Hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Een man alleen met een grote herdershond, die is er misschien niet welkom
Tenzij samen met een vrouw
[ afbeelding ]
Stond er afgelopen zomer nog per ongeluk in.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[ afbeelding ]
In Japan schijnt het ook nodig te zijn.
De conducteur komt langs om even te checken of je een paarsgepunte lans hebt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:58 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, en als je jezelf nou beschouwt als gender-neutraal, mag je daar dan ook zonder gedoe gaan zitten?
En als je een vagina hebt, dan plakt ie er een stukje lans aan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De conducteur komt langs om even te checken of je een paarsgepunte lans hebt.
Zo ja, dan knipt ie hem even
Nee het is toch een vrouwencoupe?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En als je een vagina hebt, dan plakt ie er een stukje lans aan?
Als je dat zou doen wed ik dat niet-blanken discriminatie gaan roepen, en zichzelf slachtofferen terwijl de blanken dit zouden moeten doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon een aparte coupe voor blanken.
En zo te zien werk het voor geen meter.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[ afbeelding ]
In Japan schijnt het ook nodig te zijn.
Ik kan aan die foto niet zien hoe laat of in welke rijrichting hij is genomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:05 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
En zo te zien werk het voor geen meter.
Een garage is privébezit, dus het is aan de eigenaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 04:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
In Nederland zie je heel soms ook een gezinsparkeerplaats bij een winkel. Ik zet daar uit principe mijn auto op, omdat het werkelijk nergens op slaat (en ook geen wettelijke status heeft).
De foto in dit topic met arabische tekst is dan ook een foto uit Dubai.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:48 schreef BlackLining het volgende:
Het staat er for fucks sake nog in het Arabisch ookMaar nee, natuurlijk heeft het niets met de nieuwsjaarsnacht te maken.
Man man man man man wat een farce
Er staan tijden op. Kan prima buiten die tijden waarop dat verbod geldt, gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:05 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
En zo te zien werk het voor geen meter.
Die zijn daar nu op.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:45 schreef eight het volgende:
O jee, Duitsers die groepen mensen gaat scheiden. De laatste keer dat dit gebeurde zaten er alleen maar Joden in de coupés.
Liefst bomproof.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:43 schreef Fides het volgende:
Boze jonge mannen coupe's lijken mij zinvoller.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |