Klopt maar ook voor bowie hoeft er voor mij geen extra journaal. Maar je hebt gelijk het is ongepast om deze discussie hier te hebben en ik zal hem ook verder niet voeren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leer er maar mee leven dat miljoenen mensen in dit kader een andere mening hebben dan de jouwe. Ik vind dat eigenlijk niet iets om hier uitgebreid over te gaan discussiëren. Zoals jij het vanzelfsprekend vindt dat er ruim aandacht is voor de dood van een muzikale grootheid als David Bowie, vinden sportliefhebbers ruime aandacht voor de dood van Cruijff vanzelfsprekend. Het gaat hier over waarschijnlijk de bekendste en sowieso één van de allerbeste sporters die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Wereldnieuws in Nederland ja (ok, en Catalonië).quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel terecht. Wereldnieuws natuurlijk
Johan was een held. Hij verdient het om overal op het nieuws te komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hetzelfde voor maradonna, de paus, jezus christus of wie dan ook, ik vind dat eigenlijk bij niemands overlijden een extra nieuwsbericht van toepassing is. Tenzij het een door een moord is.
quote:Ik haat 't als mensen Cruijff met God vergelijken! Ik bedoel, hij is goed, maar hij is geen Cruijff. R.I.P Johan #nummer14vooraltijd
Bedankt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar ook voor bowie hoeft er voor mij geen extra journaal. Maar je hebt gelijk het is ongepast om deze discussie hier te hebben en ik zal hem ook verder niet voeren.
Jij hebt duidelijk geen idee wie Johan Cruijff..was.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Wereldnieuws in Nederland ja (ok, en Catalonië).
NOS stuurt nu zelfs een tweede pushbericht uit, dat vind ik dan wel weer echt overdreven. Eentje, voor wat voor sterfgeval dan ook, is wel voldoende.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar ook voor bowie hoeft er voor mij geen extra journaal. Maar je hebt gelijk het is ongepast om deze discussie hier te hebben en ik zal hem ook verder niet voeren.
Ontploft Fok! ook zo als Franzie Beckenbauer de pijp uit gaat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee wie Johan Cruijff..was.
Wat heeft dat te maken met of iets de hele wereld over gaat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ontploft Fok! ook zo als Franzie Beckenbauer de pijp uit gaat?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ontploft Fok! ook zo als Franzie Beckenbauer de pijp uit gaat?
Het is ook gewoon breaking news op CNN.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Wereldnieuws in Nederland ja (ok, en Catalonië).
Ik ben ook aangeslagen. Geen tranen, maar ik vind het wel diep triest.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben echt aangeslagenzit met tranen in mijn ogen te kijken naar het journaal. Hij heeft het voetbal gemaakt zoals het nu is. Rip true Legend. #Neverforget
En BBC. Maar goed, zoals bij IEDER stukje nieuws moeten er weer een paar stoere figuren komen melden dat ze dit toch echt geen breaking news vindenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is ook gewoon breaking news op CNN.
tja.. noem het nuchterheidquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En BBC. Maar goed, zoals bij IEDER stukje nieuws moeten er weer een paar stoere figuren komen melden dat ze dit toch echt geen breaking news vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |