Toch vond ik het wel fijn om te weten dat die eisprong soms tien dagen later was dan ik dachtquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:25 schreef Aventura het volgende:
Als je een normale cycluslengte hebt hoef je je doorgaans ook geen zorgen te maken dat je geen eisprong hebt.
nee da's absoluut waar. Het kan zeker varieren. Bij mij zit er soms een uitschieter in, allebei de kanten op! Het kan op dag 9 zijn (zwanger + kind opgeleverd), het kan op dag 17 zijn (heeft 1 keer een zwangerschap, mk opgeleverd).quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:32 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Toch vond ik het wel fijn om te weten dat die eisprong soms tien dagen later was dan ik dacht
Ja, wie net zo'n neuroot is als ik koopt dus 2930523 ovulatietests tegelijk en neemt het zekere voor het onzekerequote:Op dinsdag 5 april 2016 14:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
nee da's absoluut waar. Het kan zeker varieren. Bij mij zit er soms een uitschieter in, allebei de kanten op! Het kan op dag 9 zijn (zwanger + kind opgeleverd), het kan op dag 17 zijn (heeft 1 keer een zwangerschap, mk opgeleverd).
ja, daarom ben ik ook gestopt met temperaturen, dat is nog een stap verder. Ik merkte dat ik er teveel mee bezig was. Toch vind ik het goed dat ik het allemaal enigzins heb bijgehouden: ik weet nu wel beter hoe mijn lichaam werkt. En dat ik het onverwachte kan verwachten, dat ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, wie net zo'n neuroot is als ik koopt dus 2930523 ovulatietests tegelijk en neemt het zekere voor het onzekereMaar het wordt er niet spontaner en ontspannener op, moet ik dan ook meteen toegeven.
Lief dat je t vraagt! Nee nog niet getest. Dat ga ik ook niet doen voor mijn NOD. Ik heb het idee dat het hem niet wordt deze cyclus. Vorige week dacht ik even dat ik wat begon te merken, maar het is gebleven bij een klein beetje gevoelige borsten en beetje slecht slapen.quote:
Lief dat je het vraagtquote:
Ahw dat is niet fijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb sinds pasen heel licht bloedverliesschijtirritant want al die tijd al lage rugpijn en krampen
Haha, dank je!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Radyhyn het volgende:
Jaaaahhh Ooi wat goed!!! Gefeliciteerd met je 2e streepje!!!!
Een paasei-kindje
Ja gek he? Al had ik de laatste drie dagen wel sterke vermoedens dat het toch raak was. Dank voor de plakkerwens, daar ga ik voor!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:01 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ja Ooi wat goedGefeliciteerd, ik duim voor een plakker
Zat je gevoel er toch goed naast
En deadly_kiss wat raar van je lichte bloedverlies.
Ik begin hier toch ook nerveus te worden voor NOD, maar 9 dagen na eisprong is echt te vroeg om te testen. Ik wil alleen zooooooo graaahaaag!
Jaaaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef Ooi86 het volgende:
Hallo allemaal! Ik check weer even in met goed nieuws....
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Jaaaa! Ooi! Wat goed. Gefeliciteerd. Op naar een prachtige baby in decemberquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef Ooi86 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Paasei, kerstkind; het zou wel passend zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Jaaaa! Ooi! Wat goed. Gefeliciteerd. Op naar een prachtige baby in december
Jaa plak lammetje plak!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef Ooi86 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Ik zeg doen! Bedenk me net dat ik het zelf ook had kunnen zijn (mijn ud was tweede kerstdag). Ik weet alleen niet of Pasen in dat jaar ook eind maart wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Paasei, kerstkind; het zou wel passend zijn
Dat is maandag al! Ik heb mijn nod ook eigenlijk morgen, maar ik moet studeren ivm tentamen volgende week en afwachten in spanning doet weinig goeds voor mijn concentratie...quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:42 schreef Theeleuter het volgende:
Wat fijn Ooi! Gefeliciteerd!![]()
Hier nod op 11 april, nog ff spannend
Haha, nee dat zal, maar wel een goede reden om ongeconcentreerd te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is maandag al! Ik heb mijn nod ook eigenlijk morgen, maar ik moet studeren ivm tentamen volgende week en afwachten in spanning doet weinig goeds voor mijn concentratie...![]()
niet dat dat nu beter is....
Spannend thee! Gaat er geen testje mee?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:26 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Haha, nee dat zal, maar wel een goede reden om ongeconcentreerd te zijn.
Ja, is inderdaad maandag, maar ik ga een paar dagen weg, dus weet het op zijn vroegst woensdag. Of eerder als de sluizen open gaan
In januari heeft de gyn gezien dat ik een boel (oude?) Eiblaasjes heb ofzoiets...quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:07 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ahw dat is niet fijnis dit dan jouw menstruatie of weet je niet waar het bloeden vandaan komt?
Ohw ja! Er begint een belletje te rinkelen. Sorry, ik onthoud niet altijd even goed welk verhaal bij welke user hoort. Gaan ze dan eerst de schildklierwaarden weer op orde brengen voordat ze bij jou verder gaan kijken? Dus eigenlijk zit je al een beetje in de MMM. Heftig hoor. Succes maandag. Ik hoop dat er hoe dan ook goed nieuws uit komt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
In januari heeft de gyn gezien dat ik een boel (oude?) Eiblaasjes heb ofzoiets...
Dit is het gevolg of juist de oorzaak van mijn onregelmatige en hevig bloedverlies.
nu ben ik doorgeschoven naar ern andere afdeling omdat ze mijn schildklierwaarden niet goed vonden en daar hoop ik maandag wat over te horen.
Kan de OP niet meer wijzigen helaas. Maar 14 april is het ook al bijnaquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:49 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Spannend thee! Gaat er geen testje mee?
Mijn NOD in de OP klopt niet meerik gok op donderdag (14 april).
Ik heb ook alleen getest als mijn man erbij was.quote:Op zondag 10 april 2016 08:03 schreef Theeleuter het volgende:
Test gaat niet mee, vind niet leuk om te testen als man er niet is. Zoiets over de app vertellen is me iets te klinisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |