abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160952872
Hallo iedereen.

Ik heb mijn vriendin verteld dat ik wat dingen te betalen heb. Dit doe ik met aflossingen. Doordat ik bij mijn huidige bijbaan weinig uren krij (8 uur per week) houd ik niet veel over per maand na de vaste lasten. Momenteel houd ik rond de 110 euro p/maand over.

Aanvankelijk zou ik in mei pas gaan werken hadden we afgesproken omdat zij dan ook stage zou gaan lopen.

Echter is mij afgelopen donderdag een baantje aangeboden waarbij ik per dinsdag kan beginnen, voor 25 uur p/week in de avond uren van ma t/m vrijdag.

Hier heb ik mee toegestemd omdat ik dan de dingen die ik moet betalen sneller afbetaald kan hebben en ik daar geen omkijken meer naar heb. Ik ga het werk tot eind juni doen, dus zo'n 12 weken.

We zijn beiden druk mn vriendin kan in het weekend niet vanwege haar werk en in het weekend werk ik op de zaterdag. Beiden studeren we ook nog, al met al een drukke periode voor de boeg.

Mijn vriendin is nu nogal boos op me, omdat ik zonder overleg heb toegestemd. Ook omdat we elkaar de komende periode veel minder gaan zien. Ik heb haar verteld dat ik het ook niet voor de lol doe en dat het eigenlijk noodzaak is, gezien het bedrag dat ik maandelijks overhoud.

Zelf gaat ze in mei stage lopen waarbij ze voor 8 weken ook 7dagen per week bezig is en niet altijd tijd zal hebben om af te spreken hier steun ik haar ook in.

Ze weet zelf niet of onze relatie het gaat redden, omdat ze het niet kan om elkaar 1x in de week te zien.

Er zijn wat dagen waarop ik wel kan overdag tot een uur of 4, maar op bijvoorbeeld de donderdag waarop we beiden vrij zijn (ik dan tot 4 ivm nieuwe bijbaan) gaat ze eerst sporten tot 13:00 waarbij ze om 14:00 kan. Ze heeft geen zin om voor een uurtje samenzijn te reizen, wat ik wel voor haar heb gedaan. Ze zegt ook dat ze die dag moet sporten, dus het is maar de vraag of een van de weinige mogelijkheden die we hebben, het ook gaat worden.

Ik begrijp haar frustratie helemaal en zekf vind ik het ook noet leuk. Dit doe ik echter uit noodzaak en doordat ze niet weet hoe het zal lopen werk ik nu met een dubbel gevoel.

Ik weet echt dat het kut is, maar het is voor 3 maanden en we kunnen elkaar blijven zien, al is het korter dan normaal.

Ik voel me niet gesteund in de noodzaklijke beslissing, ik werk nu met een schuldgevoel.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 07:05:11 #2
438758 zeer
Opritsjniki
pi_160952877
Snap wel dat ze liever een heads up gehad had maar gelijk beginnen of je niet weet of je relatie het gaat redden als je elkaar 3 maanden niet zo veel ziet, zou mij toch wel aan het denken zetten over hun toewijding als ik eerlijk ben.
pi_160953022
meer werken? relatie onder druk?
pi_160953027
Uuuh even serieus, waar bemoeit die *** zich mee? Ze is je moeder niet.
Jouw leven, jij bepaalt waar en hoe vaak je gaat werken. Einde discussie.
pindazakje
pi_160953058
Je beweegredenen zouden respect moeten opbrengen ipv gezeik.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_160953100
Ik mis de noodzaak een beetje. Volgens mij hebben we het hier over vrijwillig sneller aflossen van schulden.. netjes, maar in zekere zin een luxe. Het 'moet nu eenmaal' lijkt me in dat geval niet van toepassing.
pi_160953144
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 08:17 schreef CafeRoker het volgende:
Ik mis de noodzaak een beetje. Volgens mij hebben we het hier over vrijwillig sneller aflossen van schulden.. netjes, maar in zekere zin een luxe. Het 'moet nu eenmaal' lijkt me in dat geval niet van toepassing.
Het is meer dat ik maandelijks eigenlijk weinig overhoud en ook nog boeken moet halen. Ik wilde eigenlijk gewoon even zwoegen om eerder schuldvrij te zijn. Dat zou onze relatie ook ten goede moeten komen, zodat we ook leuke dingen kunnen doen.

Mn financiele plaatje momenteel zorgt ook voor neerslachtig gedrag van mijn kant soms, omdat het toch aan je blijft knagen, daarom wil ik het ook zsm oplossen en die kans heb ik nu
pi_160953150
Hoe moet dat later dan?
pi_160953307
Snap dat ze ervan baalt, maar als de relatie hierom stuk gaat dan houdt ze niet echt van je.

1x in de week is prima te doen. Helemaal als het tijdelijk is. Wat nou als een van jullie voor 3 maanden stage ging lopen in het buitenland? 8 uurtjes per week werken was gewoon erg weinig. Jullie hebben een tijd daarvan kunnen genieten, maar nu roept het echte leven. Ze is zelf ook druk, dus zou ze het moeten begrijpen.
pi_160953322
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 08:23 schreef Atlas_1 het volgende:

[..]

Mn financiele plaatje momenteel zorgt ook voor neerslachtig gedrag van mijn kant soms, omdat het toch aan je blijft knagen, daarom wil ik het ook zsm oplossen en die kans heb ik nu
Kies in eerste instantie voor je eigen geluk / welzijn en leg haar dit ook uit. Heeft ze daar geen begrip voor? Dan moet je je maar eens gaan afvragen of dit wel het type vrouw is waar je mee door wilt gaan.
pi_160953333
3 maanden en mevrouw is al van slag?

wat een egoistisch kreng :')
  Milf zaterdag 26 maart 2016 @ 09:11:35 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_160953376
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:03 schreef FANN het volgende:
3 maanden en mevrouw is al van slag?

wat een egoistisch kreng :')
Haar sportschool kan ab_so_luut niet wijken. :')

Tijd dat je wat ruggengraat toont TS.

En ¤110 per maand is veel te weinig. Goed dat je de bijbaan hebt aangenomen!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_160953402
Je schrijft ook dat jij dingen voor haar overhad (reizen om een uur elkaar te zien). Is dat een algemene gedachte die je hebt over haar?
De opmerking van haar om te willen stoppen geeft ook aan weinig moeite te willen doen. Of ze vindt dat je weinig beslissingen zelfstandig zou mogen nemen, terwijl jullie niet samenwonen. Is wel een gesprek waard lijkt me zo. Tevens kan je haar een worst voor de neus houden door haar iets in het vooruitzicht te stellen als je 'klaar' bent.
pi_160953410
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Haar sportschool kan ab_so_luut niet wijken. :')

Tijd dat je wat ruggengraat toont TS.

En ¤110 per maand is veel te weinig. Goed dat je de bijbaan hebt aangenomen!
Nee stel je voor :') en ze heeft geen zin om voor een uurtje samenzijn te reizen ook dat nog.

TS is alleen maar te prijzen :Y
pi_160953421
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tevens kan je haar een worst voor de neus houden door haar iets in het vooruitzicht te stellen als je 'klaar' bent.
pffffffffffff, zou ik niet eens meer zin in hebben als ik TS was, maar ja... wie ben ik :+
pi_160953442
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:16 schreef FANN het volgende:

[..]

pffffffffffff, zou ik niet eens meer zin in hebben als ik TS was, maar ja... wie ben ik :+
Daarmee kan hij wel onderzoeken in hoeverre ze kan langetermijndenken met wat stimulans :)
pi_160953450
Hoe lang zijn jullie al samen?
Ze komt beetje egoïstisch over, al snap ik wel dat ze je vaker wil zien. Maar toch, jij mag dus alleen gaan werken als zij zelf ook druk krijgt slaat nergens op :')
Het is maar tijdelijk. Hoe ver is het reizen voor jullie om elkaar te zien?
pi_160953473
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Daarmee kan hij wel onderzoeken in hoeverre ze kan langetermijndenken met wat stimulans :)
Hij heeft toch duidelijk genoeg gezegd waarom hij dit gaat doen?

quote:
Ik heb haar verteld dat ik het ook niet voor de lol doe en dat het eigenlijk noodzaak is, gezien het bedrag dat ik maandelijks overhoud.
Als ze dat niet kan inzien en zelf ook niet eens wil meewerken aan de mogelijkheid om elkaar wél vaker te zien is toch wel vrij egoistisch dacht ik zo.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 09:23:36 #19
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_160953497
Als het hierop stukloopt stelde jullie relatie toch al niet zo heel veel voor.
pi_160953585
Wat een schijtwijf, sorry hoor, ze zou juist respect moeten hebben voor je dat je zo snel mogelijk van je problemen probeerd af te komen, maar het enige wat je krijgt is gezeur en gemier. En elkaar even wat minder zien, het eerste jaar zag ik mijn vriend hooguit maar 1x in de week. Beiden veel werk veel te doen, jammer dan, nu zijn we al 3,5 jaar samen, hebben er nooit over lopen zeuren,
pi_160953702
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:23 schreef Helsinki het volgende:
Dit! :+
  Moderator zaterdag 26 maart 2016 @ 09:54:59 #22
5428 crew  miss_sly
pi_160953735
Ik vind het goed van je, TS, dat je je zo verantwoordelijk voelt voor je schulden, ze snel wil aflossen en daar ook voor wil werken. Het zou je vriendin sieren als ze zou kunnen zien wat dit zegt over je karakter.

Ik snap dat ze het niet leuk vindt, en ik snap zelfs ook nog wel dat ze het prettig had gevonden als je hetmet haar had besproken voor je de baan aannam. Ze kan dit tegen je vertellen, en vervolgens kun je dan samen constructief zoeken naar een manier om zoveel tijd samen eruit te halen als mogelijk is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_160954974
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:23 schreef Helsinki het volgende:
Eensch. Vind het een goede keuze van TS.
pi_160955944
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat een schijtwijf, sorry hoor, ze zou juist respect moeten hebben voor je dat je zo snel mogelijk van je problemen probeerd af te komen, maar het enige wat je krijgt is gezeur en gemier. En elkaar even wat minder zien, het eerste jaar zag ik mijn vriend hooguit maar 1x in de week. Beiden veel werk veel te doen, jammer dan, nu zijn we al 3,5 jaar samen, hebben er nooit over lopen zeuren,
Het is wel anders om van elkaar vaak zien naar elkaar minder vaak zien te gaan, dan andersom. Verder heb je gelijk.
pi_160956497
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is wel anders om van elkaar vaak zien naar elkaar minder vaak zien te gaan, dan andersom. Verder heb je gelijk.
Tja het gaat nu ook af en aan, soms hebben we het gewoon druk en afgelopen week waren we weer drie dagen gewoon samen. Het is nou eenmaal zo, zie er gewoon het voordeel in, hebben we tenminste elke keer wat te kleppen en te bespreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')