is gewoon een bed & breakfast. Knap gedaan hoor, maar (vooralsnog) geen woonhuis nee.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:41 schreef Symphonic het volgende:
Misschien is dit al een keer voorbij gekomen.
De buitenkant is slechts een voorproefje van wat er binnen fout gaat...
[ afbeelding ]
Het kost een miljoen, maar dan heb je ook wel wat
Er is wel heel veel aandacht en tijd aan details besteed. Dit moet wel één van de meest aparte badkamers zijn die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:41 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat al heeeeeeeel lang te koop.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:41 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dit vind ik heeeel vet, toffe locatie ook. En een bad op de slaapkamer is hip, maar alles open lijkt me dan niet zo fijn (je zal maar een dag vrij hebben en willen uitslapen terwijl je partner vroeg op moet).quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:21 schreef Shandaly het volgende:
Ik kwam een apart appartement tegen bij ons in het dorp...
Niet je stoel te ver naar achter schuiven na het eten![]()
[ afbeelding ]
En hebben ze nu een bad in de slaapkamer, of slapen ze in de badkamer?
[ afbeelding ]
Inderdaad vaker langs gekomen. Tuin is idd een stuk opgeruimder dan op eerdere foto's. Is ook in een tv-programma geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:41 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Das een beste eind schuiven volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:21 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar willen uitslapen en er gaat iemand in bad.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:21 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig ook kaal beton aan het plafond. Op zich wel aardig oud en nieuw verenigd maar het oogt sfeerloos. En het mag dan hip zijn maar inderdaad je moet hetzelfde ochtendritme hebben anders werkt het niet met die badslaapkamer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:21 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kinderbed is leuk, wilde die kids van mij ooit ook hebben. Hadden we toen helaas geen ruimte voor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk huis met een gaaf kinderbed:
[ afbeelding ]
Hé grappig, zo'n bed heeft mijn zoon ook gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk huis met een gaaf kinderbed:
[ afbeelding ]
Wat mij meer op valt is de WCD onder de wastafels...quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:49 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, dat bad. Die banden hebben ze,op het industrieterrein hier. Maar hoe kom ik aan een velg? Zijn die duur? Is het moeilijk om er een bodem in te lassen? Val ziet mogelijkheden voor een minizwembadje in de tuin.
Sluizenquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:47 schreef Kebnekaise het volgende:
[..]
Ja dat kinderbed is leuk, wilde die kids van mij ooit ook hebben. Hadden we toen helaas geen ruimte voor.
Maar ik heb altijd geleerd dat je de positieve punten van een product moet laten zien. Zouden die mensen nou echt de snelweg en de sluizen als positief ervaren? Mij niet gezien daar....
[ afbeelding ]
Hier woont een vampieren familie!quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:34 schreef alpeko het volgende:
In dit huis is er ook plek voor je grootouders
[ afbeelding ]
Geweldige locatie voor een film trouwens. Koopje ook.
Is van Emile Ratelband geweest (wat hij getracht heeft in de fik te steken) en momenteel is het van Johan Vlemminx...quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:34 schreef alpeko het volgende:
In dit huis is er ook plek voor je grootouders
[ afbeelding ]
Geweldige locatie voor een film trouwens. Koopje ook.
Daar hebben wij gewoon een speciekuip voor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:49 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, dat bad. Die banden hebben ze,op het industrieterrein hier. Maar hoe kom ik aan een velg? Zijn die duur? Is het moeilijk om er een bodem in te lassen? Val ziet mogelijkheden voor een minizwembadje in de tuin.
Geen 1 april van de makelaar zie stoflaagje op de 911quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gedateerd huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan zo'n auto in de garage...
[ afbeelding ]
Grapje van de makelaar?
zou je die er bij krijgen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Die Porsche is zo'n 20 jaar jonger dan dat interieur(eind jaren 80/begin 90).
Maar is wel meer dan de helft van het huis waard.
Dat zou wel die vereiste modernisatie(!), in een monument(!) met asbest(!) enigszins compenseren. Die 80k die gevraagd wordt, is nog aan de forse kant, aangezien er minimaal hetzelfde bedrag nog aan kosten bij komt.quote:
De wijdsheid van het uitzicht/de omgeving?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:47 schreef Kebnekaise het volgende:
[..]
Ja dat kinderbed is leuk, wilde die kids van mij ooit ook hebben. Hadden we toen helaas geen ruimte voor.
Maar ik heb altijd geleerd dat je de positieve punten van een product moet laten zien. Zouden die mensen nou echt de snelweg en de sluizen als positief ervaren? Mij niet gezien daar....
[ afbeelding ]
Dat is voor na het gebruik van de sauna.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:23 schreef bondage het volgende:
Wat is dit? Een vage douche?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)urgerlaan-1/#foto-42
Jup, dat van de sauna was ik inmiddels achterquote:Op zaterdag 2 april 2016 10:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is voor na het gebruik van de sauna.
Je krijgt er ook een golfer bij:
[ afbeelding ]
En handig, bijna elke kamer heeft zijn eigen toilet:
[ afbeelding ]
Zou er wel een huishoudster bijnemen voor het schrobben van die 11 toilettten die het optrekje rijk is...
Mijn schoolquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Voor ¤1.175.000 krijg je dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl. een pop die een beeld moet geven hoe dat eruit ziet als jij er zal zitten:
[ afbeelding ]
En met een bijzondere inrit voor de gezamenlijke ondergrondse parkeergarage:
[ afbeelding ]
Dit allemaal vind je hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |