Nee, daar gaat het "misschien" om.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ah, ging het dáár om. Verhelderend!
Had ik niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:13 schreef Knip het volgende:
Een man alleen met een grote herdershond, die is er misschien niet welkom", zegt de woordvoerder.
De Godwin is al gemaakt in de OP
Moslimsssssquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar de hamvraag blijft natuurlijk waar het onveiligheids-gevoel vandaan komt .
Doe eens een gooi.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar de hamvraag blijft natuurlijk waar het onveiligheids-gevoel vandaan komt .
Want? is het hier ook zo verschrikkelijk?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:25 schreef frietenstamp het volgende:
Moet hier ook zsm ingevoerd worden.
Hier hebben we ook:quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Want? is het hier ook zo verschrikkelijk?
quote:
Ik persoonlijk vind het nogal wat stappen terug, was eerder van mening dat het gewoon was, daarom stelde ik die vraag ook.Want het antwoord mis ik nog steeds. Botweg roepen moslims vind ik te kort door de bocht.quote:
Ik weet dat ze in Dld ook parkeerplaatsen hebben voor vrouwen in parkeergarages, vlakbij de ingang of bij een trapgat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:32 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het nogal wat stappen terug, was eerder van mening dat het gewoon was, daarom stelde ik die vraag ook.Want het antwoord mis ik nog steeds. Botweg roepen moslims vind ik te kort door de bocht.
Dus het speelt al veel langer in duitsland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet dat ze in Dld ook parkeerplaatsen hebben voor vrouwen in parkeergarages, vlakbij de ingang of bij een trapgat.
Ja, dat is ongeveer anderhalf decennium geleden dat ik die parkeerplaatsen voor vrouwelijke bestuurders tegenkwam voor het eerst, in Heidelberg, later ook in Halle.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dus het speelt al veel langer in duitsland.
Men kan ook aparte coupe's voor moslims maken toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef RobbieRonald het volgende:
Duitsland is op de goede weg met integreren in de islamitische cultuur![]()
Straks aparte coupes voor LHBT'ers of voor atheïsten?
Racisme.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Men kan ook aparte coupe's voor moslims maken toch?
Die krijgen dan de 1e klasse coupe's toegewezen denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Men kan ook aparte coupe's voor moslims maken toch?
Ben je gek, ik betaal niet voor niets meer om rustig te kunnen treinreizenquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:44 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Die krijgen dan de 1e klasse coupe's toegewezen denk ik.
Dan ben je wel voordeliger uit. Een rustig verlopen reis voor een lage prijs!quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ben je gek, ik betaal niet voor niets meer om rustig te kunnen treinreizen
Niet voordat of doordat, vrouwen zijn dan sneller aan hun voertuig en in de in de winkel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dus het speelt al veel langer in duitsland.
Je kunt zeker in Dld niet, maar hier bijv. ook niet treinwagon laten rondrijden met bordjes: voor moslims, voor niet-moslims.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat woord is tegenwoordig ook onderhevig aan inflatie.
Duitsland kennende zullen sommige van die treinen dan alleen naar het oosten rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt zeker in Dld niet, maar hier bijv. ook niet treinwagon laten rondrijden met bordjes: voor moslims, voor niet-moslims.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |