Wat doet een Brit bij Caja Ruralquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De volgende Britse wielergod Carthy weer netjes.
Jij weet heel goed wat er gaat gebeuren tijdens de eerste bergetappe van de Tour.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Naironman heeft 0 koersdagen, terwijl Contador uit Parijs-Nice komt. Wat een weelde.
Ik heb mijn Magic 8 ball al een tijdje niet meer aangeraakt, ik heb dus geen flauw idee eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij weet heel goed wat er gaat gebeuren tijdens de eerste bergetappe van de Tour.
Gezellig hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij weet heel goed wat er gaat gebeuren tijdens de eerste bergetappe van de Tour.
Ze richten zich bij Caja Rural niet puur op Spanjaarden, maar geven ook af en toe een renner uit het buitenland de kans. Carthy reed een paar jaar geleden goed in enkele Aziatische koersen en viel daardoor blijkbaar op. Caja Rural is natuurlijk wel een ploeg die altijd prima koersen rijdt en waar je je in de luwte kan ontwikkelen. Lollerkowski heeft er ook ooit gereden.quote:
Dat stelt toch helemaal niets voor? Dat wordt een halve massa sprint. De eerste effectieve finish bergop is pas in Andorra en dan zitten we praktisch al halfweg koers. Ga er vanuit dat Naironman geleerd heeft van de laatste twee jaar edities en zijn piek nu wat eerder legt.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb mijn Magic 8 ball al een tijdje niet meer aangeraakt, ik heb dus geen flauw idee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |