Ohw.. Nee dat is heel erg klote zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
vandaag ongesteld geworden, dus niks leuks nee :s
Lekker thee! Geniet er van. Mijn ei komt waarschijnlijk komend weekend. Dus ga zo zachtjes aan weer testen.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:16 schreef Theeleuter het volgende:
Verdorie Aventura![]()
![]()
Hier net klaar, maar nu nog 2 weken op ei wachten. Gelukkig genoeg leuks in het vooruitzicht. Vakantie!
Nou zei ik vorige week iets over 2017 baby's en dat we daar allemaal voor gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:30 schreef Peacefulll het volgende:
Stil hier...Niemand wat leuks te vertellen? Veel meiden zijn ongesteld (of net klaar) of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nou zei ik vorige week iets over 2017 baby's en dat we daar allemaal voor gaan.
Wist ik veel dat ik geen buikgriep hadOooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supertof! Gefeliciteerd!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |