abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2016 @ 21:43:41 #1
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_160921502
Ik weet niet hoe een #2 van een nieuw topic openen gaat, maar goed.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als ik net beelden zie van een Zion soldaat die een Palestijn midden op straat executeert begrijp ik deze vrouw volledig.

Hypocriet Brussel sluit de ogen voor de zion terreur die al meer dan 50 jaar duurt!
Dat is persoonlijk eigenlijk het enige wat ik tegen de Nederlandse/Internationale moslimcultuur heb. Altijd maar hypocriet zeiken over Israel, terwijl veel moslimlanden zelf net zo erg zijn, zie Turkije/Marokko
pi_160921582
Leuk deel 2
pi_160921699
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:45 schreef hoas het volgende:
Leuk deel 2
*O*
pi_160921787
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als ik net beelden zie van een Zion soldaat die een Palestijn midden op straat executeert begrijp ik deze vrouw volledig.

Hypocriet Brussel sluit de ogen voor de zion terreur die al meer dan 50 jaar duurt!
:') :')
Algemene Voorwaarden
pi_160921864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De sfeer op Fok! is niet heel veel anders dan in het publieke debat. Dat maakt haar 'klachten' niet geheel vreemd. Volgens mij vindt ze Nederland in beginsel ook gewoon een prima land om te wonen, werken en leven. En is dit ook haar land. Alleen ervaart ze, net als velen anderen, steeds meer ongemakken. Daardoor ga je, ondanks dat je dat helemaal niet wil, toch negatieve gevoelens ontwikkelen.

Dat moslims het moeilijk gaan krijgen in Nederland, is geen onrealistisch scenario. Laten we wel wezen - zeker niet met de opkomst van de PVV. Het is dus niet vreemd dat meer en meer moslims uitwegen gaan bedenken, mocht hier echt de pleuris uitbreken.
Dit is helaas maar al te waar. Maar aan de andere kant is het precies hetzelfde. Er heerst in rechtse kringen ook het beeld dat veel moslims Nederland/het westen haten en dat we moeten oppassen voor een burgeroorlog. Gelukkig blijft vaak bij grote woorden maar de tendens aan beide kanten lijkt me duidelijk.
pi_160922010
pi_160922082
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:51 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

:') :')
Die Israëlische vlag is een symbool van dood en verderf en heeft niets te zoeken op een herdenking. Goede actie
pi_160922158
Alsof het afmaken van een malloterige palestijnse messentrekker vergelijkbaar is met het opblazen van onschuldige westerlingen.
pi_160922173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De sfeer op Fok! is niet heel veel anders dan in het publieke debat. Dat maakt haar 'klachten' niet geheel vreemd. Volgens mij vindt ze Nederland in beginsel ook gewoon een prima land om te wonen, werken en leven. En is dit ook haar land. Alleen ervaart ze, net als velen anderen, steeds meer ongemakken. Daardoor ga je, ondanks dat je dat helemaal niet wil, toch negatieve gevoelens ontwikkelen.

Dat moslims het moeilijk gaan krijgen in Nederland, is geen onrealistisch scenario. Laten we wel wezen - zeker niet met de opkomst van de PVV. Het is dus niet vreemd dat meer en meer moslims uitwegen gaan bedenken, mocht hier echt de pleuris uitbreken.
Slachtofferkaart gespot.

Misschien beginnen mensen de constante stroom aan moslimterrorisme, de anti-westerse opvattingen van menig moslim, de intolerantie tegen vrouwen/homo's/joden en de steeds groter wordende islamitische invloed volkomen zat te worden.
pi_160922200
Acht, natuurlijk, de mensen in Brussel zijn schuldig aan de problemen in Israel. Ik snap het volledig. En de moslims zijn zielig, want daar gaan er ook van dood... Dat haar soortgenootjes net 30 onschuldige burgers hebben vermoord telt natuurlijk even niet. Wij moeten vooral medelijden hebben met ze. En juist dat maakt dat ik er minder begrip voor kan opbrengen. Juist dit soort acties.

Laat ze lekker optyfen naar een land met alleen maar moskees als ze echt denken op een dergelijke herdenking hun eigen onderwerpje te moeten pluggen. En dan gaan ze lekker dood van de honger of onderdrukking door die fijne soortgenoten. gadverdamme.

Wat zijn toch veel moslims de weg kwijt zeg. Je zou het bijna wijten aan een achterlijke cultuur of religie...
Whatever...
pi_160922226
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die Israëlische vlag is een symbool van dood en verderf en heeft niets te zoeken op een herdenking. Goede actie
Jij onderstreept precies waarom Moslims zo slecht in Europa zijn geïntegreerd.
Algemene Voorwaarden
pi_160922239
Deze discussie :D
pi_160922249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Slachtofferkaart gespot.

Misschien beginnen mensen de constante stroom aan moslimterrorisme, de anti-westerse opvattingen van menig moslim, de intolerantie tegen vrouwen/homo's/joden en de steeds groter wordende islamitische invloed volkomen zat te worden.
Je bent een bevestiging van mijn post. :)
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:03:59 #14
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_160922262
quote:

[..]

En wat vindt je dan van de acties van de Turkse bezetter op Koerdische gebieden? Als ik een beetje zoek op internet dan kan ik ook legio foto's van bloederige kinderen uit Zuid-Oost Turkije vinden hoor.
pi_160922335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zegt hij?
Hij is razend en tegelijkertijd hoopvol dat er ooit massaal alle Europese Moslims de moordadige doelstellingen afwijzen van ISIS
Hij benadrukt dat de Islam ver van wat de ideologie die ISIS probeert bij de jongeren in te prenten. Alle doorsnee Moslims in Europa willen gewoon leven zoals iedereen en moeten hun eigen land ( Frankrijk, België enzovoort) van gaan houden en respecteren. Met liefde zal alles goedkomen en niet met haat.

Zijn standpunten is heel moeidig en oprecht en vernieuwend , inspirend voor Moslims en het is te hopen dat er een grote discussie onderling ( Moslims) uiteindelijk komt want blijkbaar naar aanslagen in Parijs was het niet voldoende.
En als we hem moeten geloven hoeveel aanslagen in Europa nog moeten komen dan zou een keerpunt moeten komen. Na zoveel aanslagen komt een keerpunt, anders winnen alle extreem rechts in Europa.
Hij is voor de her- invoering van militaire dienstplicht. En voor meer liefde voor je vaderland, land waar je geboren bent en land waar je in woont.
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:06:36 #16
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_160922363
-

[ Bericht 27% gewijzigd door sp3c op 25-03-2016 12:31:20 ]
Ook de waarheid is een wapen.
pi_160922381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:05 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Hij is razend en tegelijkertijd hoopvol dat er ooit massaal alle Europese Moslims de moordadige doelstellingen afwijzen van ISIS
Hij benadrukt dat de Islam ver van wat de ideologie die ISIS probeert bij de jongeren in te prenten. Alle doorsnee Moslims in Europa willen gewoon leven zoals iedereen en moeten hun eigen land ( Frankrijk, België enzovoort) van gaan houden en respecteren. Met liefde zal alles goedkomen en niet met haat.

Zijn standpunten is heel moeidig en oprecht en vernieuwend , inspirend voor Moslims en het is te hopen dat er een grote discussie onderling ( Moslims) uiteindelijk komt want blijkbaar naar aanslagen in Parijs was het niet voldoende.
En als we hem moeten geloven hoeveel aanslagen in Europa nog moeten komen dan zou een keerpunt moeten komen. Na zoveel aanslagen komt een keerpunt, anders winnen alle extreem rechts in Europa.
Hij is voor de her- invoering van militaire dienstplicht. En voor meer liefde voor je vaderland, land waar je geboren bent en land waar je in woont.
Bedankt.
pi_160922426
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedankt.
ff korte samenvatting ;)
pi_160922553
quote:
P90X _O_
pi_160922597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Slachtofferkaart gespot.

En het zou zo makkelijk op te lossen zijn...

Eerste begin voor de ouders: leer voldoende Nederlands om je kind te helpen met zijn/haar huiswerk. Laat ze niet tot 23:00 buiten spelen op een schooldag. En toon een beetje belangstelling in wie hun vrienden zijn en wat ze doen.

Daarna stapje 2 ;)
pi_160922599
quote:

[..]

Moslims zijn een symbool van dood en verderf en hebben niets te zoeken op een herdenking van NOTABENE moslimterreur.

Hoe is dat?
pi_160922612
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bent een bevestiging van mijn post. :)
Prima joh als jij je alleen maar druk wilt maken over de toon van het debat ipv naar de onderliggende oorzaken wilt kijken.
pi_160922669
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Prima joh als jij je alleen maar druk wilt maken over de toon van het debat ipv naar de onderliggende oorzaken wilt kijken.
Het is een cirkel, maar dat lijk je maar niet te willen begrijpen. Het heeft wederzijds invloed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160922744
Wat een discussie. Zinloos. Er zijn vele Israelische vlagen weggehaald. Who cares. Als die vrouw dat graag wil doen? Ze doet niemand kwaad.

In Turkije zijn Israelis omgekomen bij de aanslagen. Daar lag gewoon een Israelische vlag. Niemand die zich aan stoorde.

Live and Let Live :{w
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2016 @ 22:20:04 #25
137949 Disana
pi_160922803
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:17 schreef Szikha2 het volgende:
Wat een discussie. Zinloos. Er zijn vele Israelische vlagen weggehaald. Who cares. Als die vrouw dat graag wil doen? Ze doet niemand kwaad.

In Turkije zijn Israelis omgekomen bij de aanslagen. Daar lag gewoon een Israelische vlag. Niemand die zich aan stoorde.

Begrip of niet, ik vind dat ze de verkeerde gelegenheid kiest om haar punt te maken.
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:21:05 #26
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160922836
Een gevangene in koele bloede neerschieten is wel heel ernstig misdrijf.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160922885
quote:

Ze doet wel degelijk Mensen kwaad, heel erg zelfs, zeker deze dagen.
Algemene Voorwaarden
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:23:28 #28
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_160922914
Waarom verscheurt ze geen isis vlag? Die doden meer moslims, en die zitten zogezegd achter de aanslag.
pi_160922947
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:23 schreef Manke het volgende:
Waarom verscheurt ze geen isis vlag? Die doden meer moslims, en die zitten zogezegd achter de aanslag.
Dat zijn geen moslims maar een operatie van de Mossad voor destabilisatie zodat het Groot-Joodse Rijk gevormd kan worden natuurlijk :{
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160922983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:24 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Dat zijn geen moslims maar een operatie van de Mossad voor destabilisatie zodat het Groot-Joodse Rijk gevormd kan worden natuurlijk :{
Echt? Ik dacht dat dit het teken was van het Groot Islamitische Complot jegens het Westen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160922984
quote:

[..]

Vergeet de invloed van de VS niet.
Maar als je suggereert dat Erdogan IS heeft gefinancierd ben je een aluhoedje :P
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:28:17 #32
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_160923026
quote:

[..]

dacht dat de bolsjewieken erachter zitten
pi_160923039
Mensen, mensen, ik grapte natuurlijk hé. Voordat wij serieus ingaan op mijn opmerking O+
- Fernando Pessoa
pi_160923047
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:28 schreef Manke het volgende:

[..]

dacht dat de bolsjewieken erachter zitten
Dat zijn toch ook Joden? :^)
- Fernando Pessoa
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:32:48 #35
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_160923137
quote:

Dit dus.

Hieronder Erdogan met leden van de Amerikaans-joodse delegatie, foto is een paar weken oud.

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_160923369
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Echt? Ik dacht dat dit het teken was van het Groot Islamitische Complot jegens het Westen.
Marokko Forum spuit veel van dat soort complotachtige in het rond, maar op dat forum reageren vast geen Marokkanen en Moslims, Ironisch te noemen.
Algemene Voorwaarden
pi_160923394
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:42 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Marokko Forum spuit veel van dat soort complotachtige in het rond, maar op dat forum reageren vast geen Marokkanen en Moslims, Ironisch te noemen.
In tegenstelling tot Jerusalem Post, dat zit vol met Marokkanen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160923416
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Jerusalem Post, dat zit vol met Marokkanen.
Als je doelt op Marokkaanse Joden, zijn er veel van, maar staat los van deze discussie.
Algemene Voorwaarden
pi_160923436
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:43 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Als je doelt op Marokkaanse Joden, zijn er veel van, maar staat los van deze discussie.
Uiteraard. Dat zijn ook diegene die zich zo positief uiten aldaar. Toch? _O-
Allah Al Watan Al Malik
pi_160923473
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uiteraard. Dat zijn ook diegene die zich zo positief uiten aldaar. Toch? _O-
Ironisch inderdaad dat de Marokkaanse Joden overal ter wereld geen integratieproblemen hebben en de Moslims wel dus :o :o :o :o .
Algemene Voorwaarden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')