abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160932103
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:24 schreef jogy het volgende:
...
Ik zie trouwens dat je de OP 1-op-1 gekopieerd hebt van het eerste deel, hierdoor lijkt het echter alleen wel alsof het het jouw mening is die je in deze OP uit. Lijkt me niet dat dat je bedoeling is.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:05:13 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160932127
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:03 schreef manifold het volgende:

[..]

Ik zie trouwens dat je de OP 1-op-1 gekopieerd hebt van het eerste deel, hierdoor lijkt het echter alleen wel alsof het het jouw mening is die je in deze OP uit. Lijkt me niet dat dat je bedoeling is.
Ach, het voor en nadeel van de reeksen zeg maar. Als je #[nummer] ziet mag je er vanuit gaan dat de topicstarter niet de oorspronkelijke topicstarter is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_160932250
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet nergens een armpje bewegen totaal niet, er beweegt niets aan die baby de hele tijd niet. Begint ergens bij 1:14. Maar goed shock that is :{
In het andere filmpje zie je de arm omhoog gaan.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:13:27 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160932279
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Stel met de baby komt hier ook in voor. Als je frame by frame is gaat kijken zie je dat ie 'het kind' oppakt van de vloer, de baby beweegt niet eens de hele tijd niet. Hoofdje beweegt niet dat zou alle kanten opgaan en het lichaampje ook niet. Baby's zijn een stuk beweeglijker dan dit. Die vent zeult met een pop.
Nee. Ik zie die armpjes gewoon bewegen en 'balans' proberen te krijgen tegen de bewegingen. In deze is het een gevalletje 'zien wat je verwacht te gaan zien', ook tijdens het oppikken zie je de beentjes intrekken (1.14/15). Bewegelijk baby'tje hoor. En het eerste armpje wat je ziet bij 15/16 is het tegenovergestelde armpje van 17/18 (draait een beetje). Kijk nog maar eens heel goed zonder de aanname dat het een pop zou zijn.

daarbij komt ook nog dat er niet echt een reden is om een pop-baby als prop mee te nemen bij een daadwerkelijke explosie, te veel gekkigheid op meerdere stokjes en maakt het moeilijker dan het hoeft te zijn.
Vrijheid
pi_160932304
quote:
Wat wil je precies zeggen hiermee? Of is dit weer een voorbeeld van mensen die naar jouw mening niet logisch reageren op een explosie?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:15:55 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160932329
Even minderen met de sarcasme graag.
Vrijheid
pi_160932383
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef manifold het volgende:

[..]

Wat wil je precies zeggen hiermee? Of is dit weer een voorbeeld van mensen die naar jouw mening niet logisch reageren op een explosie?
Ik wil helemaal niets zeggen. Ik insert alleen een video man. Aan het onderschift van die video kan ik toch niets veranderen.
pi_160932394
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:15 schreef jogy het volgende:
Even minderen met de sarcasme graag.
Waarom begint de zwarte gozer zo raar om te lopen toen hij de camera in z'n richting ziet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:20:08 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160932397
Ik zie daar helemaal niets bewegen bij die baby. En ja ik heb vaker babies op mijn arm gehad zeker de afgelopen paar jaar maar die waren een stuk beweeglijker. Babies in shock reageren nu éénmaal anders dat zal het zijn of flauw gevallen en dan ga je zo lomp om met een baby? Oja noodsituatie ook anders.

Maar goed we kunnen we weer verder, men heeft zijn mening uitgesproken; echte baby die veel beweegt zelfs

Ik ben het daar niet mee eens, allez allez dan maar.

[ Bericht 21% gewijzigd door jogy op 25-03-2016 14:40:44 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160932429
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom begint de zwarte gozer zo raar om te lopen toen hij de camera in z'n richting ziet?
Zou jij een camera recht in je smoel willen in zo'n situatie?
Je inlevingsvermogen vermogen is wel erg laag
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_160932433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:19 schreef Nia het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niets zeggen. Ik insert alleen een video man. Aan het onderschift van die video kan ik toch niets veranderen.
Het gaat hier over de discussie of het wel of niet een False Flag is, dan voegt het alleen plaatsen van een video niet zo heel veel toe lijkt me. Daarom vroeg ik me af wat je bedoelde met het plaatsen van de video.
pi_160932451
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:22 schreef manifold het volgende:

[..]

Het gaat hier over de discussie of het wel of niet een False Flag is, dan voegt het alleen plaatsen van een video niet zo heel veel toe lijkt me. Daarom vroeg ik me af wat je bedoelde met het plaatsen van de video.
Eigenlijk omdat het een high quality video is. Stukken beter dan die andere bijeengeraapte pixels die inmiddels getoond zijn.
pi_160932461
Zijn 't zeker spijker bommen geweest?
Tis ook opmerkelijk dat er zoveel schade van 't plafond is maar niks tot heel weinig op reclame borden,baggage,muren te zien is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160932531
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zou jij een camera recht in je smoel willen in zo'n situatie?
Je inlevingsvermogen vermogen is wel erg laag
OK, misschien wil hij voor een of ander reden gewoon mensen misleiden om te denken dat hij 'n slachtoffer is.
pi_160932535
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik kan op basis van deze beelden daar niet hét antwoord op te geven. Ik zie echter wel veel mensen lopen en rennen, grote stukken wat lijkt op baggage op de grond liggen, ik kan niet bepalen wat wel of niet de beste plek was om om te lopen. Als ik op straat loop en iemand zie filmen loop ik er ook automatisch omheen. Of ik dat juist ook of juist niet zou doen in een chaotische paniek situatie, ik heb geen idee.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:34:44 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160932671
Openingspost een beetje bijgewerkt met zaken van het voorgaande topic, als ik iets over het hoofd heb gezien wat wel relevant kan zijn laat het even weten dan pas ik het aan.
Vrijheid
pi_160932692
offtopic.

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 25-03-2016 14:39:14 ]
pi_160932772
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:24 schreef Tingo het volgende:
Zijn 't zeker spijker bommen geweest?
Tis ook opmerkelijk dat er zoveel schade van 't plafond is maar niks tot heel weinig op reclame borden,baggage,muren te zien is.
Het lijkt mij een soort van systeemplafond bestaande uit losse delen. daar is niet heel veel luchtdruk voor nodig om dat naar beneden te krijgen.
pi_160932834
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK, misschien wil hij voor een of ander reden gewoon mensen misleiden om te denken dat hij 'n slachtoffer is.
En op welke manier doet hij dat dan precies door onhandig om iemand met een camera te lopen?

Als hij instructies had om mensen te misleiden door zich voor te doen als slachtoffer had hij dat toch op een hele andere manier kunnen doen?
pi_160932920
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:39 schreef manifold het volgende:

[..]

Het lijkt mij een soort van systeemplafond bestaande uit losse delen. daar is niet heel veel luchtdruk voor nodig om dat naar beneden te krijgen.
Als er genoeg luchtdruk om zo'n plafond naar beneden te halen ik zou ook wat meer schade op ander objecten in de omgeving verwachten.
I remain completely unconvinced by the official story.
pi_160932934
Hier een grote foto die meer details toont van de plafonddelen. Ik wil er verder niets mee zeggen, slechts de foto plaatsen als bron van informatie.
pi_160932972
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er genoeg luchtdruk om zo'n plafond naar beneden te halen ik zou ook wat meer schade op ander objecten in de omgeving verwachten.
I remain completely unconvinced by the official story.
Volgens mij heb jij geen idee wat voor soort materiaal ze gebruiken bij zo'n soort plafond.
pi_160933028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:47 schreef Nia het volgende:
Hier een grote foto die meer details toont van de plafonddelen. Ik wil er verder niets mee zeggen, slechts de foto plaatsen als bron van informatie.
[ afbeelding ]
Zo'n hoge plafond naar beneden te brengen zou meer luchtdruk nodig hebben....en geen schade op anderen dingen? Lijkt me 'n beetje vreemd.
Dankje
pi_160933068
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zo'n hoge plafond naar beneden te brengen zou meer luchtdruk nodig hebben....en geen schade op anderen dingen? Lijkt me 'n beetje vreemd.
Dankje
Mijn hemel Tingo!
Je maakt maar wat aannames met de halve kennis die je bezit..
Sorry hoor, maar dit is gewoon om te janken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')