Ja hoor, ze laten zelfs mij draaien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden gevraagd om ook op Radio 49 te draaien. Maar dan zou ik alleen maar ouwe troep (zoals bovenstaande) afgewisseld met nieuwe zooi draaien.
Zou men dat waarderen?
Verleiding wordt nu wel groter!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, ze laten zelfs mij draaien.
Die gaan in de kroeg achter de wijven aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 03:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt zuipen kennen niet veel mensen hier
Da was heuken!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gaan in de kroeg achter de wijven aan.
Dit werkt beters.quote:
Wat is dat voor bagger danquote:
Niet mijn ding man,quote:Op vrijdag 25 maart 2016 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog niet, maakt niet uit, komt laterrs nog.
Geüpload op 6 dec. 2007quote:
Nu ben ik benieuwd welk hout.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 04:26 schreef Murdera het volgende:
Gvd, hardhout is fantastisch onte bewerken, maar nu heb ik hardhout wat zo hard is dat ik het niet eens kan bewerken
Meranitiequote:Op vrijdag 25 maart 2016 04:26 schreef Murdera het volgende:
Gvd, hardhout is fantastisch onte bewerken, maar nu heb ik hardhout wat zo hard is dat ik het niet eens kan bewerken
ik ook! Mn vader heeft het van een vriend meegekregen op mijn verzoek. En ik heb vaker met heeeeel hard hout gewerkt, maar dit is een klasse apartquote:
Dat wordt slijpen dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 05:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook! Mn vader heeft het van een vriend meegekregen op mijn verzoek. En ik heb vaker met heeeeel hard hout gewerkt, maar dit is een klasse apart
ik heb een bandslijper nodig. In een half uur 5 dremelkopjes aan puin geholpen. Heftig wel. Nog nooit meegemaakt. Bij alle 12 ringen kon ik heb tot nu toe af met mijn dremelquote:
Ik ben aardig handig met de slijptol.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 05:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een bandslijper nodig. In een half uur 5 dremelkopjes aan puin geholpen. Heftig wel. Nog nooit meegemaakt. Bij alle 12 ringen kon ik heb tot nu toe af met mijn dremel
kan je even komen helpen? Ik vind het vervelend om een paar uur te incesteren, rn veel meer dan dat een tyfuszooi van mn woning te maken zonder daadwerkelijke voortgamgquote:Op vrijdag 25 maart 2016 05:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben aardig handig met de slijptol.
Ben nogal lui.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 05:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je even komen helpen? Ik vind het vervelend om een paar uur te incesteren, rn veel meer dan dat een tyfuszooi van mn woning te maken zonder daadwerkelijke voortgamg
Het begint met overzicht houden en waar je zelf geen zin in hebt uitbesteden aan betrouwbare mensen in de buurt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 05:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn beginsel in mn zak, zeg maar waar ik heen moet
ik hou van houtbewerken en zelf lerenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 05:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begint met overzicht houden en waar je zelf geen zin in hebt uitbesteden aan betrouwbare mensen in de buurt.
Ik ben dol op houthakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 05:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hou van houtbewerken en zelf leren
Dude nog steeds wakker?quote:
Niet alles terug gekeken, ga weer even verder slapen. Muziekze!quote:
Ik gooi er nog 1 in en dan ga ik ook omvallenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 07:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet alles terug gekeken, ga weer even verder slapen. Muziekze!![]()
Ja, goed beet te pakken als ik m'n vleesstaaf recht in der billen zet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die paardenstaart is ook wel geil.
Godverdomme nu denk ik de hele dag daarover.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja, goed beet te pakken als ik m'n vleesstaaf recht in der billen zet.
Voorover buigen, stevig vast pakken bij die paardenstaart en dan keihard tegen die billen aan ketsen!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die paardenstaart is ook wel geil.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:37 schreef Geerd het volgende:
Hij doet een Hodenpijl op 1 min en 5 sec
http://www.dumpert.nl/med(...)vee_gemist_(22).html
Een zekere E. uit Limburg weet daar alles van.quote:
Gekomenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een zekere E. uit Limburg weet daar alles van.
Deze E. uit Limburg vertelde mij dat het na iedere keer makkelijker word en dat je na de 45ste keer zelfs geen glijmiddel meer nodig hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een zekere E. uit Limburg weet daar alles van.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:37 schreef Geerd het volgende:
Hij doet een Hodenpijl op 1 min en 5 sec
http://www.dumpert.nl/med(...)vee_gemist_(22).html
Ja, beter man paggatjequote:
Je hebt haar toch wel even anaal vernederd, hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, beter man paggatje
Nee maar zonder gekheid, de keer sex voordat ik het met haar deed was +- 6 jaar geledenEn als je het dan in 2 dagen tijd 3x doet dan gaat je lichaam protesteren
Anaalquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel even anaal vernederd, hè?
Je kan haar wel lekker volspuiten danquote:
Geen chimeiden anaal vernederenquote:
In KLB wordt sowieso gehaat als je geen links gutenmensch benquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef pinman het volgende:
Vanaf nu ga ik in Café Geerd posten. In de KLB SC zijn alleen maar mensen die op mijn muzieksmaak haten
Ik ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef pinman het volgende:
Vanaf nu ga ik in Café Geerd posten. In de KLB SC zijn alleen maar mensen die op mijn muzieksmaak haten
Wat wil je draaien ? Alles welkom hierquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef pinman het volgende:
Echt alles? Doe het dorpscafé van Jan&zwaan maarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat wil je draaien ? Alles welkom hier
Deze?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echt alles? Doe het dorpscafé van Jan&zwaan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |