Nee, dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mooie tat of piercing gezien.
Ben je niet volwassen genoeg om normaal te doen tegen iemand met een andere mening?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Mikey leeft in een droomwereld, je kan zeggen wat je wil.
VEEL CHOCOLA ETEN MIKEY!WERKT KEI GOED!!
Als je het echt wil moet je het gewoon doenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, veel meer. En ik draag redelijk strakke kleren dus en beweeg ook wel veel dusja. En mweh mweh.. maar weet jeals ik iets echt heel leuk vind doe ik het vaak uiteindelijk toch wel. Gewoon omdat ik niet kan laten
maar mja, misschien wel kei stom
Altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen.
Maar heb je ooit een tat of piercing gezien die je niet meteen een afknapper vond en waarvan je enkel dacht 'nee dat had niet gehoeven van mij' of altijd afknapper?
3 tattoo's en 2 piercings hier.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Altijd.
Als je een tat of piercing hebt, houdt het op bij mij en kom je in de categorie pauper.
Nouja, hoe volwassen moet je zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je niet volwassen genoeg om normaal te doen tegen iemand met een andere mening?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je het echt wil moet je het gewoon doen![]()
Maar ik zeg wel eerlijk.. ik was echt zo blij dat hij er uit was na 2 weken.
hehe okequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Altijd.
Als je een tat of piercing hebt, houdt het op bij mij en kom je in de categorie pauper.
Toch fijn dat ik iemand geholpen heb vandaag!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3 tattoo's en 2 piercings hier.Yes ben een pauper.
Zal eens kijken of ik voor jou een uitzondering kan maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben godverdomme geen pauper, ik werk hard en ben slim. Ben ik nu pauper af?!
En mijn tattoo heb ik zelf gezet toen ik 15 was en bestaat uit drie kleine streepjes, IS TOCH SCHATTIGquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik voor jou een uitzondering kan maken.
Dus die mensen vinden professionaliteit geen valide reden, of hoe moet ik dat interpreteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Al twijfel ik soms wel om mn piercing uit te doen juist omdat school en professioneel blabla, maar iedereen die ik dit zeg die zegt 'als dat je reden is neit doen' maar soms denk ik wel van ja, maarja.
Als je gaat solliciteren/werken later zou ik het wel verbergen, op school maakt het toch niet echt uit. Zie genoeg mensen met een trainingspak op de uni bij mij, is ook net zo pauper.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Al twijfel ik soms wel om mn piercing uit te doen juist omdat school en professioneel blabla, maar iedereen die ik dit zeg die zegt 'als dat je reden is neit doen' maar soms denk ik wel van ja, maarja.
Dan heb je het pauperniveau naar een hoger plan gebracht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je gaat solliciteren/werken later zou ik het wel verbergen, op school maakt het toch niet echt uit. Zie genoeg mensen met een trainingspak op de uni bij mij, is ook net zo pauper.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus die mensen vinden professionaliteit geen valide reden, of hoe moet ik dat interpreteren.
Ik vind het wel een valide reden.
Ja, denk het ook. Al vinden mensen het ook wel leuk omdat eigen persoonlijkheid blabla, maar dat komt natuurlijk niet enkel door neuspiercingquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je gaat solliciteren/werken later zou ik het wel verbergen, op school maakt het toch niet echt uit. Zie genoeg mensen met een trainingspak op de uni bij mij, is ook net zo pauper.
Naar school gaan in een trainingspak vind ik wel pauper jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je het pauperniveau naar een hoger plan gebracht.
Rotterdam
Doe het heeel soms aan met boodschappen, dat vind ik al écht pauper en heb altijd spijt als ik er dan sta in die broekquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Naar school gaan in een trainingspak vind ik wel pauper jaOm te sporten moet het wel kunnen
Eens. Op school zou ik het zelf niet doen, maar ach, weinig mis mee opzich.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik ook
Nu kan nog wel omdat opleiding dus probeer er nu nog eventjes van te genieten.. Maar ik vind het ook niet professioneel straks. Tenminste, denk dat ik epidemioloog wordt gewoon dusja.. Misschien als ik niet extern hoef, maar lijkt me wel
.
Ik ga soms de hond uitlaten in trainingspak en uggs.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe het heeel soms aan met boodschappen, dat vind ik al écht pauper en heb altijd spijt als ik er dan sta in die broek![]()
![]()
Ik ben de alternatiefste van mijn uni.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens echt fan van uni-volk. Geen idee of dat overal is, maar mijn uni is wel echt mega alternatief. Nee is vast niet overal, Amsterdam enzo zal wel stuk minder zijn.
Wageningennnnnnnn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |