abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:41:26 #101
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160957855
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Vergeet het zwavelzuur niet, en natrium bicarbonaat om je eindprodukt te neutraliseren.
En seasoning naar smaak met shrapnel
pi_160957876
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Eens. Ik kan alleen praten over Rotterdam zuid omdat ik er zelf woon, en het is hier allemaal niet perfect. Maar, ik heb wel het idee dat er dingen ondernomen worden om alles een beetje in goede banen te leiden. Probleemwijken in België en Frankrijk worden zoals ik het zie aan hun lot overgelaten waardoor de problemen blijven opstapelen.

Overigens vind ik dat je wel kan zien dat die journalist lijkt op die gast rechts op de foto.

Ik ben benieuwd, zou die taxichauffeur nu bewaking krijgen oid.
Ik woon ook op Zuid sinds een jaar of 3, en eigenlijk erg prettig. Heb nog geen momenten gehad van een onveilig gevoel. Ben blij dat Nederland de situatie in de buitenwijken niet uit de hand heeft laten lopen zoals in Frankrijk.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:44:11 #103
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160957894
Als die journalist werkelijk een terrorist is, dan is dat wel weer een serieuze knauw in het "ze hebben geen kansen, opleiding, werk gehad"-verhaaltje :').
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:49:41 #104
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_160957986
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Vergeet het zwavelzuur niet, en natrium bicarbonaat om je eindprodukt te neutraliseren.
En goed verwarmen om al het water eraf te dampen als je het eruit gefilterd hebt *O*
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_160958574
13.56 Het Belgisch parket heeft bevestigd dat de Brusselse activist Fayçal Cheffou vastzit wegens 'terroristische moord' en 'poging tot terroristische moord'. Cheffou is zeer waarschijnlijk de man 'met het hoedje' die zijn bomkoffer niet liet ontploffen en de luchthaven weer verliet. Uit bewakingsbeelden zou blijken dat de man zelf door de tweede bom werd weggeblazen en zich vervolgens uit de voeten maakte.
http://www.elsevier.nl/bu(...)ale-vermoord-287011/

Knap dat ze hem herkend hebben, nog beter is geen rare petjes en hoedjes op het vliegveld toe te staan. Voor hetzelfde geld hadden ze hem niet gevonden en was de volgende aanslag in aantocht door dezelfde persoon. Ik begrijp niet waarom zulke praktische maatregelen niet ingevoerd worden. Wilders schreeuwt wel moord en brand maar zit ook het grootste deel van de tijd te suffen in de kamerbankjes.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:28:09 #106
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160958638
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:49 schreef nixxx het volgende:

[..]

En goed verwarmen om al het water eraf te dampen als je het eruit gefilterd hebt *O*
en langzaam laten kristalliseren zodat je grote kristallen krijgt ;)
Kwam enkele jaren geleden een youtube filmpje tegen van een tiener die (lege) CO2 cartridges gebruikte om TATP bommetjes te maken. Filmpje toonde foto's van wat er van z'n hand overbleef toen er eentje spontaan ontplofte.
Heb vroeger wel wat geëxperimenteerd, maar aan TATP zou ik nooit beginnen :N . Grote kristallen kunnen spontaan detoneren, schijnt veel te gevoelig te zijn voor statische elektriciteit, het sublimeert bij kamertemperatuur, etc.
Voor mensen die sowieso van plan zijn zichzelf op te blazen is dat minder belangrijk neem ik aan.
are we infinite or am I alone
pi_160958642
Wat is de definitie van rare petjes, mag Maxima dan wel een hoed op als ze op staatsbezoek gaat en moeten kankerpatiënten en oude kerels koukleumen met kale kop?
pi_160958727
quote:
De Mechelse korpschef Yves Bogaerts ligt onder vuur omdat zijn politiediensten een mogelijk cruciale tip van 7 december over de schuilplaats van Salah Abdeslam niet hebben doorgegeven. "Onbetrouwbare info", volgens Bogaerts. Toch werd de gezochte terrorist een week geleden op exact het getipte adres gearresteerd, samen met zijn neef Abid Aberkane en tante Djamilla Mohamed.
:')

HLN
pi_160958890
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:28 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

en langzaam laten kristalliseren zodat je grote kristallen krijgt ;)
Kwam enkele jaren geleden een youtube filmpje tegen van een tiener die (lege) CO2 cartridges gebruikte om TATP bommetjes te maken. Filmpje toonde foto's van wat er van z'n hand overbleef toen er eentje spontaan ontplofte.
Heb vroeger wel wat geëxperimenteerd, maar aan TATP zou ik nooit beginnen :N . Grote kristallen kunnen spontaan detoneren, schijnt veel te gevoelig te zijn voor statische elektriciteit, het sublimeert bij kamertemperatuur, etc.
Voor mensen die sowieso van plan zijn zichzelf op te blazen is dat minder belangrijk neem ik aan.
Het verbaast mij eigenlijk hoe weinig ongelukken er tot nu toe zijn geweest met help-mijn-moslim-is-een-klusser-explosieven.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_160958947
Die taxichauffeur heeft ook maar mooi geluk gehad met een paar van die instabiele bommen in zijn kofferbak.
pi_160958952
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:43 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Het verbaast mij eigenlijk hoe weinig ongelukken er tot nu toe zijn geweest met help-mijn-moslim-is-een-klusser-explosieven.
Als ik series als Homeland mag geloven ( :+ ) hebben ze daar gewoon experts voor. Diegenen die de bommen maken zijn niet de zelfmoordenaars. Dat zou ook een beetje kapitaalvernietiging/brain drain zijn...
BFF met GGMM
pi_160958989
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik woon ook op Zuid sinds een jaar of 3, en eigenlijk erg prettig. Heb nog geen momenten gehad van een onveilig gevoel. Ben blij dat Nederland de situatie in de buitenwijken niet uit de hand heeft laten lopen zoals in Frankrijk.
_O- _O- _O-
Die is al uit de hand gelopen. Het enige wat de situatie nog toedekt zijn de riante uitkeringen die het tuig krijgt.
En "Zuid" is toch geen buitenwijk?
pi_160958996
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als ik series als Homeland mag geloven ( :+ ) hebben ze daar gewoon experts voor. Diegenen die de bommen maken zijn niet de zelfmoordenaars. Dat zou ook een beetje kapitaalvernietiging/brain drain zijn...
Ja die Najim Laachraoui was dus de lokale bommenmaker, professioneel opgeleid en al. Het voordeel hieraan is dat ze niet per ongeluk midden in een woonwijk ontploffen. Het nadeel dat ze elders wél ontploffen :X
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:03:39 #114
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160959229

Onze journalist aka terrorist in actie bij het gesloten asielzoekerscentrum 127bis in Steenokkerzeel (Vlaams-Brabant, vlak bij de luchthaven btw).

Voor wie geen Frans kan, een kleine samenvatting: "Belgische staat is kut, deze mensen krijgen geen eten, en als ze eten krijgen moeten ze eten voor 19 uur, dat is onmenselijk, hun wensen worden niet gerespecteerd (i.v.m na zonsondergang en ramadan). En dan nog zeker 10x hoe onmenselijk is wel niet is...

...maakt 2 jaar later bommen om onschuldige mensen op te blazen in de metro en de luchthaven :')
- Charlton Heston
pi_160959255
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Die is al uit de hand gelopen. Het enige wat de situatie nog toedekt zijn de riante uitkeringen die het tuig krijgt.
En "Zuid" is toch geen buitenwijk?
Inderdaad de grote UWV welvaart hier, de ene auto nog groter dan de andere. En Zuid is geen wijk, zeer goed.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:11:25 #116
64288 Bensel
Ladderzat
pi_160959408
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:03 schreef Lothiriel het volgende:

Onze journalist aka terrorist in actie bij het gesloten asielzoekerscentrum 127bis in Steenokkerzeel (Vlaams-Brabant, vlak bij de luchthaven btw).

Voor wie geen Frans kan, een kleine samenvatting: "Belgische staat is kut, deze mensen krijgen geen eten, en als ze eten krijgen moeten ze eten voor 19 uur, dat is onmenselijk, hun wensen worden niet gerespecteerd (i.v.m na zonsondergang en ramadan). En dan nog zeker 10x hoe onmenselijk is wel niet is...

...maakt 2 jaar later bommen om onschuldige mensen op te blazen in de metro en de luchthaven :')
dus eigenlijk hebben we dus dit probleem zelf veroorzaakt door ze zo te laten lijden... aldus links nederland en belgie.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:16:39 #117
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160959518
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:11 schreef Bensel het volgende:

[..]

dus eigenlijk hebben we dus dit probleem zelf veroorzaakt door ze zo te laten lijden... aldus links nederland en belgie.
Blijkt in de eerste plaats dat die gast een enorme hypocriet is. En ja, dat is helaas de teneur momenteel voor het grootste deel. Elkaar de zwarte piet toespelen. Nu is het alweer de politie geweest, of de overheid, of de rechter, maar dat het gewoon bij die gasten zelf ligt, dat mag je niet ter sprake brengen of je bent een racist :')
- Charlton Heston
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:36:26 #118
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160959910
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:43 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Als je de juiste procedure gebruikt zal het risico "redelijk" meevallen, zeg maar 1 op 100 of 1 op 1000 "batches", maar het blijft Russische roulette.

Bij amateurs loopt het regelmatig mis, zag een filmpje uit 2010, een Fransman die enkele vingertoppen kwijtraakte, in 2011 twee Franse tieners (16 en 17) verminkt (http://www.liberation.fr/(...)tail-explosif_716356 ), en op forums vind je nog meer verhalen (quote: "I too am scared of TATP and HMTD because of my TATP accident.").
Men gebruikt het omdat de grondstoffen vrij verkrijgbaar zijn, en je geen detonator nodig hebt, maar het is gevaarlijker dan nitroglycerine.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:50:04 #119
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160960133
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:03 schreef Lothiriel het volgende:

Verdiende hij ook iets met z'n freelance "journalistiek", of was het vooral een activist?
pi_160960136
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Inderdaad de grote UWV welvaart hier, de ene auto nog groter dan de andere. En Zuid is geen wijk, zeer goed.
Ga er eens goed met de stofkam doorheen, trek alle onterechte uitkeringen in.
Moet je eens zien hoe snel het dan verpaupert en achteruitgaat.
Dat soort buurt worden nu gewoon overeind gehouden met overheidsgeld en subsidie.
pi_160960225
quote:
Brussel wil uitstel herdenking aanslagen om veiligheidsredenen

De Belgische autoriteiten hebben zaterdag de bevolking opgeroepen zondag geen herdenking van de aanslagen te houden in de hoofdstad. Het plan was zondag op het beursplein in Brussel een grote rouwplechtigheid te houden.

Eerder op zaterdag riep de plaatselijke politie al op geen tassen of zakken mee naar de plechtigheid te nemen. Later riepen de minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon en de burgemeester van Brussel, Yvan Mayeur, op om uit veiligheidsoverwegingen helemaal geen bijeenkomst te houden, meldde persbureau Belga.

De autoriteiten willen dat deze plechtigheid wordt uitgesteld omdat er nog steeds een hoog dreigingsniveau geldt en er nog verschillende onderzoeken naar terrorisme lopen. De inzet van de politie bij die onderzoeken zou hard nodig zijn, waardoor er eigenlijk geen ruimte is voor de beveiliging van de herdenking.

De burgemeester zegt wel te begrijpen dat er behoefte is aan een herdenking, maar denkt dat het verstandiger is om de herdenking ergens in de komende weken te organiseren.
Doden en gewonden

Bij de bloedige aanslagen dinsdag op het vliegveld en in de metro van Brussel zijn 32 mensen om het leven gekomen, inclusief drie zelfmoordterroristen. Ook vielen meer dan driehonderd gewonden.

De autoriteiten berichtten zaterdag dat er 24 omgekomen slachtoffers zijn geïdentificeerd. En nog steeds liggen er 101 gewonden in ziekenhuizen. Van hen liggen er 62 op de afdeling intensieve zorg.

http://www.nu.nl/algemeen(...)ligheidsredenen.html
pi_160960461
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ga er eens goed met de stofkam doorheen, trek alle onterechte uitkeringen in.
Moet je eens zien hoe snel het dan verpaupert en achteruitgaat.
Dat soort buurt worden nu gewoon overeind gehouden met overheidsgeld en subsidie.
Hoe doe ik dat, met de stofkam er door heen en alle onterechte uitkeringen intrekken?

En prettig dat de overheid hier anders omgaat met verpaupering van wijken dan Belgié en Frankrijk inderdaad.
pi_160960527
Het werkt inderdaad wel dat geef ik toe, maar dat wil niet zeggen dat het gratis is.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:40:04 #124
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160960916
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Verdiende hij ook iets met z'n freelance "journalistiek", of was het vooral een activist?
Tsja hij zal wel een inkomen gehad hebben. Dit soort gastjes worden door sommige Brusselse politici op handen gedragen. Lekker multicultureel :Y
- Charlton Heston
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:42:07 #125
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160960949
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat, met de stofkam er door heen en alle onterechte uitkeringen intrekken?

En prettig dat de overheid hier anders omgaat met verpaupering van wijken dan Belgié en Frankrijk inderdaad.
Als een wijk enkel overeind blijft en niet verpaupert doordat er veel geld ingepompt wordt los je het structurele probleem niet op, lijkt me. Elke wijk moet netjes onderhouden worden, en er moeten recreatieve faciliteiten voorzien worden. De rest is gewoon aan de inwoners, zoals dat in elke wijk het geval is.
- Charlton Heston
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:43:33 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160960970
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Erg sneu dat de openbare ruimte zo onveilig wordt geacht dat dit soort bijeenkomsten niet kunnen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_160961267
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:42 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Als een wijk enkel overeind blijft en niet verpaupert doordat er veel geld ingepompt wordt los je het structurele probleem niet op, lijkt me. Elke wijk moet netjes onderhouden worden, en er moeten recreatieve faciliteiten voorzien worden. De rest is gewoon aan de inwoners, zoals dat in elke wijk het geval is.
Projecten als Vogelaar wijken, tijd geleden alweer, of opzomeren vind ik de belasting wel waard, en juist door dat soort initatieven (ook extra inzet van wijkagenten, buurtregisseurs etc etc) ben ik blij dat Nederland hier de investeringen wel heeft gedaan, waar Frankrijk andere keuzes heeft gemaakt.

Staat geheel los van uitkeringsfraude en hoe dat aangepakt moet worden trouwens.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:03:39 #128
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160961324
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Projecten als Vogelaar wijken, tijd geleden alweer, of opzomeren vind ik de belasting wel waard, en juist door dat soort initatieven (ook extra inzet van wijkagenten, buurtregisseurs etc etc) ben ik blij dat Nederland hier de investeringen wel heeft gedaan, waar Frankrijk andere keuzes heeft gemaakt.

Staat geheel los van uitkeringsfraude en hoe dat aangepakt moet worden trouwens.
Wel, maar waarom wordt de vraag nergens gesteld waarom al die extra middellen nodig zijn? Het is zeer mooi dat dat met extra geld wordt opgelost maar het zijn toch ook mensen die daar wonen. Er zijn ook arme 'autochtone' wijken. Hoe komt het dat daar deze extra maatregelen niet of in mindere mate nodig zijn?

Ik blijf erbij dat je als inwoner het meeste verantwoordelijkheid hebt over je woonplaats, samen met al je buurtbewoners. Het is ook aan jezelf om er een mooie wijk van te maken. Maar goed, het resultaat spreekt uiteraard voor zich ;). Ik denk ook dat je er beter extra geld in kunt steken dan het zo laten verpauperen als in Frankrijk het geval is.

En ja, ik heb het niet eens zozeer over uitkeringsfraude. Dat is een fenomeen wat niet bepaald voorbehouden is aan allochtonen, maar een wijdverspreid probleem.
- Charlton Heston
pi_160961756
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:03 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Wel, maar waarom wordt de vraag nergens gesteld waarom al die extra middellen nodig zijn? Het is zeer mooi dat dat met extra geld wordt opgelost maar het zijn toch ook mensen die daar wonen. Er zijn ook arme 'autochtone' wijken. Hoe komt het dat daar deze extra maatregelen niet of in mindere mate nodig zijn?

Ik blijf erbij dat je als inwoner het meeste verantwoordelijkheid hebt over je woonplaats, samen met al je buurtbewoners. Het is ook aan jezelf om er een mooie wijk van te maken. Maar goed, het resultaat spreekt uiteraard voor zich ;). Ik denk ook dat je er beter extra geld in kunt steken dan het zo laten verpauperen als in Frankrijk het geval is.

En ja, ik heb het niet eens zozeer over uitkeringsfraude. Dat is een fenomeen wat niet bepaald voorbehouden is aan allochtonen, maar een wijdverspreid probleem.
Ik heb geen idee wat de oorzaken zijn om eerlijk te zijn. Merkte bij mezelf wel dat ik als huurder een stuk minder betrokken was dan als koper. Vooral omdat je relatief veel betaalt voor toch wat beperkte huisvesting, waar je elk jaar nog een verhoging van de huur toe krijgt.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:27:43 #130
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160961840
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de oorzaken zijn om eerlijk te zijn. Merkte bij mezelf wel dat ik als huurder een stuk minder betrokken was dan als koper. Vooral omdat je relatief veel betaalt voor toch wat beperkte huisvesting, waar je elk jaar nog een verhoging van de huur toe krijgt.
Dat kan ik me wel voorstellen. En zulke wijken bestaan voor een groot deel uit huurwoningen dan ook? Ik weet wel dat Molenbeek voor een groot deel bestaat uit huurwoningen en appartementjes. Misschien speelt daar ook wel deels hetzelfde.

Huren doen we hier (België) minder aan, of enkel als klein bruggetje tot je een hypotheek hebt voor een woning te bouwen. Huren is echt belachelijk duur als je er eens goed bij nadenkt en uiteindelijk heb je er niks voor...
- Charlton Heston
pi_160961906
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:27 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dat kan ik me wel voorstellen. En zulke wijken bestaan voor een groot deel uit huurwoningen dan ook? Ik weet wel dat Molenbeek voor een groot deel bestaat uit huurwoningen en appartementjes. Misschien speelt daar ook wel deels hetzelfde.

Huren doen we hier (België) minder aan, of enkel als klein bruggetje tot je een hypotheek hebt voor een woning te bouwen. Huren is echt belachelijk duur als je er eens goed bij nadenkt en uiteindelijk heb je er niks voor...
Hier ten noorden van Antwerpen is huur toch echt zeer populair en vooral veel goedkoper dan in Nederland.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:34:12 #132
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_160961961
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hier ten noorden van Antwerpen is huur toch echt zeer populair en vooral veel goedkoper dan in Nederland.
Ja alles wat huizen behelst is een stuk duurder in Nederland. Gestoord wat je daar betaalt voor een ietwat fatsoenlijke woning (imo) :X

Maar goed, we gaan off topic :).
- Charlton Heston
pi_160961981
De media geeft een beeld alsof Brussel nu een soort militaire vestiging is geworden. Nou, ik moest vandaag in Brussel zijn, in de buurt van de aanslagen. Met de auto ook langs de 2 metrostations gekomen. Nu is het op zaterdag altijd rustig in dat gebied, maar het was nu wel extreem uitgestorven. Verder heb ik 2 militairen gezien. Niet dat meer iets zou uitmaken, maar het verbaasde me wel enigszins.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2016 18:35:47 ]
pi_160962496
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:27 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Volgens mij is dat per blok redelijk hetzelfde. In de straten met 3 a 4 verdiepingen Altijd met z'n allen in 1 VvE gezeten. Maar dit wordt inderdaad iets te off topic :P
pi_160962899
Ik vind het verontrustend dat lui die met kalasnikovs op de politie schieten, niet op een terroristenlijst komen.

In Engeland vragen ze zich al af of het tijd wordt om België binnen te vallen. België is een gevaar voor zichzelf en voor anderen.
pi_160963040
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:34 schreef Blue_note het volgende:
De media geeft een beeld alsof Brussel nu een soort militaire vestiging is geworden. Nou, ik moest vandaag in Brussel zijn, in de buurt van de aanslagen. Met de auto ook langs de 2 metrostations gekomen. Nu is het op zaterdag altijd rustig in dat gebied, maar het was nu wel extreem uitgestorven. Verder heb ik 2 militairen gezien. Niet dat meer iets zou uitmaken, maar het verbaasde me wel enigszins.
De militairen zijn er normaal ook alleen om de bevolking gerust te stellen. Maar een beetje terrorist is een lafaard en gaat dus niet beginnen schieten als er politie of soldaten in de buurt zijn.
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_160963309
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

De militairen zijn er normaal ook alleen om de bevolking gerust te stellen. Maar een beetje terrorist is een lafaard en gaat dus niet beginnen schieten als er politie of soldaten in de buurt zijn.
Klopt, gaf Aboutaleb gister ook nog maar eens aan bij Pauw.
Ik had er alleen meer verwacht nu.
pi_160963431
Ondertussen in ons Nederland;

http://www.dumpert.nl/med(...)alt_moslima_aan.html

Ik ben bang dat ISIS de grote winnaar is...
pi_160963488
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:01 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ondertussen in ons Nederland;

http://www.dumpert.nl/med(...)alt_moslima_aan.html

Ik ben bang dat ISIS de grote winnaar is...
Lijp wijf joh. :')

Waar ging dit over?
pi_160963522
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ach ze slaan toch pas weer toe als de soldaten weer weg zijn.
.
pi_160963527
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lijp wijf joh. :')

Waar ging dit over?
Mevrouw eist dat de moslima (die op haar bus aan het wachten was) haar hoofddoek moest afdoen, uiteraard deed ze dat niet en daarom was het nodig dat mevrouw met haar handen het eigen recht moest nemen... Triest gewoon dit is precies wat terroristen willen bereiken en ik ben bang dat dit slechts het begin is.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:06:14 #142
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160963540
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:32 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het verontrustend dat lui die met kalasnikovs op de politie schieten, niet op een terroristenlijst komen.

In Engeland vragen ze zich al af of het tijd wordt om België binnen te vallen. België is een gevaar voor zichzelf en voor anderen.
Lol, dat kon men de laatste vijftig jaar vooral over de Britten zeggen, dat ze een gevaar voor zichzelf en anderen waren. Hoeveel slachtoffers hebben hun terroristen gemaakt in die periode? De provisional IRA was in z'n eentje reeds verantwoordelijk voor 1000 doden bij de veiligheidsdiensten en ruim 600 burgers. Nog eens 1000 burgers werden door de loyalisten van UVF en UDF gedood. Ja, de Britten, die weten pas hoe ze terreur moeten bestrijden...
pi_160963595
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:05 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Mevrouw eist dat de moslima (die op haar bus aan het wachten was) haar hoofddoek moest afdoen, uiteraard deed ze dat niet en daarom was het nodig dat mevrouw met haar handen het eigen recht moest nemen... Triest gewoon dit is precies wat terroristen willen bereiken en ik ben bang dat dit slechts het begin is.
Ik denk eerder dat die vrouw niet helemaal fris in de bovenkamer is. Dit is namelijk niet wat ik zie gebeuren in het straatbeeld. Incidentje.
pi_160963602
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

België heeft helaas door de besparingen niet veel militairen meer, en ze moeten andere steden ook nog beveiligen. In Brussel heb je natuurlijk ook nog de EU, NAVO en al die ambassades.
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_160963637
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat die vrouw niet helemaal fris in de bovenkamer is. Dit is namelijk niet wat ik zie gebeuren in het straatbeeld. Incidentje.
Ik hoop ook dat het bij een incidentje blijft.
pi_160963705
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:10 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Lijkt me meer een variatie op de 'verwarde man'.
pi_160963766
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:10 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Hoop je dat echt?
pi_160963803
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hoop je dat echt?
Natuurlijk... Wat is dat nou voor een vraag?
pi_160963987
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:16 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Natuurlijk... Wat is dat nou voor een vraag?
Dan is het goed.
pi_160964027
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:22 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan is het goed.
8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')