Toch heb ik ook het idee dat zo'n Gesink dat niet meer kan. Als ik hem hier rond zie rijden. Maar wat hij vorig jaar deed in de tour was toch wel knap..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar we hebben wel Mollema, Ten Dam, Gesink, Kelderman, Kruijswijk, Dumoulin die top 10 kunnen rijden in een grote ronde. Dan kan je ook meedoen voor overwinningen in kleinere rondes, maar dat moet je willen. En dat willen ze meestal niet, want alleen voor een verre ereplaats in een grote ronde gaat het broekje uit.
Die Lapierre's lijken de nieuwe heilige graal te zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
FDJ staat met zes man bij de eerste tien in de tijdrit van Criterium International voorlopig. Madiot heeft serieuze brommers aangeschaft zo te zien.
Ja met hoeveel verschil gaat hij morgen winnen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:51 schreef Columbiafan het volgende:
Oomen leider in het jongerenklassement? Prachtige prestatie wel, benieuwd wat dat morgen geeft
Drie minuten voorsprong.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja met hoeveel verschil gaat hij morgen winnen?
Yep, Polen doet het wat dat betreft goed. Daar wordt altijd om 7 uur gefinisht.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens met die vent die commentaar geeft. Zo irritant als je niet op tijd thuis kunt zijn voor de koers.
In een grote ronde met na het finishen nog een lange verplaatsing kan ik me voorstellen dat het niet wenselijk is, maar in een kleine ronde moet later finishen geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, Polen doet het wat dat betreft goed. Daar wordt altijd om 7 uur gefinisht.
Uurtje later finishen betekent ook een uurtje later vertrekken. Per saldo hoeft het niks uit te maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In een grote ronde met na het finishen nog een lange verplaatsing kan ik me voorstellen dat het niet wenselijk is, maar in een kleine ronde moet later finishen geen probleem zijn.
Dat is waar, kwestie van wennen voor de renners.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uurtje later finishen betekent ook een uurtje later vertrekken. Per saldo hoeft het niks uit te maken.
In dit sprintersveld kan Arndt echt wel winnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Giant aan het rijden voor een mooie 9e plaats.
Tweede plaats, haha!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Giant aan het rijden voor een mooie 9e plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |