Sinds de de grote stad achter zich heeft gelaten is ze juist spontaner en vrijer geworden vind ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is die Van Dongen oud geworden. Ik schrik ervan.
Ja hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lenette van Dongen was gehuwd met cabarethistoricus Jacques Klöters.
Groot brood danquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef iBenny het volgende:
"Kijk. Dit brood is mijn lichaam"
Tjongejonge
Syb uit de kast?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer komt Syb weer om alle negers uit te lachen?
Eemplein is alleen geschikt omdat er zoveel ruimte is..quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Studiotje het volgende:
Zoveel mooie plekjes in de binnenstad.
Zit je in een fucking gracht.
Ik wacht vooral op Shirmaquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Vind het eigenlijk wel mooi dat hij er zo niet-standaard uit zietquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Is dat Jezus? wat heeft hij opeens veel gegeten zeg
http://www.dumpert.nl/med(...)ieb_pwnd_negert.htmlquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Nee. Net was te zien dat ze om vijf voor 12 zongenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme vraag misschien, maar zijn deze scenes ook live?
Nee dit is ongeveer 2000 jaar geleden gebeurd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo zie je Amersfoort ook eens van een andere kant, als alleen met hufters in wegmisbruikersquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Studiotje het volgende:
Zoveel mooie plekjes in de binnenstad.
Zit je in een fucking gracht.
ja en neequote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
echt gristenhoofd ook jaquote:
Jezus leeft niet meer, dus ik acht de kans zeer klein.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Brood kwam van de bakkerijquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Silven het volgende:
Wijn met schroefdop en een supermarkt stokbroodje. Mocht niet teveel kosten allemaal...
De sterrencast heeft genoeg belastingcenten gekost.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Silven het volgende:
Wijn met schroefdop en een supermarkt stokbroodje. Mocht niet teveel kosten allemaal...
Klopt, het laatste avondmaal (nu te zien) zelfs al eind februari.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en nee
Alleen het lopen is straks live en delen op het podium. Dit met jezus in de stad is al een paar dagen geleden opgenomen las ik hier net
quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jezus leeft niet meer, dus ik acht de kans zeer klein.
Nizno kan dit bevestigen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Leandra het volgende:
De boot ligt nu wel vrij dicht bij het Eemplein... vroeger zat er een begrafenisondernemer in het pand waar de boot voor ligt, en de brug aan de andere kant van de boot was de heksenbrug.... daarvandaan werden ze in het water gemieterd om te kijken of ze zouden blijven drijven.
Jaaa jij hebt ook de rondvaartboot tour gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Leandra het volgende:
De boot ligt nu wel vrij dicht bij het Eemplein... vroeger zat er een begrafenisondernemer in het pand waar de boot voor ligt, en de brug aan de andere kant van de boot was de heksenbrug.... daarvandaan werden ze in het water gemieterd om te kijken of ze zouden blijven drijven.
Kan geen toeval zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ieb_pwnd_negert.html
Dacht het wel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Reinier van de Berg heet ie toch?
Nee joh, dat weet ik al 30 jaar ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa jij hebt ook de rondvaartboot tour gedaan
quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alweer een liedje, is wel saai zo lang op mute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |