Eerst vrijwillig, door gutmenschen aangepraat:quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:41 schreef eight het volgende:
Volgende stap is verplichting tot hoofddoek dragen
Haha ja, gooi al je vrije waarden overboord... dat is lief voor die mensen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:45 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Eerst vrijwillig, door gutmenschen aangepraat:
- doe het voor je eigen veiligheid,
- "vluchtelingen" kunnen anders schrikken,
- "vluchtelingen" raken anders verder getraumatiseerd.
- geef de moslim het gevoel dat ze welkom zijn
- etc.
Die garage die ik in Duitsland heb gezien was van een Stadt (gemeente). Dat ging om vrouwenplekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een garage is privébezit, dus het is aan de eigenaar.
Maar waarom zou je het überhaupt doen? Die gezinsplekken zijn ruimer om kinderen in makkelijker in hun stoeltjes te zetten zonder dat de autodeur tegen een andere auto aanklapt.
Stoere boi.
Inderdaad. Stoppen met dat capitulatie-gedrag en grenzen sluiten. Mensen van buiten Europa hebben hier niets te zoeken. Ook mensen die in hun eigen regio vluchteling zijn, want die moeten in hun eigen regio geholpen worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:45 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Eerst vrijwillig, door gutmenschen aangepraat:
- doe het voor je eigen veiligheid,
- "vluchtelingen" kunnen anders schrikken,
- "vluchtelingen" raken anders verder getraumatiseerd.
- geef de moslim het gevoel dat ze welkom zijn
- etc.
Ja, dus? Waarom zou je ergens parkeren waar de eigenaar je zegt niet te parkeren? Of de eigenaar nu een gemeente of een supermarkt is.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die garage die ik in Duitsland heb gezien was van een Stadt (gemeente). Dat ging om vrouwenplekken.
Die gezinsplek waar ik over schreef was bij een supermarkt in Nederland.
Het is een idd een rare en verkeerde keuze.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou niet nodig moeten hoeven zijn. Pak liever de veroorzakers van overlast en agressie harder aan.
Omdat ik mij niet laat discrimineren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dus? Waarom zou je ergens parkeren waar de eigenaar je zegt niet te parkeren? Of de eigenaar nu een gemeente of een supermarkt is.
Een parkeerplaats voor gezinnen vindt men heel normaal, maar een parkeerplaats voor blanken mannen haalt vette koppen in de kranten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:18 schreef luxerobots het volgende:
Straks komen ze nog met aparte treinen voor joden.
Dat is veel duurder dan een wagon stickeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou niet nodig moeten hoeven zijn. Pak liever de veroorzakers van overlast en agressie harder aan.
IKEA doet dat ook wereldwijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die gezinsplek waar ik over schreef was bij een supermarkt in Nederland.
Belachelijk. Mensen moeten gelijk behandeld worden, en dus niet verschillend op grond van gezinssituatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:42 schreef Aether het volgende:
[..]
IKEA doet dat ook wereldwijd.
[ afbeelding ]
Heb je er last van, op welke manier? Waarom? Waarom mag een winkel niet extra ruime plekken aanbieden voor mensen die meer ruimte nodig hebben bij het in- en uitstappen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Belachelijk. Mensen moeten gelijk behandeld worden, en dus niet verschillend op grond van gezinssituatie.
Ligt eraan hoe je dit ziet he, kan ook zijn dat de mannen beschermd moeten worden tegen de vrouwen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:58 schreef Valerie. het volgende:
Hebben we serieus in 2016 ineens speciale coupes nodig om vrouwen te beschermen
Lekker hypocriet want z'n eigen vrouw zit vast thuis in een burka te wachten om lekker onderdrukt te worden door haar man...quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Charleville het volgende:
[ afbeelding ] er kwam een neger in een witte djellaba de metro in, die schreeuwde '"READY TO FIGHT''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |