quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
Uh okquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh god, daar hebben we onze Memphis fapper weer. Begint het niet wat genant te worden, die act van je?
Wij kotsen ook van Hunterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Joezi het volgende:
Huntelaar voelt zich nu ook wel uitgekotst door ene Blind
Huntelaar heeft 3 keer gescoord dit seizoen. Die mot niet zeiken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Joezi het volgende:
Huntelaar voelt zich nu ook wel uitgekotst door ene Blind
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou een beste streek geweest zijn!
Yesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Sneijder geblesseerd uitgevallen?
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Daag me niet uitquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Zorro het volgende:
Ik denk niet dat topic 14 gehaald wordt vanavond.
Jammer geen 14-18 genot.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Zorro het volgende:
Ik denk niet dat topic 14 gehaald wordt vanavond.
ouiquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
Is de "Johan Cruijff draait zich om in zijn graf als hij dit belabberde spel ziet" grap al gemaakt?
Nee, ga je gang!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
Is de "Johan Cruijff draait zich om in zijn graf als hij dit belabberde spel ziet" grap al gemaakt?
urnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
Hij is gecremeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
Kroos werd niet de speler van het WK2014 puur vanwege de commercie.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Genomineerd tot grootste talent wk 2014.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Welk speciaalbierquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel: Wel of geen tweede speciaalbiertje inschenken.
Hoe wil je as draaien ?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
Nee, want hij wordt gecremeerd. Respectloos varken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
Hij is vandaag gecremeerd dus dat zou een beetje vree...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
eikelquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutzooi.
Niet valsspelen he!quote:
Ik zou het doenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is vandaag gecremeerd dus dat zou een beetje vree...
[..]
eikel
Nee, doe eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar heeft 3 keer gescoord dit seizoen. Die mot niet zeiken.
Nee, ik zou meteen het derde pakken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee precies, dat moeten we niet willenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat wij als mods gaan lopen baggeren, toch Roland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |