quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef JohnnyxP het volgende:
Volgensmij hebben meiden zelf niet door hoe geil dat voor mannen is.
Ditquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen (en mannen) die naar de sportschool gaan om gezien te worden en met elkaar te flirtenga dan gewoon naar de kroeg of blijf op Tinder.
Het is niet zo dat ik wordt aangesproken of dat er geflirt wordt, maar als je net 100kilo wegdrukt en er loopt een meisje voorbij met zo'n strakke legging dat je de billen ziet.. Zoiets kan behoorlijk je training verneuken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:59 schreef Buurpoes het volgende:
Er zijn sportscholen voor alleen vrouwen, wellicht bestaan die ook voor alleen mannen?
En anders douche je toch drie dagen niet, dan blijft iedereen mooi uit je buurt.
Doe je je ogen dicht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik wordt aangesproken of dat er geflirt wordt, maar als je net 100kilo wegdrukt en er loopt een meisje voorbij met zo'n strakke legging dat je de billen ziet.. Zoiets kan behoorlijk je training verneuken.
Dat lijkt mij juist een goede herinnering waarom je traint?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik wordt aangesproken of dat er geflirt wordt, maar als je net 100kilo wegdrukt en er loopt een meisje voorbij met zo'n strakke legging dat je de billen ziet.. Zoiets kan behoorlijk je training verneuken.
Dat krijg ik wel als ik gespierdere dudes zie en daar krijg ik tenminste geen stijve van.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist een goede herinnering waarom je traint?
Toch gayquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:19 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Dat krijg ik wel als ik gespierdere dudes zie en daar krijg ik tenminste geen stijve van.
heb jij daar last van?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen (en mannen) die naar de sportschool gaan om gezien te worden en met elkaar te flirtenga dan gewoon naar de kroeg of blijf op Tinder.
Heb veel seks en fap ook veel. Lijkt me sterk dat andere mannen hier geen last van hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Keer seks hebben dan is het allemaal maar relatief. En ben je ook niet gelijk opgewonden door een paar vormen.
Er zijn vast meer, maar je zo laten beïnvloeden is een beetje treurig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:05 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Heb veel seks en fap ook veel. Lijkt me sterk dat andere mannen hier geen last van hebben.
H0d3npyl snapt het en is niet te beroerd om het andere uit te leggenquote:
Nu niet want ben al maanden niet geweest. Maar al dat geklooi en gepraat en gedoe is irritant, ga gewoon trainen en dan weg. Niet onnodig allerlei shit bezet houden omdat je tegen iedere chick "zo jij traint wel hard of niet" moet zeggen.quote:
Normaal powerlift ik en heb ik daar idd minder last van. Nu ik beneden train en het opeens heel druk is vanwege de zomer die eraan komt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:05 schreef Nobu het volgende:
Misschien moet je eens als een man met losse gewichten gaan trainen en uit je kleuterhoekje komen. Stukken minder chicks over het algemeen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
H0d3npyl snapt het en is niet te beroerd om het andere uit te leggen
Je staat toch wel in het squatrek te curlen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
koala lauwe klacht, haalt mn helemaal uit mn concentratie tijdens het curlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
waar anders?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:48 schreef ghosty872 het volgende:
[..]
Je staat toch wel in het squatrek te curlen?
Liever een vieze zeekoe dan zo'n geile ass, dan ben ik direct uit ritme.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:11 schreef Azpilicueta het volgende:
Die lompe zeekoeien met leggings aan vind ik veel vervelender. Je ziet iedere rol, iedere kilo vet dat wanhopig wil losbreken maar dat niet kan. Het is zowel triest als pijnlijk om te zien. Dat soort mensen moeten wij dan dulden omdat ze 'er tenminste mee bezig zijn'. Dacht het ff niet. Oprotten met dat volk.
Tevens maar 100kg drukken, fitness je pas sinds gister ofzo____!
Als je in de gym een stijve krijgt dan train je niet hard genoeg. Anders had dat bloed wel ergens in spieren gezeten in plaats van in je pener.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:23 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Het is ook altijd zo vervelend als je met zo'n los broekje loopt en je dan een stijve krijgt.
Zeggen dat je een geil lichaam hebt als je 1.70 groot bentquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:23 schreef JohnnyxP het volgende:
Wel een verschil of je 1,70 bent of 2meter
Wanneer je conclusies trekt zonder iemand's spiermassa, vetpercentage en lengte te weten ben je gewoon een mogol. Mogol.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeggen dat je een geil lichaam hebt als je 1.70 groot bent. Abs tellen pas je tenminste 85 kilo weegt. Dan weet je dat alvast. Alles daaronder en je ziet eruit als een ondervoede vluchteling.
Als je 1.70 groot bent dan ga je gewoon by default door het leven als een beta. Het hebben van buikspieren en een lage vetpercentage is weinig indrukwekkend als je 65 a 70 kilo weegt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:00 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Wanneer je conclusies trekt zonder iemand's spiermassa, vetpercentage en lengte te weten ben je gewoon een mogol. Mogol.
Waarom heb je het over buikspieren, mogol?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je 1.70 groot bent dan ga je gewoon by default door het leven als een beta. Het hebben van buikspieren en een lage vetpercentage is weinig indrukwekkend als je 65 a 70 kilo weegt.
Waarom niet? Een 3D rug en een gorilla chest zal je wel niet hebben lijkt mijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:07 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Waarom heb je het over buikspieren, mogol?
En dan stiff K.O'ed worden door een andere dwerg van 65 kilo, nee dat is iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:09 schreef JohnnyxP het volgende:
Beetje vergelijkbaar qua lengte, vetpercentage, spiermassa. Zelfde gewichtsklasse ook.
[ afbeelding ]
Heb 't over lichaam mogol. Lange mensen snappen niet hoe groot het verschil is als je kleiner bent. Als ik nu hele dag pizza ga zitten vreten en 30kilo zwaarder ben druk ik ook zo 140 weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dan stiff K.O'ed worden door een andere dwerg van 65 kilo, nee dat is iets om trots op te zijn
Hahahaha, yeah right. Blijf maar lekker stoeien met 50kg benchpress in de smith net zoals de chick in je OP.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:13 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Heb 't over lichaam mogol. Lange mensen snappen niet hoe groot het verschil is als je kleiner bent. Als ik nu hele dag pizza ga zitten vreten en 30kilo zwaarder ben druk ik ook zo 140 weg.
Oke, en ga jij maar terug naar school om toch nog ff die basis natuurkunde uitgelegd te krijgen. Als je dit nieteens snapt zit je sws zwaar te verkloten in de gym.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hahahaha, yeah right. Blijf maar lekker stoeien met 50kg benchpress in de smith net zoals de chick in je OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik waardeer wel jouw eerlijkheid. Je had ook net kunnen doen alsof je 1.85 bent met het lichaam van een Griekse God, net zoals ik. Alleen in plaats daarvan geef je toe dat je een midget bent met een girls weight. Dat waardeer ik wel, +1.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik verkloot niks in gainscity, kom juist hiervoorPics van je fysiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik waardeer wel jouw eerlijkheid. Je had ook net kunnen doen alsof je 1.85 bent met het lichaam van een Griekse God, net zoals ik. Alleen in plaats daarvan geef je toe dat je een midget bent met een girls weight. Dat waardeer ik wel, +1.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik verkloot niks in gainscity, kom juist hiervoorDat zelfvertrouwen komt vanzelf als je genoeg chickies balt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik waardeer wel jouw eerlijkheid. Je had ook net kunnen doen alsof je 1.85 bent met het lichaam van een Griekse God, net zoals ik. Alleen in plaats daarvan geef je toe dat je een midget bent met een girls weight. Dat waardeer ik wel, +1.
Laat zien dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:13 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Heb 't over lichaam mogol. Lange mensen snappen niet hoe groot het verschil is als je kleiner bent. Als ik nu hele dag pizza ga zitten vreten en 30kilo zwaarder ben druk ik ook zo 140 weg.
Wie doet dat nietquote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ts is een 14 jarige puber die met z'n piemel denkt.
Wat heeft afgeleid worden door het zien van seksueel triggeren kledingstukken daar mee te maken man, sukkel. Een legging is net een blote vrouw met een ander kleur huid, als dat niks met je doet ben je gewoon of gay of je ontkend kankerhard omdat je een zielig sukkeltje bent.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ts is een 14 jarige puber die met z'n piemel denkt.
Leuke hypothese, maar uit echte ervaring kan ik je vertellen dat je door alle testosteron helemaal gek wordt van al die kontjes.quote:Op donderdag 7 april 2016 03:11 schreef peteey het volgende:
Dat verdwijnt wel als je spieren krijgt, dan geil je zo op jezelf (flexen in iedere spiegel op ieder moment jwz) dat je geen oog meer hebt voor de wijffies.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:37 schreef Pino0 het volgende:
Beter wat lekkere wijven dan dikke zeugen/nijlpaarden in leggings die naar de sportschool komen om 10 minuten te fietsen en een half uur daarnaast gezellig bij te kletsen terwijl ze apparaten bezet houden.
Waarom vinden mannen mooie billen bij een vrouw aantrekkelijk?
Mooie, ronde billen vertellen een man dat de vrouw een breed bekken heeft, en dat er dus makkelijk een kind gebaard kan worden. Mannen zijn er evolutionair nou eenmaal op getraind om een vrouw te herkennen die goed voor nageslacht kan zorgen.
Ik ben een vrouw, meid, chick hoe je het wil noemen. Krijg mijn profiel niet aangepastquote:Op donderdag 7 april 2016 12:32 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Wat heeft afgeleid worden door het zien van seksueel triggeren kledingstukken daar mee te maken man, sukkel. Een legging is net een blote vrouw met een ander kleur huid, als dat niks met je doet ben je gewoon of gay of je ontkend kankerhard omdat je een zielig sukkeltje bent.
Doe even normaal. Je bent dus wel een sukkeltje.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, meid, chick hoe je het wil noemen. Krijg mijn profiel niet aangepast. Maar ik ben dus niet een sukkeltje, in kankerharde ontkenning of gay.
gast ga niet schelden met sukkeltjequote:Op donderdag 7 april 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe even normaal. Je bent dus wel een sukkeltje.
Kerel noem mensen niet gastquote:Op donderdag 7 april 2016 16:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gast ga niet schelden met sukkeltje
Wat een bullshit. Als je aan het trainen bent en bijna geen kracht meer heb kijk je echt niet om je heen. En anders ben je echt een kneus.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Oja of een zeer hypocriete vrouw, dat is de laatste categorie.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, meid, chick hoe je het wil noemen. Krijg mijn profiel niet aangepast. Maar ik ben dus niet een sukkeltje, in kankerharde ontkenning of gay.
quote:Op donderdag 7 april 2016 18:11 schreef JohnnyxP het volgende:
[..]
Oja of een zeer hypocriete vrouw, dat is de laatste categorie.
Die moslimas met hoofddoeken die elkaar aankijken en hun taal spreken als je erlangs loopt op de loopbandquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
Dikke hoax. Ik zie hooguit 1 of 2 lekkere wijven in de sportschool.
Sowieso bijna letterlijk 10 keer zo veel mannen dan vrouwen altijd
komen daar geen lesbiennes?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef undercoverlover het volgende:
Die vieze mannetjes zoals jij is de reden dat ik in een vouwensportschool train
Dat weet ik niet maar dat boeit me niet mannen zijn smerig want die kijken naar je alsof je een lustobject bent!quote:Op zondag 10 april 2016 16:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
komen daar geen lesbiennes?
Of bisexuele vrouwen?
Ben je toch ookquote:Op zondag 10 april 2016 17:11 schreef undercoverlover het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar dat boeit me niet mannen zijn smerig want die kijken naar je alsof je een lustobject bent!
Mn lesbische zus is nog vatsiger en onrespectvol naar vrouwen dan wie dan ook, Bah, Zon hele click daarvan in een gym.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef undercoverlover het volgende:
Die vieze mannetjes zoals jij is de reden dat ik in een vouwensportschool train
Onrespectvolquote:Op dinsdag 12 april 2016 06:09 schreef Torstein het volgende:
[..]
Mn lesbische zus is nog vatsiger en onrespectvol naar vrouwen dan wie dan ook, Bah, Zon hele click daarvan in een gym.
Dat is het mooie van die hele vrouwen sportschoolquote:Op dinsdag 12 april 2016 06:09 schreef Torstein het volgende:
[..]
Mn lesbische zus is nog vatsiger en onrespectvol naar vrouwen dan wie dan ook, Bah, Zon hele click daarvan in een gym.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
De korte versie van die leggings is nog lekkerderdie zie ik nooit in de sportschoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Sommige vrouwen vinden het echt vervelend als ze aan het sporten zijn en bekeken worden door mannen. Gewoon mooie leuke vrouwen die serieus willen sporten en niet vies bekeken willen worden door grote enge gorilla's die in grote getallen achterin de sportzaal vertoeven (uiteraard bij de attributen om die armen een lelijke popeye formaat aan te meten).quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is het mooie van die hele vrouwen sportschool
90% wat daar rondloopt zou je nog van je hond aftrappen, maar zelf hebben ze het idee dat ze in een gewone sportschool een 'lustobject' zijn. Als er al mannen zijn die kijken naar die varkens dan is het meer vanwege het spelletje:'raad het aantal rollen'
Misschien moet je een sportschool oprichten waar dit soort kleding verplicht is en met selectie aan de poort?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
die zie ik nooit in de sportschool
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
De korte versie van die leggings is nog lekkerderAandachtshoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verhaal meid. Het komt er dus op neer dat je je voor jezelf schaamt tegenover de 'alfa mannetjes'. Wanneer je met andere vrouwelijke biggen aan het fitnessen bent dan kan je meer jezelf zijn dus. Oké, duidelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:56 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Nee. Sommige vrouwen vinden het echt vervelend als ze aan het sporten zijn en bekeken worden door mannen. Gewoon mooie leuke vrouwen die serieus willen sporten en niet vies bekeken willen worden door grote enge gorilla's die in grote getallen achterin de sportzaal vertoeven (uiteraard bij de attributen om die armen een lelijke popeye formaat aan te meten).
Als ik sport zou ik op mijn minst moeten kunnen zijn. Dus ja gewoon zweten of dat je rondingen kunnen bewegen zonder erbij stil te staan. Dat gaat een beetje moeilijk met van die Alpha mannetjes achter je. En nee ik ben niet lelijk, nee ik ben niet fatsig (refererend naar jouw opmerking) maar begrijp nou maar dat niet elke knappe vrouw (ik benoem knap omdat ik uit de reacties opmaak dat vrouwen die de aandacht niet waarderen gewoon lelijk moeten zijn) zit te wachten op aandacht op DAT moment wanneer zij eens nonchalant de strijd kan aangaan met een sporttoestel.
Het zijn of de lelijkerds of de aandachtshoeren die het staren bovengemiddeld kunnen waarderen (in de sportschool).quote:Op donderdag 14 april 2016 22:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat een verhaal meid. Het komt er dus op neer dat je je voor jezelf schaamt tegenover de 'alfa mannetjes'. Wanneer je met andere vrouwelijke biggen aan het fitnessen bent dan kan je meer jezelf zijn dus. Oké, duidelijk.
Begrijp mij niet verkeerd hoor. Ik ben blij dat het er is want de meesten zijn het aanzien toch niet waard.
Zeikerd, Overigens heb je ook een smerige feministische instelling, Back to Tumblr pls.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:56 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Nee. Sommige vrouwen vinden het echt vervelend als ze aan het sporten zijn en bekeken worden door mannen. Gewoon mooie leuke vrouwen die serieus willen sporten en niet vies bekeken willen worden door grote enge gorilla's die in grote getallen achterin de sportzaal vertoeven (uiteraard bij de attributen om die armen een lelijke popeye formaat aan te meten).
Als ik sport zou ik op mijn minst moeten kunnen zijn. Dus ja gewoon zweten of dat je rondingen kunnen bewegen zonder erbij stil te staan. Dat gaat een beetje moeilijk met van die Alpha mannetjes achter je. En nee ik ben niet lelijk, nee ik ben niet fatsig (refererend naar jouw opmerking) maar begrijp nou maar dat niet elke knappe vrouw (ik benoem knap omdat ik uit de reacties opmaak dat vrouwen die de aandacht niet waarderen gewoon lelijk moeten zijn) zit te wachten op aandacht op DAT moment wanneer zij eens nonchalant de strijd kan aangaan met een sporttoestel.
Ik zie geen leggings.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef JohnnyxP het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een serieuze klacht.
Ik ben het hele jaar bezig geweest met geld verdienen en het enige dat er nog mist om van de zomer echt veel te ballen zijn een stel dikke spierballen.
Opzich train ik altijd wel powerliften, maar zo richting de zomer neem ik het altijd wat meer serieus en switch ik naar bodybuilding (shaky, vaste schema etc.).
Het punt is alleen dat die chicks in de gym er gewoon echt veel te geil bijlopen. Ik weet niet hoe het bij andere mannen is, maar ik verlies serieus mijn concentratie. Zo'n dikke ass in die leggings en de tieten, pff. Volgensmij hebben meiden zelf niet door hoe geil dat voor mannen is.
De gym is niet echt een plaats om er zo bij te lopen, daar zijn andere plekken voor. Wanneer je gewoon normaal een broekje en shirtje draagt scheelt dat al heel erg.
Ik houd zelf als man zijnde ook altijd rekening met de ladies door niet een te strakke shirt aan te doen of oogcontact te zoeken. Graag wens ik hetzelfde in return.
gr gr
Prima punt meid, neem aan dat je ook niet in een strakke legging en idem hemdje (met decolleté) sport dan, dat is toch alleen maar voor de looks (en daar willen we niet teveel op focussen).quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:56 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Dit ja, dat geloer de hele tijd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:56 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Fair is fair, een strakke legging en strak shirtje is gewoonweg veel fijner om in te sporten dan een losse broek en los T-shirt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Prima punt meid, neem aan dat je ook niet in een strakke legging en idem hemdje (met decolleté) sport dan, dat is toch alleen maar voor de looks (en daar willen we niet teveel op focussen).
En mannen die vragen om verhullende kleding zouden ook kunnen bedenken dat de jaren 50 al voorbij zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Fair is fair, een strakke legging en strak shirtje is gewoonweg veel fijner om in te sporten dan een losse broek en los T-shirt.
Gelukkig zijn er ook voldoende sportscholen waar dat soort gedrag niet gewaardeerd wordt. En dat is zoveel fijner dan een sportschool waar jochies zoals TS komen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dit ja, dat geloer de hele tijd.
Let gewoon op jezelf en laat de anderen met rust.
Ik sport thuis of ik sport niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook voldoende sportscholen waar dat soort gedrag niet gewaardeerd wordt. En dat is zoveel fijner dan een sportschool waar jochies zoals TS komen.
Of dit soort figuren, zelf trainen zonder shirt en dan klagen dat meiden te weinig kleding dragen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En mannen die vragen om verhullende kleding zouden ook kunnen bedenken dat de jaren 50 al voorbij zijn.
Lijkt me niet een absolute waarheid. Als een legging en strak shirt merkbare toegevoegde waarde zou hebben zouden er vast meer fitness freaks in sportenquote:Op vrijdag 15 april 2016 08:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Fair is fair, een strakke legging en strak shirtje is gewoonweg veel fijner om in te sporten dan een losse broek en los T-shirt.
En voor je roept dat ik dat draag voor aandacht, ik sport thuis...alleen.
Hoeveel fitness freaks zie jij sporten in een broek waarvan de pijpen los zitten en een t-shirt die iedere keer voor je ogen schuift wanneer je bepaalde oefeningen doet?quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijkt me niet een absolute waarheid. Als een legging en strak shirt merkbare toegevoegde waarde zou hebben zouden er vast meer fitness freaks in sporten
Werkt beide kanten op, als ik mezelf kleed om er maximaal goed uit te zien in een sportschool ga ik ook niet zeuren als er een man of vrouw kijkt. Ik praat staren niet goed, maar ik heb het idee dat soms zowel mannen als vrouwen de sportschool als halve catwalk gebruiken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En mannen die vragen om verhullende kleding zouden ook kunnen bedenken dat de jaren 50 al voorbij zijn.
Ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die de nadelen van loshangende kleding maar op de koop toe nemen, omdat strakkere kleding leidt tot ongewenst gestaar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijkt me niet een absolute waarheid. Als een legging en strak shirt merkbare toegevoegde waarde zou hebben zouden er vast meer fitness freaks in sporten
Bijna allemaal in lossere kleding dan ik me kan voorstellen dat comfortabel is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoeveel fitness freaks zie jij sporten in een broek waarvan de pijpen los zitten en een t-shirt die iedere keer voor je ogen schuift wanneer je bepaalde oefeningen doet?
Stel voor ik zou een los t-shirt dragen zou die bij bepaalde oefeningen meer laten zien dan een strak shirt.
En niet iedereen zal dat hebben inderdaad, maar ikzelf vind het wel prettiger, ook mer hardlopen bv.
Serieus? Jij doet je best om er goed uit te zien bij het sporten? Lekker charmant, rood hoofd, doorzweten kleding...quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Werkt beide kanten op, als ik mezelf kleed om er maximaal goed uit te zien in een sportschool ga ik ook niet zeuren als er een man of vrouw kijkt. Ik praat staren niet goed, maar ik heb het idee dat soms zowel mannen als vrouwen de sportschool als halve catwalk gebruiken.
Ik niet, totaal niet zelf. Maar er lopen hier gasten rond die daar absoluut mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Serieus? Jij doet je best om er goed uit te zien bij het sporten? Lekker charmant, rood hoofd, doorzweten kleding...
![]()
Zoals je kan zien in mijn aanpassing, losse kleding wordt zelfs afgeraden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bijna allemaal in lossere kleding dan ik me kan voorstellen dat comfortabel is.
Loop anders één keer een rondje door de sportschoolquote:Op vrijdag 15 april 2016 09:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoals je kan zien in mijn aanpassing, losse kleding wordt zelfs afgeraden.
''Loose-fitting clothing is for lounging, not lunging—wearing too much material in the gym is a safety hazard. "If you have something very baggy on, it can get in the way of what you're doing, or it can get snagged and caught on something," says Matthews. It's also harder to see your body's alignment, posture, and movements when you're not sporting fitted clothing, which can pose another safety risk: If your form is all wrong when you're lifting or attempting a tricky Pilates move, you're more likely to hurt your body than help it. ''
''Although shapeless clothing can seem like the ultimate in coverage, Matthews says during activities like yoga, baggy clothing can actually be revealing, baring bellies and upper thighs during certain poses. Donelson urges the athletes he works with to wear clothing that will cover and hug the thigh, so they can stretch and move with freedom. "In a public setting, it's better to be safe than sorry," says Donelson. If you're a fan of loose gym shorts, slip on a pair of compression shorts underneath to ward off unwanted exposure. ''
Dat heb ik ook zeer regelmatig gedaan, en veruit de meeste vrouwen en ook veel van de mannen dragen strakke kleding. Zeker ook bij Yoga, ik zie mezelf al een ''downward facing fog'' doen met een los t-shirt aan, geloof me, dan zie je pas veel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Loop anders één keer een rondje door de sportschool
Wellicht dat yoga de uitzondering is, maar ik heb nog nooit een kerel in een legging gezien, terwijl dat kennelijk een must is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zeer regelmatig gedaan, en veruit de meeste vrouwen en ook veel van de mannen dragen strakke kleding. Zeker ook bij Yoga, ik zie mezelf al een ''downward facing fog'' doen met een los t-shirt aan, geloof me, dan zie je pas veel.
Hardlopers en wielrenners dragen vaak leggings. Ook zie ik het bij diverse vechtsporten en ''mandex'' of ''meggings'' wordt steeds meer gedragen door mannen tijdens work-outsquote:Op vrijdag 15 april 2016 09:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wellicht dat yoga de uitzondering is, maar ik heb nog nooit een kerel in een legging gezien, terwijl dat kennelijk een must is.
Nope. Ik trek een luchtige soepjurk aan die ik zelfs over het sporttoestel trek. Zo laat ik aan de verbeelding over wat er nou onder zit en ondertussen kan ik allerlei acrobatische handelingen uitvoeren in mijn jurk die de alfa's lekker niet kunnen zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 08:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Prima punt meid, neem aan dat je ook niet in een strakke legging en idem hemdje (met decolleté) sport dan, dat is toch alleen maar voor de looks (en daar willen we niet teveel op focussen).
Sommige wielrenners zou ik liever in wat wijdere kleding zien, trouwens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hardlopers en wielrenners dragen vaak leggings. Ook zie ik het bij diverse vechtsporten en ''mandex'' wordt steeds meer gedragen door mannen tijdens work-outs
Ik heb het idee dat wij in compleet verschillende sportscholen komen.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:44 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Nope. Ik trek een luchtige soepjurk aan die ik zelfs over het sporttoestel trek. Zo laat ik aan de verbeelding over wat er nou onder zit en ondertussen kan ik allerlei acrobatische handelingen uitvoeren in mijn jurk die de alfa's lekker niet kunnen zien
Hardlopers zie ik in de sportschool heel weinig een legging dragen, maar oké. Wielrenners dragen een bib-short met zeem, functionele kleding zonder alternatief. Ik kom trouwens in een goede nette sportschoolquote:Op vrijdag 15 april 2016 09:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hardlopers en wielrenners dragen vaak leggings. Ook zie ik het bij diverse vechtsporten en ''mandex'' wordt steeds meer gedragen door mannen tijdens work-outs
Ik heb het idee dat wij in compleet verschillende sportscholen komen.
Anders loop je niet zo smerig naar die wielrenners te staren, laat ze lekker sporten...quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sommige wielrenners zou ik liever in wat wijdere kleding zien, trouwens.
Liever een feministische zeikerd dan een blok beton die staart naar strakke leggings in de sportschool.quote:Op vrijdag 15 april 2016 06:27 schreef Torstein het volgende:
[..]
Zeikerd, Overigens heb je ook een smerige feministische instelling, Back to Tumblr pls.
Blij dat je serieus kan reageren, legging en strak shirt dus?quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:44 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Nope. Ik trek een luchtige soepjurk aan die ik zelfs over het sporttoestel trek. Zo laat ik aan de verbeelding over wat er nou onder zit en ondertussen kan ik allerlei acrobatische handelingen uitvoeren in mijn jurk die de alfa's lekker niet kunnen zien
In tegenstelling tot...?quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kom trouwens in een goede nette sportschool
Waarom wil je dat weten?quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Blij dat je serieus kan reageren, legging en strak shirt dus?
Als wij in verschillende sportscholen komen zou dat in tegenstelling tot jou zijn toch? Ik heb bij ons ook niet het idee dat er veel gestaard wordt, enkele vaste bezoekers doen het er wel om. Soms word je een beetje bekeken door de huisvrouwtjes, maar dat is nooit lang of heel creepy.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
In tegenstelling tot...?
Misschien is het in Denemarken gewoon anders, geen idee.
Hier heb je ook niet zoveel last van jongens die staren en meiden lastig vallen, ik heb het idee dat het hier sowieso meer comfort minder show is. Voor beide geslachten.
Omdat ik je post op waarde probeer te schattenquote:
Ik vind het grappig dat je die aanname maakt, dat ik in een zogenaamde niet nette sportschool kom omdat mannen en vrouwen hier zich niet schamen om een legging te dragen wanneer dat prettiger zit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als wij in verschillende sportscholen komen zou dat in tegenstelling tot jou zijn toch? Ik heb bij ons ook niet het idee dat er veel gestaard wordt, enkele vaste bezoekers doen het er wel om. Soms word je een beetje bekeken door de huisvrouwtjes, maar dat is nooit lang of heel creepy.
Eigenlijk zeg je dat het afhangt van hoe de vrouw zich kleedt. Nu ligt het weer aan ons.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat ik je post op waarde probeer te schatten
Volgens mij was jij het die zei: "Ik heb het idee dat wij in compleet verschillende sportscholen komen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je die aanname maakt, dat ik in een zogenaamde niet nette sportschool kom omdat mannen en vrouwen hier zich niet schamen om een legging te dragen wanneer dat prettiger zit.
Daarmee doelde ik niet op wel of niet netjes....vreemd ook dat je het meteen die kant optrekt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het die zei: "Ik heb het idee dat wij in compleet verschillende sportscholen komen."
Nee hoor, en ik zou het waarderen als je eerst even terug leest voordat je woorden in mijn mond legt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:55 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dat het afhangt van hoe de vrouw zich kleedt. Nu ligt het weer aan ons.
Oké nou fijn dat jij ook het onderscheid kan maken in kijken en staren of te vaak kijken. Het gaat om de laatste 2. Kijken is normaal en ja doe ik ook (heel subtielquote:Op vrijdag 15 april 2016 10:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee hoor, en ik zou het waarderen als je eerst even terug leest voordat je woorden in mijn mond legt.
Ik vind dat je een goed punt hebt, en dat er niet zo gestaard hoeft te worden, maar dat het dragen van ultra strakke kleding nou niet echt meehelpt aan het tegengaan van staren. Sterker nog, als ik mannen en vrouwen zie fitnessen in heel strakke kleding, of kleding die veel spieren toont (terwijl ze stoppen voor een selfie) vraag ik me soms af wat het in hemelsnaam nog met sportieve prestatie te maken heeft.
Als je nu inderdaad zegt dat je subtiel loopt te gluren vind ik je hypocriet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:27 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Oké nou fijn dat jij ook het onderscheid kan maken in kijken en staren of te vaak kijken. Het gaat om de laatste 2. Kijken is normaal en ja doe ik ook (heel subtiel) en hangt er vanaf in welke situatie.
Maar staren is toch echt wel andere koek beetje eng zelfs, ook al ben je goddelijk. En je hebt ook wel gelijk wat strakke kleding betreft maar ook dan kun je besluiten om even te kijken of te staren.
GVD draakquote:Op vrijdag 15 april 2016 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je nu inderdaad zegt dat je subtiel loopt te gluren vind ik je hypocriet.
quote:
Persoonlijk vind ik de openbare weg sowieso geen plek om te sporten. Doe dat maar op de daartoe geëigende lokaties.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Anders loop je niet zo smerig naar die wielrenners te staren, laat ze lekker sporten...
Ik ken louter wielrenners die zich netjes aan de regels houden terwijl ik me continu erger aan automobilisten, scooterrijders en fietsers die de regels niet kennen of bewust niet naleven (hoe vaak zie je nog een fietser z'n hand uitsteken?). Bejaarden die met z'n tweeën naast elkaar 25 km/h fietsen met het cognitieve vermogen van demente goudvis zijn nog een trapje erger. Maar dat is een hele andere discussie.quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de openbare weg sowieso geen plek om te sporten. Doe dat maar op de daartoe geëigende lokaties.
Zeker als je je zo misdraagt als de gemiddelde wielrenner.
Ja, vooral de kanoërs en zeilers, die moeten echt van de weg!quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ken louter wielrenners die zich netjes aan de regels houden terwijl ik me continu erger aan automobilisten, scooterrijders en fietsers die de regels niet kennen of bewust niet naleven (hoe vaak zie je nog een fietser z'n hand uitsteken?). Bejaarden die met z'n tweeën naast elkaar 25 km/h fietsen met het cognitieve vermogen van demente goudvis zijn nog een trapje erger. Maar dat is een hele andere discussie.
Neem trouwens aan dat hardlopers, wandelaars, paardrijders, roeiers, zeilers, kanoërs, skeeleraars ook van de weg af moeten?
Openbare wateren zijn ook bedoelt voor verkeer, lijkt me dat we die ook gelijk meepakken toch?quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, vooral de kanoërs en zeilers, die moeten echt van de weg!
We hadden t over de weg.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Openbare wateren zijn ook bedoelt voor verkeer, lijkt me dat we die ook gelijk meepakken toch?
Dat is dan ook een beetje een krom voorstelquote:
Dat is toch ook zo? Curves zit hier in de buurt en het is een broeinest van kortpittige huismoeders.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:08 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Het zijn of de lelijkerds of de aandachtshoeren die het staren bovengemiddeld kunnen waarderen (in de sportschool).
En merkwaardig dat je toch nog moet afsluiten met dat de meesten het aanzien toch niet waard zijnIs dat om jezelf gerust te stellen?
Niet zeiken. Dat wordt jouw toekomstige vrouw ook later en dan ga ik je keihard uitlachenquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Curves zit hier in de buurt en het is een broeinest van kortpittige huismoeders.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:45 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Niet zeiken. Dat wordt jouw toekomstige vrouw ook later en dan ga ik je keihard uitlachen
Dat krijg je als je vrouwen beledigt en jezelf verheerlijktquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat een vijandigheid op dit forum
Ik had het zelfde probleem maar dat is op te lossen. Gewoon niet opgewonden proberen te raken. Werkt geweldig. Just try to notquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef JohnnyxP het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een serieuze klacht.
Ik ben het hele jaar bezig geweest met geld verdienen en het enige dat er nog mist om van de zomer echt veel te ballen zijn een stel dikke spierballen.
Opzich train ik altijd wel powerliften, maar zo richting de zomer neem ik het altijd wat meer serieus en switch ik naar bodybuilding (shaky, vaste schema etc.).
Het punt is alleen dat die chicks in de gym er gewoon echt veel te geil bijlopen. Ik weet niet hoe het bij andere mannen is, maar ik verlies serieus mijn concentratie. Zo'n dikke ass in die leggings en de tieten, pff. Volgensmij hebben meiden zelf niet door hoe geil dat voor mannen is.
De gym is niet echt een plaats om er zo bij te lopen, daar zijn andere plekken voor. Wanneer je gewoon normaal een broekje en shirtje draagt scheelt dat al heel erg.
Ik houd zelf als man zijnde ook altijd rekening met de ladies door niet een te strakke shirt aan te doen of oogcontact te zoeken. Graag wens ik hetzelfde in return.
gr gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |