En walnoten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij moet eens kennis maken met GGMM. Hij eet ook graag yoghurt.
Het enige referentiepunt is dat bruggetje voor mijquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De camera staat zo ongeveer tussen Zandfoort en de ingang van de Parkeergarage als je het totaaloverzicht ziet.
jij kijkt voor de eerste keer?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Idd
Nog steeds geen theater ON STAGE allen maar filmpjes. Als ik daar zou staan zou ik echt pissed worden
Lekker samen yoghurt etenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij moet eens kennis maken met GGMM. Hij eet ook graag yoghurt.
roze WC-potquote:
Ik probeert het net ff maar toen hoorde ik OPEN OPEN OPEN, maar weer mute gedaanquote:
Dat bruggetje zie je amperquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het enige referentiepunt is dat bruggetje voor mij
Misschien heeft ie een bommetje gedaan en is al het water nu wegquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef Binge-watch het volgende:
Beetje Jezus loopt over water. Vullen dat Bosbad!
Ik ben alvast begonnen!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef zeefje het volgende:
Ik trek straks een fles rosé open. Ter ere van Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |