Niks, Peter legt uit hoe het zit.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk grappig aan dat filmpje?
Zij heeft alle eieren gevonden en is trots...quote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom heeft ze allemaal gebakken eieren op haar trui
Ze is een beetje te mooi voor die afschuwelijke trui.quote:
Goede openingszin welquote:Op maandag 28 maart 2016 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze is een beetje te mooi voor die afschuwelijke trui.
Ah.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij heeft alle eieren gevonden en is trots...
Had je maar geen vmbo moeten doen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Het is toch wel ongelooflijk hoe destijds tegen Jan Maat aangekeken werd en wat mij nog meer verbaasd is dat er 30 jaar geleden een aanslag is geweest, Eerlijk gezegd heb ik op school of in de media er nog nooit iets van vernomen. We leven maar in een eng wereldje waar afwijkend gedrag meteen wordt afgeschoten
Ik moet zeggen dat op mijn vwo-opleiding er ook bijster weinig aandacht voor is geweestquote:
Jan Maat kwam ook minder vaak in het nieuws dan Hans Janmaat.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Het is toch wel ongelooflijk hoe destijds tegen Jan Maat aangekeken werd en wat mij nog meer verbaasd is dat er 30 jaar geleden een aanslag is geweest, Eerlijk gezegd heb ik op school of in de media er nog nooit iets van vernomen. We leven maar in een eng wereldje waar afwijkend gedrag meteen wordt afgeschoten
Inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toen Hannah begon te praten vond ik haar toch iets minder leuk.
Janmaat had een tyfushekel aan zwarten en buitenlanders en stak dat niet onder stoelen of banken. Dat maakte hem zelfs bij de gemiddelde Henk en Ingrid onsympathiek. Wilders is wat dat betreft wat handiger en geniepiger.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:39 schreef Djoetma het volgende:
Janmaat wordt nu in dezelfde hoek gezet als Wilders, maar Janmaat had bijv. ook iets tegen donkere spelers in het Nederlands elftal. Zijn ideeën waren wel wat concreter als het om antipathie richting bepaalde groepen gaat. Hetzelfde gold voor zijn medekamerleden die de nodige radicale en concreet racistische uitlatingen hebben gedaan backstage. Dat de CD-ideeën tegenwoordig gemeengoed zijn of iig bij de PVV is dus slechts voor een deel waar.
20/30 jaar geleden waren we veel gewelddadiger dan nu, wij hadden standaard ME en gbo in de wijk hiero, we hebben flink huisgehoudenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Kan me ook niet herinneren dat mij dit ooit is verteld.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Het werd ook niet groot uitgemeten, maar in de gehele politieke geschiedenis was het nou ook niet de meest schokkende gebeurtenis. Kosto werd ook het doelwit van een bomaanslag, maar was gelukkig op dat moment niet thuis.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat op mijn vwo-opleiding er ook bijster weinig aandacht voor is geweest
Janmaat was echt groots nieuws toen hoor, Kameraad Janmaat, Bert de vries verlies (CDA) scandeerden we toen met zn allen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat mij dit ooit is verteld.
Geen vmbo gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |