Is het niet een idee om in de OP een kopje met alpha tips&tricks te maken met dit soort info er is?quote:Op zondag 10 april 2016 13:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In-game moet je in de zoekvakje "underconstruction" typen, dan unlock je 2 type achtbanen. De eerst volgende alpha update, in mei, krijgt officieel de achtbanen erbij.
op 24 mei is dat alweer achterhaald... Moeite voor niks..quote:Op zondag 10 april 2016 16:09 schreef hiddit het volgende:
[..]
Is het niet een idee om in de OP een kopje met alpha tips&tricks te maken met dit soort info er is?
En dan zo'n stoel erbij, die hydrolisch beweegtquote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Laat dit alsjeblieft Oculus support krijgen. Ik ga nooit meer mijn huis uit.
Haha ja de schermen heb je dan niet eens nodig.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan zo'n stoel erbij, die hydrolisch beweegt![]()
[ afbeelding ]
Als ik ooit >20k teveel heb, dan wordt dit een goed doelquote:Op donderdag 14 april 2016 10:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha ja de schermen heb je dan niet eens nodig.
Kost maar $22.500![]()
![]()
![]()
Holy shit wat een achtbaanquote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Laat dit alsjeblieft Oculus support krijgen. Ik ga nooit meer mijn huis uit.
Ja, echt wel. En het ziet er ook zo makkelijk uit hoe hij dat doet.quote:Op maandag 18 april 2016 13:09 schreef Lastpost het volgende:
Echt ziekelijk om te zien hoe goed die gozer is in het ontwerpen van die gebouwen.
Nee 27 plus gratis geduldquote:Op maandag 18 april 2016 18:14 schreef Abdus18 het volgende:
hmm 67 euro voor Planet Coaster... twijfel twijfel
Eind mei, rond de 25ste ergens komt de tweede alpha uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef Baas_bas het volgende:
Zou er in mei niet een update komen?
is er al bekend wanneer & wat erin komt? Ik heb al een tijdje niet gegamed maar als het dit weekend wat koeler wordt heb ik er wellicht wel zin in.
Mits iemand het weer op kickass zet want vorige keer duurde dat een week of zo![]()
gvd dan pasquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eind mei, rond de 25ste ergens komt de tweede alpha uit.
Ja waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Best wel vervelend eigenlijk dat ik het spel al gekocht heb maar het nog ontzettend lang duurt voor ik kan spelen, en dan andere mensen die nog veel meer hebben uitgegeven nu wel al kunnen spelen, ok dat is kut maarja daar hebben ze voor betaald. En dan heb je nog wat van die kutjostis die EN helemaal nergens voor betalen EN toch ook al nu spelen. Echt, zou een permban van fok op moeten staan. Maarja.
het is bij mij zo'n beetje het enige spel waar ik een beetje interesse in hebquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
Voor een alpha ziet dit er al erg tof uit. Lang de hype vermeden maar een aantal gameplay filmpjes heeft me we nieuwsgierig gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |