20:08 uur maakt in dit geval nl weinig uit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus 12 maart.. eerste uitzending
Nou ja, die publieksjury daar zal toch wel elke keer hetzelfde zijn. Dus die hebben de optredens van de vorige keren ook wel in hun achterhoofd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat deze aflevering is opgenomen toen het programma al op tv begonnen was.. Anders kan 'ie er best eens uitvliegen..
Denk het nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, die publieksjury daar zal toch wel elke keer hetzelfde zijn. Dus die hebben de optredens van de vorige keren ook wel in hun achterhoofd.
Volgens mij niet..quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, die publieksjury daar zal toch wel elke keer hetzelfde zijn. Dus die hebben de optredens van de vorige keren ook wel in hun achterhoofd.
Die broek is niet veel beterquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus, wat een verschrikkelijk topje heeft Glennis aan
teveel tekst.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus, wat een verschrikkelijk topje heeft Glennis
Dat haar ook, oud wijf.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus, wat een verschrikkelijk topje heeft Glennis aan
aaah zoooquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze doen allemaal een duetje met andere zangers dan hun coaches
quote:
en terechtquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef roos85 het volgende:
Ik weet niet wat dit zegt over Glennis
Roel
Ja nu help je mij ook aan de chips.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef roos85 het volgende:
Vanmiddag flink geluncht, begin nu pas weer honger te krijgen. Maar geen zin om wat te koken. Dus ga zo maar aan de chips
#liefdagboek
Wij hebben sushiquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef roos85 het volgende:
Vanmiddag flink geluncht, begin nu pas weer honger te krijgen. Maar geen zin om wat te koken. Dus ga zo maar aan de chips
#liefdagboek
Ik had vandaag kip bij KFC gehaaldquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef roos85 het volgende:
#liefdagboek
jóhquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef iBenny het volgende:
De tekst loopt voor geen meter... Of ligt dat aan mij?
Nee je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef iBenny het volgende:
De tekst loopt voor geen meter... Of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef iBenny het volgende:
Dit had ik Marlijnen Waylon wel willen horen zingen
Ja en dan kutcijfers krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef Max23 het volgende:
Jan v. is echt super bij dit soort liedjes
niet gelukt bquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef cactussoep het volgende:
Dat is ook een manier om aan bonuspunten te komen. Denk ik
nounounou roosjequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef roos85 het volgende:
Zou Waylon in bed net zo'n geil beest zijn als hij op het podium is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |