Klopt toen scoorde onze nieuwe Messi nog: Simon!quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:30 schreef Boma het volgende:
Laatste keer tegen Sparta was toch met de Zilveren Bal?
Hij kon hele goede Pilav maken. Maar dat heb ik van horen zeggen.quote:
Van Beukering toch ook? :$quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt toen scoorde onze nieuwe Messi nog: Simon!
Ja zeker, scoorde zijn enige goal tegen Sparta.quote:
Dat wilde ik net vragen. Hoe doet hij het? Ondanks dat het natuurlijk een oefenduel is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:44 schreef satecl het volgende:
Fernandes doet het bij vlagen wel erg leuk.
Fernandes speelt 3x beter dana Elia. Aangezien Fernandes ook vaak vanaf links speelt zou ik zo'n jongen lekker op de bank zetten achter Elia en eventueel achter Bilal voor op rechts.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen. Hoe doet hij het? Ondanks dat het natuurlijk een oefenduel is.
Ik kan me voorstellen dat er weinig mensen in de Kuip zaten tijdens Ajax-AZ inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Grappig om te zien dat er in de Kuip meer toeschouwers zitten tijdens een oefenwedstrijd tegen een Jupiler League club dan tijdens Ajax - AZ
quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Wat zou dat shirtje van hem na afloop kosten?
Dat wel ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
Het is niet veel maar toch interessant om die jeugd spelers te zien spelen.
Wat verwacht je dan in zo'n wedstrijd?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef Gert het volgende:
Wat een treurnis.![]()
En dan bedoel ik niet de 14e minuut maar het niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |