abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160915858
quote:
15s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als je dit gedrag onder vrijheid van meningsuiting wil scharen...
Als vrijheid van meningsuiting uitsluitend meelopen met de heersende opinie is, dan kun je het net zo goed afschaffen.
pi_160915893
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als vrijheid van meningsuiting uitsluitend meelopen met de heersende opinie is, dan kun je het net zo goed afschaffen.
Dus je mag roepen wat je wil, want 'vrijheid van meningsuiting'? Dacht het niet, ook dat recht heeft beperkingen.
BFF met GGMM
  donderdag 24 maart 2016 @ 18:42:27 #53
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_160915989
Daar begint de discussie al.

Als we kijken naar de leeftijd van die gastjes, zeker aanpakken. Maar het zijn wel pubers en die zeggen en denken wel vaker domme dingen.
Keihard vervolgen is wat overdreven in mijn ogen
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_160916024
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:

Als we kijken naar de leeftijd van die gastjes, zeker aanpakken. Maar het zijn wel pubers en die zeggen en denken wel vaker domme dingen.
Je hoeft ze niet keihard te vervolgen, maar ze moeten het idee hebben dat dat wel mogelijk is. ;)
BFF met GGMM
pi_160916026
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dus je mag roepen wat je wil, want 'vrijheid van meningsuiting'? Dacht het niet, ook dat recht heeft beperkingen.
Ik weet dat. Dat maakt het niet minder slecht dat er een strafprocedure tegen deze gasten loopt.
pi_160916088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik weet dat. Dat maakt het niet minder slecht dat er een strafprocedure tegen deze gasten loopt.
Ik woon in Brussel, zelfs in Molenbeek. Geloof me, ze mogen hier best wat harder optreden tegen dit soort zaken. En al werkt deze ene zaak alleen al voldoende afschrikwekkend om 1 of 2 'onschuldige pubers' van hetzelfde gedrag af te houden, dan is het al geslaagd.

Het respect voor hulpdiensten, de overheid is al minimaal. Het minste dat je kan proberen af te dwingen is respect voor medemensen.
BFF met GGMM
pi_160916183
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik woon in Brussel, zelfs in Molenbeek. Geloof me, ze mogen hier best wat harder optreden tegen dit soort zaken. En al werkt deze ene zaak alleen al voldoende afschrikwekkend om 1 of 2 'onschuldige pubers' van hetzelfde gedrag af te houden, dan is het al geslaagd.

wat schiet je er mee op als ze het niet meer hardop zeggen maar nog wel denken?
pi_160916243
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat schiet je er mee op als ze het niet meer hardop zeggen maar nog wel denken?
Dit kan je op 2 manieren benaderen:

1. Het zijn echt pubers die maar wat stoer doen: dan werkt het afschrikwekkend
2. Ze hebben deze gedachten echt: je gunt in elk geval personen de mogelijkheid om niet een dag na een tragedie geconfronteerd te worden met mensen die feesten om jouw tragedie in jouw buurt.
BFF met GGMM
pi_160916296
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het respect voor hulpdiensten, de overheid is al minimaal. Het minste dat je kan proberen af te dwingen is respect voor medemensen.
Mooi man de overheid die jou gaat opleggen waar je respect voor moet hebben. Wat kan er fout gaan?
pi_160916325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mooi man de overheid die jou gaat opleggen waar je respect voor moet hebben. Wat kan er fout gaan?
Dit is zo'n vreemde reactie op hetgeen ik postte, dat ik niet meer verder op jouw berichten zal reageren.
BFF met GGMM
pi_160916384
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dit kan je op 2 manieren benaderen:

1. Het zijn echt pubers die maar wat stoer doen: dan werkt het afschrikwekkend
2. Ze hebben deze gedachten echt: je gunt in elk geval personen de mogelijkheid om niet een dag na een tragedie geconfronteerd te worden met mensen die feesten om jouw tragedie in jouw buurt.
ik snap dat laatste argument wel, maar als je radicalisering in de gaten wil houden is dit wel contra productief
pi_160916463
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik snap dat laatste argument wel, maar als je radicalisering in de gaten wil houden is dit wel contra productief
Je gaat ze toch niet kunnen stoppen vrees ik, dan liever in elk geval wat symptomenbestrijding dan helemaal niks.
BFF met GGMM
  donderdag 24 maart 2016 @ 19:03:58 #63
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160916479
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Best wel ironisch eigenlijk
RED ONS HENNIEGOD
pi_160916803
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dit is zo'n vreemde reactie op hetgeen ik postte, dat ik niet meer verder op jouw berichten zal reageren.
:D
pi_160916860
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In welke cocon heb jij geleefd? Haat zaaien is dé uitzondering op de vrijheid van meningsuiting. Hoe kun je iemand meer haten dan je eigen leven willen geven om die ander te beschadigen? Of dit soort gedrag openlijk aanmoedigen?

Met juichen wanneer er zojuist een terroristische aanslag is gepleegd is geef je wat mij betreft aan dat je anti-Westerse sentimenten hebt en dus blijkbaar ook geen prijs stelt op de Westerse verworvenheden als vrijheid van meningsuiting.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2016 19:21:47 ]
pi_160916895
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:

Vervolgen is niet nodig. Dit is alleen weer een van de vele uitingen van het onderliggende probleem/oorzaak: Een breedgedragen antipathie jegens de Westerse levensstijl, voortvloeiend uit een anti-Westerse en non-tolerante interpretatie van de Islam.
pi_160917088
Deze al voorbij gekomen? Film van vlak na de aanslag:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)huilend-de-puinhopen
I´m back.
pi_160917284
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
Deze al voorbij gekomen? Film van vlak na de aanslag:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)huilend-de-puinhopen
Hoop het nooit mee te maken.
pi_160917335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoop het nooit mee te maken.
Nee, dit is wel de horror.
I´m back.
pi_160917587
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dit is wel de horror.
Hier in Den Haag is er geen metro maar stel dat ik ergens zou wonen waar die er wel is zou ik toch andere manier proberen te vinden om te reizen.

En de kans is zo klein dat je de pech hebt om op zo'n plek te zijn maar toch spookt het in mijn hoofd.
pi_160917634
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vervolgen is niet nodig. Dit is alleen weer een van de vele uitingen van het onderliggende probleem/oorzaak: Een breedgedragen antipathie jegens de Westerse levensstijl, voortvloeiend uit een anti-Westerse en non-tolerante interpretatie van de Islam.
Door mensen in westerse trainingspakken, voorzien van de laatste westerse technologische snufjes verlangend naar westerse auto's.

Toch een beetje vreemd ;)
pi_160917747
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:50 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Door mensen in westerse trainingspakken, voorzien van de laatste westerse technologische snufjes verlangend naar westerse auto's.

en in veel gevallen genieten van westerse uitkering
pi_160917750
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:50 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de hypocrisie en daarom geloof ik ook meer dat dit soort gasten gebrainwashed worden.
pi_160918074

http://nieuws.vtm.be/binn(...)roers-el-bakraoui-op

quote:
De broers El Bakraoui groeiden op in Laken. In de buurt waar de broers van afkomstig zijn wil niemand openlijk praten over hen. Toch gelooft niet iedereen dat het slechte mannen waren, hun vrienden nemen het zelfs nu nog op voor hen.

Bij de oudere generatie heerst vooral ongeloof. Ongeloof dat de politie niets doorhad. Volgens een inwoner die anoniem wil blijven, praatten de broers openlijk over wat ze van plan waren. “Mocht de buurtpolitie hier nog bestaan, was dit nooit gebeurd.”
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_160918135
quote:
En dan heb je nog van die PvdA indoctrinanten die zichzelf maar de schuld blijven geven.

Dit toont dus gewoon aan dat er gewoon een breedgedragen anti-Westers sentiment in de vorm van goedkeuring, steun en passiviteit bestaat onder een significante groep moslims.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2016 20:12:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')