ik vind het echt fucking zielig voor zo'n kind man.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:30 schreef Ouder1 het volgende:
Mannen die over abortus klagen_______________________x10000
plaatje voor onderbouwingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
okequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:34 schreef Bapple het volgende:
[..]
plaatje voor onderbouwingJe zegt het goed, 'illegale abortus'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar beste KLB user 2017
Winnaar grappigste topic KLB 2018
eh, wat the fuck maakt het uit of het illegaal of legaalquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:37 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Je zegt het goed, 'illegale abortus'
Veel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:38 schreef Bapple het volgende:
[..]
eh, wat the fuck maakt het uit of het illegaal of niet illegaal is?
wat dan?quote:
Illegale abortus is het gevolg van gebrek aan legale abortus. bij legale abortus wordt het kind verwijdert door een professional. En dat kind op de foto is ouder dan 26 weken... Dat mag ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:38 schreef Bapple het volgende:
[..]
eh, wat the fuck maakt het uit of het illegaal of niet illegaal is?
Legale worden er niet uitgepeuterd met breinaalden en een oude roestige stofzuiger.quote:
dat kind is wel degelijk niet ouder dan 26 weken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:39 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Illegale abortus is het gevolg van gebrek aan legale abortus. bij legale abortus wordt het kind verwijdert door een professional. En dat kind op de foto is ouder dan 26 weken... Dat mag ook niet.
en wat maakt dat voor verschil dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Legale worden er niet uitgepeuterd met breinaalden en een oude roestige stofzuiger.
leg eens uit dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach. je klacht komt voort uit onwetendheid. Duidelijk. Next.
Embryo is geen kind.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:32 schreef Bapple het volgende:
[..]
ik vind het echt fucking zielig voor zo'n kind man.
Zie alhier het 'kind';quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:32 schreef Bapple het volgende:
[..]
Van 8 tot 24 weken is het geen 'foetus' of 'embryo' hoor. Gewoon een voorplanting van man en vrouw, en dus een mens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:42 schreef Magemelvin het volgende:
Hoezo zielig trouwens? Een foetus of een embryo is geen mens, dus het argument van 'Ja, maar ik vind het zielig voor het kind' is sowieso al verworpen.
Een embryofoetus voedt zich aan je lichaam en geeft daar niets voor terug, per definitie een parasiet dus. Het is de keuze dus van de vrouw om wel of geen abortus te plegen, het is immers haar lichaam.
Het kind, na 3 weken.quote:
en daarnaast, het is een afstammeling -en dus een kind.quote:
jij bent sowieso de grappigste thuis.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:44 schreef spiritusbus het volgende:
Het is nog niet te laat ts, je kan je nog laten weghalen.
Nee, elke dokter kan jou dat ook vertellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:41 schreef Bapple het volgende:
[..]
dat kind is wel degelijk niet ouder dan 26 weken.
en wat maakt het voor het kind nou uit of het door een professional gebeurd.
Per definitie is het nog steeds een embryo... Het is geen mens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:43 schreef Bapple het volgende:
[..]
Van 8 tot 24 weken is het geen 'foetus' of 'embryo' hoor. Gewoon een voorplanting van man en vrouw, en dus een mens.
Een embryo is een voortplanting van man en vrouw. Zoek de definitie van kind eens op.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:44 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nee, elke dokter kan jou dat ook vertellen.
[..]
Per definitie is het nog steeds een embryo... Het is geen mens.
oke, en nu?quote:
Alsof zo'n prematuur wezentje dat ervaart. Bewustzijn begint pas rond de geboorte. Dus het "kind" heeft het niet eens door, het is dan nog maar een extra orgaan in de vrouw.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:32 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jij niet, dus misschien moet je dan ook stoppen met zielige pogingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:44 schreef Bapple het volgende:
[..]
jij bent sowieso de grappigste thuis.
wat een goeie grap, man!
Als we jou doodspuiten, ervaar je er zelf ook niks van. Dat betekent toch nog niet dat het dan mag?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alsof zo'n prematuur wezentje dat ervaart. Bewust zijn begint pas rond de geboorte. Dus het "kind" heeft het niet eens door, het is dan nog maar een extra orgaan in de vrouw.
Daarbij kunnen er valide redenen zijn om het weg te halen wegens ernstige ziektes. Het is dan dus pas echt zielig voor het kind om het dan te laten zitten en dan op te schepen met ernstige afwijkingen.
Jij bent dan ook echt kortzichtig.
Een embryo is een dier of een plant in de vroegste stadia van de ontwikkeling.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:45 schreef Bapple het volgende:
[..]
Een embryo kind is een voortplanting van man en vrouw. Zoek de definitie van kind eens op.
Ah, je ziet mijn pogingen. Dan ben je bijziend, denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij niet, dus misschien moet je dan ook stoppen met zielige pogingen.
Dan ga jij het toch opvoeden en verzorgen vanaf 8 weken? Wist je dat de meeste abortussen worden gepleegd in die eerste 8 weken? 84% om precies te zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:44 schreef Bapple het volgende:
[..]
en daarnaast, het is een afstammeling -en dus een kind.
Of kennelijk een mens, want een mens is geen dier of plant.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Een embryo is een dier of een plant in de vroegste stadia van de ontwikkeling.
Mensen zijn gewoon dieren, zoogdieren om precies te zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Of kennelijk een mens, want een mens is geen dier of plant.
Mensen zijn zoogdieren ja, maar een embryo is niet per se een voortplanting van een man en vrouw.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Of kennelijk een mens, want een mens is geen dier of plant.
Oh, alsof kinderen er zijn om op te voedenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan ga jij het toch opvoeden en verzorgen vanaf 8 weken? Wist je dat de meeste abortussen worden gepleegd in die eerste 8 weken? 84% om precies te zijn.
Nee, mensen zijn geen zoogdieren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:48 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon dieren, zoogdieren om precies te zijn.
Daar heb je een punt. Een menselijke embryo dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Mensen zijn zoogdieren ja, maar een embryo is niet per se een voortplanting van een man en vrouw.
Ik heb al een bewust zijn, een dergelijk wezentje nog niet. Ik weet dat ik dan gedood word en beleef het tot aan de impact, het onvolgroeide wezentje niet. Die ervaart helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:47 schreef Bapple het volgende:
[..]
Als we jou doodspuiten, ervaar je er zelf ook niks van. Dat betekent toch nog niet dat het dan mag?
Mensachtige primaten.quote:
Ah. Oké. Dus abortus is zielig man.. beter na de geboorte in een hoek pleuren en niet meer naar omkijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Oh, alsof kinderen er zijn om op te voeden. Jezus, wat kortzichtig van je.
Nee, dat wist ik niet, want dat is slechts 1 onderzoek.
Oh, dan mag het tot ongeveer je tweede levensjaar wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb al een bewust zijn, een dergelijk wezentje nog niet. Ik weet dat ik dan gedood wordt en beleef het tot aan de impact, het onvolgroeide wezentje niet. Die ervaart helemaal niets.
Bemoei je vooral met je eigenzaken en laat de keuze aan ieder voorzich. Ik vind je ouderwets en je laat blijken dat je er totaal geen verstand van hebt.
Nee, dat is weer iets anders. Als je baart, en geen zin hebt om het op te voeden: andere mensen wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ah. Oké. Dus abortus is zielig man.. beter na de geboorte in een hoek pleuren en niet meer naar omkijken.
Ah, oke. Maar dat zijn onze voorouders. Ik zie een groot verschil tussen dieren-mensen. Maar wellicht jij niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:50 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ff stapje terug en dan zie je dat we dieren zijn. Gewervelde dieren
Je hebt 't hem gevraagd?quote:
Mss onze hersenen, maar DNA technisch zijn we dieren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar dat zijn onze voorouders. Ik zie een groot verschil tussen dieren-mensen. Maar wellicht jij niet.
Nou ja.. als je zwanger wordt en geen zin hebt om het kind te dragen en te baren dan geef je dat hoopje cellen toch aan iemand als jij?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:50 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee, dat is weer iets anders. Als je baart, en geen zin hebt om het op te voeden: andere mensen wel.
De Belgische Embryowet van 11 mei 2003 definieert een menselijk embryo als "een cel of samenhangend geheel van cellen met het vermogen uit te groeien tot een mens".quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Een menselijke embryo dan.
Ja, kon nog net knikken toen ik vroeg of het beter was zo. Mooi moment.quote:
ja, maar uiteindelijk zijn we allemaal stof.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:51 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Mss onze hersenen, maar DNA technisch zijn we dieren.
als dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:51 schreef Ouder1 het volgende:
Nou ja.. als je zwanger wordt en geen zin hebt om het kind te dragen en te baren dan geef je dat hoopje cellen toch aan iemand als jij?
Sterrenstofquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:52 schreef Bapple het volgende:
[..]
ja, maar uiteindelijk zijn we allemaal stof.
maar je gaat toch niet iets wat het vermogen heeft weghalen? dat is toch iets raars.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De Belgische Embryowet van 11 mei 2003 definieert een menselijk embryo als "een cel of samenhangend geheel van cellen met het vermogen uit te groeien tot een mens".
Embryo's zijn nog geen mensen.
oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, kon nog net knikken toen ik vroeg of het beter was zo. Mooi moment.
Eet jij eieren?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:53 schreef Bapple het volgende:
[..]
maar je gaat toch niet iets wat het vermogen heeft weghalen? dat is toch iets raars.
ook.quote:
Reageer eens eerst volledig op mijn eerste post. Je reageert selectief.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:50 schreef Bapple het volgende:
[..]
Oh, dan mag het tot ongeveer je tweede levensjaar wel?
ja, ik eet eieren. onbevruchte eieren. tenminste, dat zeggen ze.quote:
Is helaas niet altijd zo. Verder heeft jouw sperma ook het vermogen om uit te groeien tot een mens maar iets zegt me dat jij om de zoveel tijd wel pagga slaat. En je vriendin maakt ook niet gebruik van al haar cycli.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:53 schreef Bapple het volgende:
[..]
ja, ik eet eieren. onbevruchte eieren. tenminste, dat zeggen ze.
quote:Alsof zo'n prematuur wezentje dat ervaart. Bewustzijn begint pas rond de geboorte. Dus het "kind" heeft het niet eens door, het is dan nog maar een extra orgaan in de vrouw.
Daarbij kunnen er valide redenen zijn om het weg te halen wegens ernstige ziektes. Het is dan dus pas echt zielig voor het kind om het dan te laten zitten en dan op te schepen met ernstige afwijkingen.
Jij bent dan ook echt kortzichtig.
Ik snap niet hoe jij voor iemand anders kunt bepalen dat ie maar beter dood kan zijn. Dat is echt krom, hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Reageer eens eerst volledig op mijn eerste post. Je reageert selectief.
Bij het tweede jaar is er al een bewust zijn, dus nee (duh).
Kan gewoon hoor. Vraag maar aan je vriendin als ze naar de abortuskliniek gaat.quote:
Klopt, helaas.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Is helaas niet altijd zo. Verder heeft jouw sperma ook het vermogen om uit te groeien tot een mens maar iets zegt me dat jij om de zoveel tijd wel pagga slaat. En je vriendin maakt ook niet gebruik van al haar cycli.
hihihihihi wat een argument!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Vraag maar aan je vriendin als ze naar de abortuskliniek gaat.
O nee.. je hebt gelijk; kan niet want geen vrouw laat zich door jou neuken, laat staan bezwangeren.
Jawel, je moet je vriendin elke keer bevruchten voordat ze menstrueert. Het zou zonde en raar zijn om het niet te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:57 schreef Bapple het volgende:
[..]
Klopt, helaas.
Nee, mijn sperma heeft geen vermogen om uit te groeien tot mens. Misschien tot lijm, maar meer niet. Ook een cycli van mijn vriendin niet. Eem embryo is zelfgroeiend, en maakt daarvoor gebruik van de omgeving.
lees het topic eens door.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:59 schreef renwan het volgende:
TS eet zeker ook nooit ei? Dat is ook zielug
eh,quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jawel, je moet je vriendin elke keer bevruchten voordat ze menstrueert. Het zou zonde en raar zijn om het niet te doen.
Nee geen zin inquote:
Elke keer dat je vriendin menstrueert gooi je een potentieel kind weg. Dat hoort niet te kunnen.quote:
ok, tl;dr:quote:
Daarom is er een bepaalt termijn gesteld na grondige onderzoeken, ergens moet een grens getrokken worden. De hersenen zijn dan niet dermate ontwikkeld dat er spraken is van een bewustzijn, zelfde gradatie als een vlieg die jij net zo makkelijk dood slaat. Beiden hebben niet een ontwikkeld brein. En prematuur beweegt dan alleen nog op basis van reflexen gestuurt vanuit de kleine hersenen (daar gebeurt niets bewusts, alleen autonoom).quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:55 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet hoe jij voor iemand anders kunt bepalen dat ie maar beter dood kan zijn. Dat is echt krom, hoor.
Maar bij zo'n kind kan toch ook bewustzijn zijn? Wie zegt dat dat er niet is?
ah, dus jij bent voor sex met kinderen v.a. 12?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Elke keer dat je vriendin menstrueert gooi je een potentieel kind weg. Dat hoort niet te kunnen.
Ik snap niet dat jij denkt voor een ander te kunnen bepalen dat zij een zwangerschap moeten uitdragen en bevallen met alle risico's van dien. Zo'n 33 vrouwen per jaar overlijden bv aan zwangerschap en/of bevalling.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:55 schreef Bapple het volgende:
Ik snap niet hoe jij voor iemand anders kunt bepalen dat ie maar beter dood kan zijn. Dat is echt krom, hoor.
Met 25 weken begint een foetus prikkels op te vangen. Dan nog alleen geluiden. Daarvoor is bewustzijn dus sowieso al onmogelijk.quote:Maar bij zo'n kind kan toch ook bewustzijn zijn? Wie zegt dat dat er niet is?
Nee, ik geef hiermee aan hoe dom het argument is dat anti-abortus mensen aandragen. Waarom moet 'potentie' beschermd worden? Het is nog geen mens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:03 schreef Bapple het volgende:
[..]
ah, dus jij bent voor sex met kinderen v.a. 12?
Echt wat een onzin. Een vlieg heeft nooit de intentie om iets groots te worden. Een mens wel, het deelt zichzelf, ontwikkelt zichzelf en groeit door zichzelf. Net als jij jezelf ontwikkel: door wat je wordt aangeboden uit je omgeving. Het gaat dus niet alleen om bewustzijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daarom is er een bepaalt termijn gesteld na grondige onderzoeken, ergens moet een grens getrokken worden. De hersenen zijn dan niet dermate ontwikkeld dat er spraken is van een bewustzijn, zelfde gradatie als een vlieg die jij net zo makkelijk dood slaat. Beiden hebben niet een ontwikkeld brein. En prematuur beweegt dan alleen nog op basis van reflexen gestuurt vanuit de kleine hersenen (daar gebeurt niets bewusts, alleen autonoom).
Anders kun je ook stellen dat je sperma al een bewust zijn heeft, beweegt en leeft immers ook. Jij trekt je dus ook nooit af?
ja, dus jij wilt ongeveer een x aantal duizend kinderen opofferen, voor maximaal 5 vrouwen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij denkt voor een ander te kunnen bepalen dat zij een zwangerschap moeten uitdragen en bevallen met alle risico's van dien. Zo'n 33 vrouwen per jaar overlijden bv aan zwangerschap en/of bevalling.
[..]
Met 25 weken begint een foetus prikkels op te vangen. Dan nog alleen geluiden. Daarvoor is bewustzijn dus sowieso al onmogelijk.
Huh? Say what?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:05 schreef Bapple het volgende:
[..]
Echt wat een onzin. Een vlieg heeft nooit de intentie om iets groots te worden. Een mens wel, het deelt zichzelf, ontwikkelt zichzelf en groeit door zichzelf. Net als jij jezelf ontwikkel: door wat je wordt aangeboden uit je omgeving. Het gaat dus niet alleen om bewustzijn.
Jij hebt ook slechts alleen potentie. Ook jij heb je omgeving nodig om te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, ik geef hiermee aan hoe dom het argument is dat anti-abortus mensen aandragen. Waarom moet 'potentie' beschermd worden? Het is nog geen mens.
Jij je zin. We gaan gewoon terug naar vroeger. Geen seks voor het huwelijk, geen anticonceptie. Vrouw thuis, man werkt 60 u.p.w. om de vrouw en 15 kinderen te onderhouden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
ja, dus jij wilt ongeveer een x aantal duizend kinderen opofferen, voor maximaal 5 vrouwen?
Zie post hiervoor, het gaat niet alleen om bewustzijn.
Een vlieg ontwikkelt niet verder met zijn bewustzijn. Dat is wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Huh? Say what?
Een vlieg groeit niet? Ontwikkelt niet? Deelt zichzelf niet?
Die is er gewoon opeens.. zo op jouw eten en dus sla je hem dood.
Echt.. WTF
Ik ben al mens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:10 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jij hebt ook slechts alleen potentie. Ook jij heb je omgeving nodig om te ontwikkelen.
God heeft de vlieg ook gecreëerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:11 schreef Bapple het volgende:
[..]
Een vlieg ontwikkelt niet verder met zijn bewustzijn. Dat is wat ik bedoel.
Een kind met Down ook niet. Dat is dus geen mens volgens jou?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:11 schreef Bapple het volgende:
[..]
Een vlieg ontwikkelt niet verder met zijn bewustzijn. Dat is wat ik bedoel.
Haha, alsof abortus nodig is om dat niet te hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij je zin. We gaan gewoon terug naar vroeger. Geen seks voor het huwelijk, geen anticonceptie. Vrouw thuis, man werkt 60 u.p.w. om de vrouw en 15 kinderen te onderhouden.
Is abortus ook niet meer nodig.
ja, en alleen jij als mens kun je geen kut.quote:
ok.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:11 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
God heeft de vlieg ook gecreëerd.
een kind met down wel degelijk, sukkel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Een kind met Down ook niet. Dat is dus geen mens volgens jou?
Wat wil je nu weer zeggen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:13 schreef Bapple het volgende:
[..]
ja, en alleen jij als mens kun je geen kut.
dat jij als zoogdier, je omgeving nodig hebt om te overleven, net als een embryo. Aangezien jou dat niet veel verschilt met een embryo, kunnen we jou ook net zo goed weghalen. Toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:14 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat wil je nu weer zeggen?
Dat geldt voor alles en iedereen. Ook voor vliegen, bacteriën en virussen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:15 schreef Bapple het volgende:
[..]
dat jij als zoogdier, je omgeving nodig hebt om te overleven, net als een embryo. Aangezien jou dat niet veel verschilt met een embryo, kunnen we jou ook net zo goed weghalen. Toch?
nou, deal dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles en iedereen. Ook voor vliegen, bacteriën en virussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |