NIet alleen belgische. Ik vind het verbazend dat het tot 1 januari alleen in Rusland massaal werd gebruikt, maar elders niet tot nauwelijks.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat er niet vaker Belgische renners op meldonium worden betrapt... ik heb de indruk dat in Belgie effectief de helft van het peloton hartproblemen heeft.
Er zijn toch "Westerse" alternatieven?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
NIet alleen belgische. Ik vind het verbazend dat het tot 1 januari alleen in Rusland massaal werd gebruikt, maar elders niet tot nauwelijks.
Ik bedoelde eerder dat er veel Belgische renners sukkelen met hartproblemen. Zingle is gestopt, Lodewyck is gestopt, Kaisen is gestopt, Albert is gestopt, Vansummeren heeft nu problemen, Nolf is niet meer wakker geworden. En dus nu die Myngheer en dan ben ik er mogelijk nog een paar vergeten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
NIet alleen belgische. Ik vind het verbazend dat het tot 1 januari alleen in Rusland massaal werd gebruikt, maar elders niet tot nauwelijks.
Hoe laat finishen ze daar?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu de slotetappe van Catalunya (met 8 keer de beklimming van de Montjuïc) live op Europsport.
Giant heeft wel als verzachtende omstandigheid dat hun halve ploeg in training omver is gereden.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
was het Lotto jumbo geweest was het forum te klein geweest
Breakaway Bert gaat voor de winstquote:
Misschien dat de nummertjes 3,4,5 uit het klassement kunnen profiteren? Zo sterk lijkt Movistar niet en Nairito zal niet alles counteren.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat het weinig zin heeft. Montjuïc stelt eigenlijk nog minder voor dan de Cauberg.
Mwah het was meer de 'vlaamse' ploeg van Giant wat omver gekegeld was.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Giant heeft wel als verzachtende omstandigheid dat hun halve ploeg in training omver is gereden.
Maar wel met je eens.
Vuelta 2006quote:Op zondag 27 maart 2016 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is het toch een verrukkelijke renner die Contador. Niemand van de huidige generatie klassementsrenners komt in de buurt van zijn aanvalslust. Laatste die dat had was Vino, maar die was net geen absolute topper in de grote rondes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |