Hoe ben je daar mee bezig? Zal eens teruglezen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Alpha is om te testen, dus denk ik niet dat ze daar een gameplay in doen omdat het dan al veel meer op een spel gaat lijken.
Mods zullen er ongetwijfeld komen, daar ben ik zelf ook al mee bezig zoals te lezen is in vorige posts.
Ze doen het via de steam workshop dat was al bevestigd, dus vermoed ik dat daar de mods zullen verschijnen.
Het spel loopt onder de cobra engine.
Als je naar de properties van de daadwerkelijke executable gaat, staat er dan 0.1.2 of 0.1.3quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:57 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik kan daar niets vinden.
Ik ben momenteel nog bezig met alle OVL bestanden uit te pluizen en tussendoor te spelenquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe ben je daar mee bezig? Zal eens teruglezen.
Ik heb 0.1.2.17302quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als je naar de properties van de daadwerkelijke executable gaat, staat er dan 0.1.2 of 0.1.3
Wellicht wordt er automatisch geupdate, anders zou ik het opnieuw installeren.
Hmm vreemd dat er geen auto update functie in zit dan. Heb het pas sinds gisteren dus heb geen idee of het werkt maar er staat een: Remove local content knop bij de settings.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:08 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik ben momenteel nog bezig met alle OVL bestanden uit te pluizen en tussendoor te spelen
[..]
Ik heb 0.1.2.17302
Dankje, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hmm vreemd dat er geen auto update functie in zit dan. Heb het pas sinds gisteren dus heb geen idee of het werkt maar er staat een: Remove local content knop bij de settings.
Wellicht dat je daarmee kunt updaten?
Op Themepark.nl zouden ze trots op je zijn, gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 april 2016 01:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb nog een bug gevonden in het spel.
De mensen vooraan de rij die als eerste aan de beurt zijn staan omgedraaid.
Dit is alleen bij de coasters het geval.
[ afbeelding ]
Rare fout. Hoe gaat dat dan in z'n werk bij het instappen? De poppetjes die net niet naar binnen kunnen draaien heel random om?quote:Op zondag 3 april 2016 01:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb nog een bug gevonden in het spel.
De mensen vooraan de rij die als eerste aan de beurt zijn staan omgedraaid.
Dit is alleen bij de coasters het geval.
[ afbeelding ]
Rollercoasters maken officieel ook geen deel uit van de eerste alpha, dus niet gek dat er bugs in zitten. Vind het persoonlijk een erg goede alpha, geen hele gekke dingen gekomen.quote:Op zondag 3 april 2016 01:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb nog een bug gevonden in het spel.
De mensen vooraan de rij die als eerste aan de beurt zijn staan omgedraaid.
Dit is alleen bij de coasters het geval.
[ afbeelding ]
Is al bekend wanneer de tweede alpha komt?quote:Op dinsdag 5 april 2016 07:33 schreef Gutanoth het volgende:
De alpha geeft me alleen maar meer zin in de volledige game, kan niet wachten tot de tweede alpha komt
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer de tweede alpha komt?
Dat is jammer. Ik denk dat ik alpha binnenkort ook maar ga aanschaffen.quote:
Begin mei komt fase 2 uit, althans dat is de doelstelling. Dan kunnen we ook met de landschappen zelf aan de slag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer de tweede alpha komt?
Dan ga ik 'm dan ook maar aanschaffen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Begin mei komt fase 2 uit, althans dat is de doelstelling. Dan kunnen we ook met de landschappen zelf aan de slag.
Als je de release versie nu koopt is hij 27 euro. En je krijgt een steam code als hij op steam uit komt. Vind ik niet gortig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Na die video van het Colosseum vraag ik me af wat er niet mogelijk is. Echt briljant.
Het is dat ik de prijs wat erg gortig vindt maar haal hem sowieso als hij uit is.
Lezen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Baas_bas het volgende:
Wanneer komt de alpha #2 en wat zit er allemaal in?
staat t in dit topic? dan zal ik zo wel ff tijd vrij maken danquote:
Jaaaaa die zag ik ook langs komen, heel ziek.quote:
Alpha versie, dus alleen bouwen met de beschikbare items en attracties. Het tycoon gedeelte zal er waarschijnlijk pas in de beta bij komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:20 schreef prefix1 het volgende:
ff een vraagje van mijn kant, is het tot nu toe alleen maar dingen bouwen of kan je ook money verdienen met kaart verkoop ingame en drankjes en eten enzo verkopen?
Hoop zo erg dat user generated content goed beschikbaar gaat worden. Via Steam Workshop of vergelijkbare service. Wil zelf graag bouwen, maar met sommige creaties zou ik echt een week bezig zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jaaaaa die zag ik ook langs komen, heel ziek.
Echt zon game waar ik liever anderen aan het werk zie
Nolimits is toch echt niets anders da achtbanen? zit geen spelelement in toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 02:44 schreef Faxie het volgende:
Ik ga deze als ex RTC verslaafde zeker in de gaten houden![]()
Hoewel NoLimits kwa achtbanen nog steeds koning is.
Nee, daarom zeg ik ook kwa achtbanenquote:Op donderdag 7 april 2016 07:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nolimits is toch echt niets anders da achtbanen? zit geen spelelement in toch?
Nog ruim 6 maanden de tijd voorquote:Op donderdag 7 april 2016 10:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook kwa achtbanenPuur bouwen en rijden
Deze ziet er nog heel ongepolijst uit. Hopelijk trekken ze dat goed recht.
Dat zal nog wel langer dan een maand gaan duren.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef Baas_bas het volgende:
Is het al bekend wanneer de nieuwe alpha uit gaat komen?
begin mei las ik ergens, dus niet langer dan een maandquote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat zal nog wel langer dan een maand gaan duren.
De Alpha is ook nog maar 'net' uit.
Die weet wel hoe die een theme park maakt.quote:
En dat met een redelijk beperkt aantal propsquote:Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die weet wel hoe die een theme park maakt.
Een echte piraat stelt geen domme vragen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:25 schreef koningshof111 het volgende:
Is deze ook te verkrijgen qua torrent? Om even te testen en dan te kopen.
Parkitect is echt een totaal andere stijl. Kan me bijna niet voorstellen dat je beide graag zou spelen, het is zo verschillend...quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Twijfel tussen Parkitecht en dezeZeker na Nerd^3's vergelijking
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Parkitect is echt een totaal andere stijl. Kan me bijna niet voorstellen dat je beide graag zou spelen, het is zo verschillend...
twitter:EGX twitterde op vrijdag 08-04-2016 om 17:57:33Happy to reveal that Alpha 2 will be arriving May 24th, with landscaping and coaster construction! #egxasks https://t.co/RxjK5Iifxr reageer retweet
ik vind het allemaal wel meevallen, hij werkt best lekker...quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:10 schreef Gutanoth het volgende:
Rollercoaster tycoon world is wel echt een dikke faal zeg
Serieus? als je het vergelijkt met de andere 2 (parkitect en planet coaster) zie je wat er allemaal mogelijk is en op al die punten loopt RCTW gewoon ver achter op de concurrentie. En dan te denken dat je van zo'n grote studio veel meer mag verwachten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het allemaal wel meevallen, hij werkt best lekker...
Grote studio? Ik denk dat jeje een beetje blind staart op de franchise naam van RCTWquote:Op zaterdag 9 april 2016 08:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Serieus? als je het vergelijkt met de andere 2 (parkitect en planet coaster) zie je wat er allemaal mogelijk is en op al die punten loopt RCTW gewoon ver achter op de concurrentie. En dan te denken dat je van zo'n grote studio veel meer mag verwachten.
Atari maakt RCTW momenteel. Is dat geen grote studio?quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:21 schreef Boma het volgende:
[..]
Grote studio? Ik denk dat jeje een beetje blind staart op de franchise naam van RCTW
Atari maakt de game toch niet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Atari maakt RCTW momenteel. Is dat geen grote studio?![]()
planet coaster is op dit moment geen concurrent, ze beloven een hoop, maar veel werkt nog niet (logisch want alpha), maar het is dus maar te hopen dat ze waarmaken wat ze zeggen..quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Serieus? als je het vergelijkt met de andere 2 (parkitect en planet coaster) zie je wat er allemaal mogelijk is en op al die punten loopt RCTW gewoon ver achter op de concurrentie. En dan te denken dat je van zo'n grote studio veel meer mag verwachten.
het zijn dan ook geen coaster games, het zijn theme park simulatoren, daar hoort dus ook een flink stuk park managment bij wat het juist intressant maaktquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:51 schreef delano.888 het volgende:
Lol leveringen en staff gebouwen enz zou mij echt zo ontzettend niet boeien in een coaster game![]()
Sterker nog, heb helemaal geen zin om dat te doen, dus hoop dat, als het er in zit, het uit te zetten is.
Ja maar leveringen verwerken? Pff daar heb ik echt geen zin inquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn dan ook geen coaster games, het zijn theme park simulatoren, daar hoort dus ook een flink stuk park managment bij wat het juist intressant maakt
Het management van rct tot deel 3 was niet meer wat poetsers neer kwakken bepaalde gebieden waar ze zich mogen bevind afbakenen en bij veel vervuiling kleinere gebieden toewijzen. En dan je ergeren dat ze sommige tiles niet mee namen zodat deze met een dikke laag vervuiling bleef.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn dan ook geen coaster games, het zijn theme park simulatoren, daar hoort dus ook een flink stuk park managment bij wat het juist intressant maakt
Atari is slechts de uitgever, Nvizzio Creations de developer. Overigens ook al de derde of vierde developer die eraan werkt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Atari maakt RCTW momenteel. Is dat geen grote studio?![]()
decoraties stacken niet, het leggen van voetpaden is omslachtig en kut, een eettentje maakt zichzelf alleen maar vast aan een pad als je snapping aan zet en dan kan je hem alleen op de meest absurde plekken plaatsen, de graphics zijn echt ruk voor wat ze beloofden en de game is zo zwaar om te laden dat je soms wel 10 minuten moet wachten voor je in de game zit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
planet coaster is op dit moment geen concurrent, ze beloven een hoop, maar veel werkt nog niet (logisch want alpha), maar het is dus maar te hopen dat ze waarmaken wat ze zeggen..
de coaster builder van PC is goed, maar die van RCTW werkt ook prima, PC heeft als voordeel dat het makkelijker is om een aangepast winkeltje te maken..
Parkitect heb ik nog niet heel lang gespeeld maar daar mis ik stiekem 1 ding echt om te kunnen beginnen: een staff only entrance.. ze hebben ze gezegd dat ze zich zouden richten op het management en dat je vooral moest zorgen dat leveringen niet zichtbaar mochten zijn, maar dat werkt op dit moment niet echt, of ik heb een ander idee erbij dat kan natuurlijk ook
het grootste nadeel van RCTW op dit moment vind ik dat alles zo mega groot is en dat al je staff maar beperkt van 1 gebouw gebruik kan maken.. (ik wil gewoon staff kunnen inhuren en er geen gebouw voor moeten plaatsen)
dat is zo even wat mij nu te binnen schiet
kan, zelf nog geen last van gehad omdat het nog niet nodig was.quote:
net zo omslachtig en kut als in PC dusquote:het leggen van voetpaden is omslachtig en kut,
dat is wel echt een groot nadeel ja, en de meest absurde plekken? ik kon ze vrijwel overal plaatsenquote:een eettentje maakt zichzelf alleen maar vast aan een pad als je snapping aan zet en dan kan je hem alleen op de meest absurde plekken plaatsen,
tja, sinds wanneer moeten we beloftes gaan geloven dan?, sorry maar dat is echt zeuren om het zeuren.. Het had vast mooier kunnen zijn, maar liever iets slechtere graphics en meer tijd aan de gameplay dan fancy graphics en een helemaal ruk gameplayquote:de graphics zijn echt ruk voor wat ze beloofden en de game is zo zwaar om te laden dat je soms wel 10 minuten moet wachten voor je in de game zit.
Misschien moet je even die vergelijkingsvideo kijken die hier eerder in het topic gepost is. Ik heb iig mijn geld teruggevraagd binnen de tijd. Het gaat er niet om wat jij allemaal wel of niet vind kunnen (want het stacken van stenen op elkaar enzo is mij iig niet gelukt). het gaat er om dat de game goed aanvoelt en dat doet het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, zelf nog geen last van gehad omdat het nog niet nodig was.
[..]
net zo omslachtig en kut als in PC dus
[..]
dat is wel echt een groot nadeel ja, en de meest absurde plekken? ik kon ze vrijwel overal plaatsen
[..]
tja, sinds wanneer moeten we beloftes gaan geloven dan?, sorry maar dat is echt zeuren om het zeuren.. Het had vast mooier kunnen zijn, maar liever iets slechtere graphics en meer tijd aan de gameplay dan fancy graphics en een helemaal ruk gameplay
Hier issie zo geladen, dus dat is vermoedelijk gewoon een, relatief, trage pc..
en ik spreek dat dus tegen, dat moge duidelijk zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Misschien moet je even die vergelijkingsvideo kijken die hier eerder in het topic gepost is. Ik heb iig mijn geld teruggevraagd binnen de tijd. Het gaat er niet om wat jij allemaal wel of niet vind kunnen (want het stacken van stenen op elkaar enzo is mij iig niet gelukt). het gaat er om dat de game goed aanvoelt en dat doet het niet.
Let's agree to disagree.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik spreek dat dus tegen, dat moge duidelijk zijn...
jij hebt toch in de bestanden van planet coaster zitten zoeken voor mods enzo?quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar leveringen verwerken? Pff daar heb ik echt geen zin in
Nee geen idee waar je het over hebt. Ik heb de release versie wel gekocht maar niet de alpha.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt toch in de bestanden van planet coaster zitten zoeken voor mods enzo?
Enig idee hoe ik, zonder in de frontier launcher apart PC te moeten starten, PC kan starten?
tot nu toe heb ik nog niks gevonden
ah, het was 0108daniel die daarin had zitten spitten..quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee geen idee waar je het over hebt. Ik heb de release versie wel gekocht maar niet de alpha.
Gezellig park!quote:Op zondag 10 april 2016 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, het was 0108daniel die daarin had zitten spitten..
[ afbeelding ]
nice
dat komt denk ik door de cartoony graphics, ik nam hem eerst ook niet echt serieusquote:Op zondag 10 april 2016 02:26 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog een beetje naar Parkitect staan kijken, maar op een of andere manier spreekt die mij niet zo aan. Ziet er uit als een tablet game als je 't mij vraagt.
In-game moet je in de zoekvakje "underconstruction" typen, dan unlock je 2 type achtbanen. De eerst volgende alpha update, in mei, krijgt officieel de achtbanen erbij.quote:Op zondag 10 april 2016 13:25 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Vandaag de alpha gekocht maar ik heb geen achtbanen die ik kan neerzetten/bouwen. Iemand een idee hoe dat kan?
Heb al wel de nieuwste versie.
Top! Bedankt!quote:Op zondag 10 april 2016 13:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In-game moet je in de zoekvakje "underconstruction" typen, dan unlock je 2 type achtbanen. De eerst volgende alpha update, in mei, krijgt officieel de achtbanen erbij.
Is het niet een idee om in de OP een kopje met alpha tips&tricks te maken met dit soort info er is?quote:Op zondag 10 april 2016 13:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In-game moet je in de zoekvakje "underconstruction" typen, dan unlock je 2 type achtbanen. De eerst volgende alpha update, in mei, krijgt officieel de achtbanen erbij.
op 24 mei is dat alweer achterhaald... Moeite voor niks..quote:Op zondag 10 april 2016 16:09 schreef hiddit het volgende:
[..]
Is het niet een idee om in de OP een kopje met alpha tips&tricks te maken met dit soort info er is?
En dan zo'n stoel erbij, die hydrolisch beweegtquote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Laat dit alsjeblieft Oculus support krijgen. Ik ga nooit meer mijn huis uit.
Haha ja de schermen heb je dan niet eens nodig.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan zo'n stoel erbij, die hydrolisch beweegt![]()
[ afbeelding ]
Als ik ooit >20k teveel heb, dan wordt dit een goed doelquote:Op donderdag 14 april 2016 10:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha ja de schermen heb je dan niet eens nodig.
Kost maar $22.500![]()
![]()
![]()
Holy shit wat een achtbaanquote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Laat dit alsjeblieft Oculus support krijgen. Ik ga nooit meer mijn huis uit.
Ja, echt wel. En het ziet er ook zo makkelijk uit hoe hij dat doet.quote:Op maandag 18 april 2016 13:09 schreef Lastpost het volgende:
Echt ziekelijk om te zien hoe goed die gozer is in het ontwerpen van die gebouwen.
Nee 27 plus gratis geduldquote:Op maandag 18 april 2016 18:14 schreef Abdus18 het volgende:
hmm 67 euro voor Planet Coaster... twijfel twijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |