quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:37 schreef Geerd het volgende:
Hij doet een Hodenpijl op 1 min en 5 sec
http://www.dumpert.nl/med(...)vee_gemist_(22).html
Een zekere E. uit Limburg weet daar alles van.quote:
Gekomenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een zekere E. uit Limburg weet daar alles van.
Deze E. uit Limburg vertelde mij dat het na iedere keer makkelijker word en dat je na de 45ste keer zelfs geen glijmiddel meer nodig hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een zekere E. uit Limburg weet daar alles van.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:37 schreef Geerd het volgende:
Hij doet een Hodenpijl op 1 min en 5 sec
http://www.dumpert.nl/med(...)vee_gemist_(22).html
Ja, beter man paggatjequote:
Je hebt haar toch wel even anaal vernederd, hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, beter man paggatje
Nee maar zonder gekheid, de keer sex voordat ik het met haar deed was +- 6 jaar geledenEn als je het dan in 2 dagen tijd 3x doet dan gaat je lichaam protesteren
Anaalquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel even anaal vernederd, hè?
Je kan haar wel lekker volspuiten danquote:
Geen chimeiden anaal vernederenquote:
In KLB wordt sowieso gehaat als je geen links gutenmensch benquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef pinman het volgende:
Vanaf nu ga ik in Café Geerd posten. In de KLB SC zijn alleen maar mensen die op mijn muzieksmaak haten
Ik ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef pinman het volgende:
Vanaf nu ga ik in Café Geerd posten. In de KLB SC zijn alleen maar mensen die op mijn muzieksmaak haten
Wat wil je draaien ? Alles welkom hierquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef pinman het volgende:
Echt alles? Doe het dorpscafé van Jan&zwaan maarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat wil je draaien ? Alles welkom hier
Deze?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echt alles? Doe het dorpscafé van Jan&zwaan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |