SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary Duff of ander even geefbaar chickie worden toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Emotion op 25-03-2016 00:21:43 ]"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
M'n KLB vriendjes zullen wel boos zijn met deze kaap
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:16 schreef Remqo het volgende:
M'n KLB vriendjes zullen wel boos zijn met deze kaapPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:16 schreef Remqo het volgende:
M'n KLB vriendjes zullen wel boos zijn met deze kaap
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een OP pakken kan je niet stil houden als ex bagger modquote:
Remqo moet weer even wennen aan het leven in het zwartquote:
Godver mijn abbo is ook afgelopen gister, ik kan mij voorstellen dat er niet veel users bijkomen dan wel weggaan.
Wat een bende![]()
Ben wel TS, dus kan de OP wijzigen voordat een modje dat doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Remqo moet weer even wennen aan het leven in het zwart"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ja nieuwe tieten!!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben wel TS, dus kan de OP wijzigen voordat een modje dat doet.![]()
Maar vind het wel een zeer zwakke TT, ik had een betere in gedachte voordat jij hem kaapte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben wel TS, dus kan de OP wijzigen voordat een modje dat doet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
TR gemacht, de telling moet ook kloppen toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar vind het wel een zeer zwakke TT, ik had een betere in gedachte voordat jij hem kaapte."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
De telling moet zeer zeker kloppen, maar niets veranderen aan de TT en hetzelfde plaatje in de OP laten staan, stemt me toch een beetje teleurquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
TR gemacht, de telling moet ook kloppen toch?
Die gaat auto !!! TR gemacht !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
TR gemacht, de telling moet ook kloppen toch?![]()
Ik heb daar verhalen over gehoord van Mono, zou het dan echtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:26 schreef Geerd het volgende:
Moira komt zo met de stofzuiger pas maar op !!!
BOH!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:26 schreef Geerd het volgende:
Moira komt zo met de stofzuiger pas maar op !!!Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Er staat wel een nieuwe tweeling in de OPquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De telling moet zeer zeker kloppen, maar niets veranderen aan de TT en hetzelfde plaatje in de OP laten staan, stemt me toch een beetje teleur"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Baas !!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er staat wel een nieuwe tweeling in de OP![]()
De eer is weer lichtelijk herstelt!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er staat wel een nieuwe tweeling in de OPOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En ik heb, ondanks de griep, net een Hertog Jan open getrokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eer is weer lichtelijk herstelt!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
In de thumbnail dacht ik dat het Tess Milne (quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:31 schreef renwan het volgende:
Wat loopt zij te janken dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)ote_kwarktassen.html) was.
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
DAT WAS EEN KWALITIETSPOST JAOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dat je dit erbij moet vermelden maakt het weer een beetje meer baggerquote:
Mannen van het goede leven. Nu renwan binnen is kan de tap open blijven en kan ik mijn bed induiken (dit keer helaas zonder ifim)
Mwja beetje opgeblazen tieten man, beetje kneden in rubber.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:33 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ga je nou kieskeurig worden?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja beetje opgeblazen tieten man, beetje kneden in rubber.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik kijk er niet niet zo graag naar, dan wil ik het aanraken ook"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Dat probleem heb ik ook altijd, als ik ze zie dan moeten ze ook mee naar huis!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
Ik kijk er niet niet zo graag naar, dan wil ik het aanraken ookOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
DIE ZIJN ECHT KUN JE DAN NIKS HERKENNEN MANquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja beetje opgeblazen tieten man, beetje kneden in rubber.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Zei je zusje vannacht ookquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
DIE ZIJN ECHT KUN JE DAN NIKS HERKENNEN MAN![]()
Daar kan ik het ook best opquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Please. Ben PN niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die paardenlullen zeg jij geen nee tegen hePay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Jullie weten de dipsaus wel te vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij mag eerst, bestel ik vast bittergarnituur !!!"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Moiraquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je gezien dat Moira is toegevoegd in het cafe opso is weg
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |