Irak wel, Syrië nietquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:46 schreef Rijst het volgende:
Zotezien heeft bijna de hele wereld netflix. Behalve China, NK en Irak.
en de krim is ook nog grijs gekleurd!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:46 schreef Rijst het volgende:
Zotezien heeft bijna de hele wereld netflix. Behalve China, NK en Irak.
hier doet smartflix het niet meer.. blijft laden na aanblikken van film of serie. Al opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat hielp nietquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:06 schreef delano.888 het volgende:
Hoezo missen we regiosurfen? Smartflix werkt nog steeds geweldig hier
Dit jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:41 schreef Michellee het volgende:
Vandaag trailer gezien van een nieuwe serie van Netflix The Ranch. Met Aston Kutcher. Leek mij wel lachen
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get on Up – 2014 12 2:18 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
Deze indrukwekkende biopic over de legendarische James Brown schetst zijn turbulente leven en laat zien hoe hij een superster en de Godfather of Soul werd.
Groentesprookjes: Kom erin (seizoen 1-3) – 2016 AL - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
De nooit eerder geziene spannende nieuwe avonturen van Bob de Tomaat, Larry de Komkommer en al hun groentevrienden: ze zijn in the house!When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
alleen jammer van die irritante lachband, dat is al een rede voor mij om er niet aan te beginnenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:41 schreef Michellee het volgende:
Vandaag trailer gezien van een nieuwe serie van Netflix The Ranch. Met Aston Kutcher. Leek mij wel lachen
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik dacht waar ken ik die gast van The Goldbergs van..
gister heb ik met mijn vrouw via smartflix nog een paar afleveringen van het vierde seizoen van new girl gekeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
hier doet smartflix het niet meer.. blijft laden na aanblikken van film of serie. Al opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat hielp niet
Nog geen Arrowquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:41 schreef Aether het volgende:
Laatst bekende data
▶ = komende weken
• 3% / seizoen 1 / 2016
• A Demi-Human / seizoen 1 / midden 2016
• Americans, The / seizoen 3 / zomer 2016
• Bates Motel / seizoen 3 / 1 april 2016
• Beat Bugs / augustus 2016
• Between / seizoen 2 / 2016
• Blacklist, The / seizoen 3 / begin 2017
• Bloodline / seizoen 2 / 27 mei 2016
• BoJack Horseman / seizoen 3 / zomer 2016
• Bridge, The / seizoen 3 / zomer 2016
• Chef's Table / seizoen 2 / 27 mei 2016
• Colony / seizoen 1 / 2016
• Crossing Lines / seizoen 3 / eind 2016
• Crown, The / seizoen 1 / 2016
• Cuckoo / seizoen 3 / 15 april 2016
• Do-Over, The / film / 27 mei 2016
• Downton Abbey / seizoen 5 / 2016
• Fargo / seizoen 3 / 2017
• Following, The / seizoen 3 / 1 april 2016
▶ Fresh Meat / seizoen 4 / 29 maart 2016
• Frontier / seizoen 1 / 2016
• Get Down, The / seizoen 1 / 12 juni 2016
• Gotham / seizoen 2 / begin 2017
• Grace and Frankie / seizoen 2 / 6 mei 2016
• Grimm / seizoen 4 / begin 2016
• Gypsy / seizoen 1 / 2017
• Homeland / seizoen 5 / begin 2017
• How to Get Away With Murder / seizoen 2 / begin 2017
• Jane, The Virgin / seizoen 1 / 2016
• Kazoops! / seizoen 1 / 2016
• Killing, The / seizoen 3 / najaar 2016
▶ Kong: King of the Apes / seizoen 1 / 15 april 2016
• Kulipari: An Army of Frogs / film / zomer 2016
• Lady Dynamite / seizoen 1 / 2016
• Las Leyendas / seizoen 1 / 2017
▶ Lost & Found Music Studio's / seizoen 1 / 1 april 2016
• Mad Men / seizoen 7 / zomer 2016
• Marco Polo / seizoen 2 / 2016
• Marseille / seizoen 1 / 5 mei 2016
• Marvel's Jessica Jones / seizoen 2 / 2016
• Marvel's Luke Cage / seizoen 1 / september 2016
• Modern Family / seizoen 6 / zomer 2016
• Montauk / seizoen 1 / 2016
• Narcos / seizoen 2 / zomer 2016
• New Girl / seizoen 4 / zomer 2016
• OA, The / seizoen 1 / 2016
▶ Official Correspondents / film / 29 april 2016
• Once Upon A Time / seizoen 5 / eind 2016
• Orange is the New Black / seizoen 4 / 17 juni 2016
• Originals, The / seizoen 3 / begin 2017
▶ Orphan Black / seizoen 4 / 15 april 2016
• Peaky Blinders / seizoen 2 / voorjaar 2016
▶ Ranch, The / seizoen 1 / 1 april 2016
▶ Reign / seizoen 2 / 2 april 2016
• Santa Clarita Diet / seizoen 1 / 2017
• Scrotal Recall / seizoen 2 / tweede helft 2016
• Sense 8 / seizoen 2 / voorjaar 2016
• Sons of Anarchy / seizoen 7 / zomer 2016
• Stranger Things / seizoen 1 / 15 juli 2016
• Suburra / seizoen 1 / 2017
• Suits / seizoen 5 / najaar 2016
• Teen Wolf / seizoen 5 / zomer 2016
▶ Unbreakable Kimmy Schmidt / seizoen 2 / 15 april 2016
• Under the Dome / seizoen 3 / eind 2016
• Vampire Diaries, The / seizoen 6 / voorjaar 2016
• White Collar / seizoen 6 / zomer 2016
• World Party / seizoen 1 / 3 juni 2016
• Zoo / seizoen 1 / 2016
*jaloers*quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
gister heb ik met mijn vrouw via smartflix nog een paar afleveringen van het vierde seizoen van new girl gekeken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Passion, The – 2016 6 1:30 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Het verhaal van de laatste uren van Jezus Christus, van het Laatste Avondmaal tot de opstanding, speelt zich af in de straten van New Orleans in dit livemuziekevenementWhen the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:36 schreef Aether het volgende:
Dat is met Seal hè?SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Passion, The – 2016 6 1:30 uur
Het verhaal van de laatste uren van Jezus Christus, van het Laatste Avondmaal tot de opstanding, speelt zich af in de straten van New Orleans in dit livemuziekevenement[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
alleen jammer van die irritante lachband, dat is al een rede voor mij om er niet aan te beginnen
Net gekeken. Best oke. Meer muziek en het niveau lag hoger dan de afgelopen Nederlandse editieSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Passion, The – 2016 6 1:30 uur
Het verhaal van de laatste uren van Jezus Christus, van het Laatste Avondmaal tot de opstanding, speelt zich af in de straten van New Orleans in dit livemuziekevenement
Oh heeft Netflix de rechten daarvan gekocht, grappig.SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Passion, The – 2016 6 1:30 uur
Het verhaal van de laatste uren van Jezus Christus, van het Laatste Avondmaal tot de opstanding, speelt zich af in de straten van New Orleans in dit livemuziekevenement
Gisteren voor de lolz even gedownload om te kijken hoe het er daar uit zag in de USA
lekker faxen heel de dag echt genot
Schijnt aan sommige landen te liggen. Ik kijk vrijwel alleen US en die doet het goed hier.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
hier doet smartflix het niet meer.. blijft laden na aanblikken van film of serie. Al opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat hielp niet
quote:As some of you may have noticed over the past few days, we're currently undergoing some rigorous testing on our servers in order to develop a more stable and reliable way to continue to deliver content.
What does this mean? It means that some content may periodically disappear (either delivering the 30% message, or just not loading completely). It does however mean that, once completed, we'll be more stable than ever.
If you've seen a message in the past saying you're part of 'the 30%', you'll experience this issue more often than not, as the tests are mostly taking place on these servers.
So what can you do about it? Well, it will never be a case of 'This show doesn't work' or 'this movie doesn't work', it will always be a case of a COUNTRY does or doesn't work (as in, the country you want to WATCH not working, not the country you reside in!)
When you hover your mouse over a title, you'll see the country listed as 'Streaming on Netflix USA' for example. If something works from that country - then everything should work. If nothing works, then that country will be one which is temporarily down!
We really do apologise for any inconvenience that is caused by this - but we're hoping to try and get everything back to normal as soon as humanly possible!
is van dezelfde makers als de Nederlandse Passion. Dezelfde regisseur.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net gekeken. Best oke. Meer muziek en het niveau lag hoger dan de afgelopen Nederlandse editie
Ik ga even miepenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Schijnt aan sommige landen te liggen. Ik kijk vrijwel alleen US en die doet het goed hier.
https://www.reddit.com/r/(...)rrent_ongoing_tests/
[..]
Jezus stel je aan zegquote:Op zondag 27 maart 2016 09:54 schreef KingRadler het volgende:
Mods willen jullie op letten dat er gestopt word met praten over smartflix hoort hier in dit topic niet thuis.
Ordnung muss seinquote:Op zondag 27 maart 2016 17:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jezus stel je aan zegkomt door die TT dat ik er even wat over zei, sorry hoor zeikerd.
hij is dan ook super goedquote:Op zondag 27 maart 2016 09:07 schreef Vlindur het volgende:
Wordt bij jullie Inside Out ook continu gekeken? Het is hier de nieuwe Frozenhit denk ik
(als ik meiden had gehad, want mijn heren wilden geen Frozen kijken. Dat is voor meisjes)
leuke film is het dan ookquote:Op zondag 27 maart 2016 09:07 schreef Vlindur het volgende:
Wordt bij jullie Inside Out ook continu gekeken? Het is hier de nieuwe Frozenhit denk ik
(als ik meiden had gehad, want mijn heren wilden geen Frozen kijken. Dat is voor meisjes)
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dracula Untold – 2014 16 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Bovennatuurlijk, Duister, Horror, Sci-Fi
In dit verhaal moet een middeleeuwse krijger en heerser vampier worden om de Ottomaanse invallers te verjagen uit zijn land.
Endurance – 1999 AL 1:22 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Documentaire, Drama
Een Ethiopische langeafstandsloper schetst een beeld van zijn opmerkelijke leven, van zijn kindertijd tot zijn overwinning op de Olympische Spelen van 1996 in Atlanta.When the student is ready, the teacher will appear.
Daarom vond ik Frozen ook helemaal niksquote:Op maandag 28 maart 2016 10:25 schreef Anastasis het volgende:
En Frozen is een musical en mede daardoor toegankelijker voor een breed publiek.
Inside Out is daarvoor net te 'intelligent' denk ik.
Zeker een aanrader. Qua kwaliteit zie ik hem wel in de categorie House of Cards zitten.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Is Homeland een aanrader? Met welke series kan die qua kwaliteit vergeleken worden volgens jullie?
Zie OPquote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef iBenny het volgende:
Films die ik heb gekeken blijven in mijn "Verder kijken"-lijst staan. Heel irritant.
Is er een manier om die daaruit te verwijderen, zonder het uit mijn lijst met gekeken content te verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |