was jíj niet bang dat ze de plomp in zou rennen?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:18 schreef Skittles het volgende:
Dank![]()
Die pulletjes en moedereend waren ook helemaal niet bang voor een "EEND EEND EEND"-roepende dreumes
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:23 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je haar een duckhunt geweer geeft!
Wat een leuke paasfoto'ssuper tof vest van Lou en M dr schaapjurk
.
S wordt groot gm.
Frans says hiMijn breedpoot past geen bunnies, wel shoesme! Bij de degelijke gristenschoenenzaak aan laten meten. Ook online te koop overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog schoenentips voor breedpoten? Bunnies heb ik nu besteld. Adidas was eigenlijk al aan de smalle kant.
En Franske
Kwak
Als je je geduld meeneemt, zal het wel te doen zijn. En op tijd gaan denk ik... Eindhoven of Breda?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:14 schreef ingee het volgende:
2epaasdag naar de Prenatal MamaMazzeldagen voor 2autostoeltjes... Doen of niet doen?
Ik droeg vroeger alleen maar Elefanten jongensschoenenquote:Op zondag 27 maart 2016 22:23 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Iemand nog schoenentips voor breedpoten? Bunnies heb ik nu besteld. Adidas was eigenlijk al aan de smalle kant.
Bij die hele kleintjes is t vlgs mij nog wat algemener. Alles voor jongens van shoesme heeft een brede jongensleest dacht ik. Maar idd, ik ben ook naar een winkel gegaan om die reden.quote:Op maandag 28 maart 2016 09:12 schreef Crumpette het volgende:
Lastig away! Ik ga met W deze week weer naar de winkel voor een nieuw paar in maat 23. Zal ik sneaky documenteren welke brede schoenen precies W goed passen?
Overigens is 'merk' alleen als gegeven niet genoeg he, merken maken ook bredere en smallere schoenen, op jongens/meisjes/uniseks-leesten. Is helaas gewoon een kwestie van passen en voelen.
huh, hoe kun je dat nou verkeerd uitspreken?quote:Op maandag 28 maart 2016 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Paaskindjes.. En idd SQ, je ziet er smokin' uit!
Wij gaan zo paasbrunchen met de ouders van Baard. Ik oefen alvast met op mijn tong bijten voor alle keren dat zijn stiefvader I's naam verkeerd uit gaat spreken en gaat zeggen hoe stevig hij wel niet is.
Loj, hoe ging het vannacht in het peuterbedje?
Hier lijken de nachten nu toch echt overwegend heel goed te gaan en ik merk nu pas hoeveel het slaapgebrek met me heeft gedaan. Ik heb weer energie en zin om dingen te ondernemen en, misschien wel het allerfijnste, ik kan weer boeken lezen.. Al sinds de zwangerschap kwam ik eigenlijk niet veel verder dan af en toe een chick lit - alles wat iets zwaardere kost was dan dat kon ik gewoon niet verwerken. En nu heb ik in de afgelopen weken alweer een hele stapel literatuur gelezen zonder dat ik elke pagina vier keer moet lezen om het dan alsnog niet te snappen.
. Ik overweeg zelfs een e-reader, gezien het bedrag dat ik de afgelopen weken aan papieren boeken heb uitgegeven.
.
Het is ook een faaaase!quote:Op maandag 28 maart 2016 10:51 schreef JufMariska het volgende:
Zou het helpen als je de foto van I & L laat zien?![]()
Lucas heeft sinds hij ziek was iets nieuws: waar we 'm eerder in bed legden, lekker toedekten, de kamer uit liepen en hij meestalstilletjes in slaap viel, staat hij nu consequent een minuut of 2 keihard te huilen voor hij gaat liggenVaak gaat hij dan wel slapen, soms niet, maar ik vind het vooral zó rot om 'm zo achter te laten.. Er bij blijven helpt niet btw, dan gaat hij grappen maken (en níet slapen vooral) en gaat alsnog los als je later weggaat. Ik hoop op een faaaaaase
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij zoals jij wordt, wordt hij dus pretty awesome! Maar ik snap wat je bedoeld. Ik denk dat de relatie met eten vrij belangrijk is wat dat betreft. Zolang je daar bewust mee bezig bent (en dat ben je), zou ik mij er niet al te druk om maken. Dan komt het wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
huh, hoe kun je dat nou verkeerd uitspreken?
Fijn dat je weer kunt lezen! Ik kom nog niet verder dan wat journalistieke longreads op internet... En fijn dat het slapen zo werkt zeg!
Opmerkingen over hoe stevig Melba is kan ik ook nooit zo goed hebbenik weet dat hij potig is, maar ben zo bang dat hij net als ik wordt...
Er ging gisteren bij t eten bij schoonfam zowaar vrijwillig rauwe wortel en een stukje tomaat naar binnen. O.M.F.G.!
W heeft zelfs een maat grotere voeten dan M zo te lezen, dus die is denk ik echt wel groot!quote:Op maandag 28 maart 2016 11:38 schreef Crumpette het volgende:
Fijn van het lezen! Ik lees ook zeker 4 paginas uit mijn boek voor ik in slaap kukel!
Ach, stevig joh, het zijn minibabies. W is niet meer stevig te noemen, toch oogt hij groot. Ik ga er van uit dat hij zo groeit als zijn natuur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |