Ok, nu zijn we echt aan het doorschieten... wil je hem ook in Delft bijzetten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:23 schreef Confetti het volgende:
Deze man verdient een Staatsbegrafenis.
In Spanje dan. Ik heb er geen geld voor over.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:23 schreef Confetti het volgende:
Deze man verdient een Staatsbegrafenis.
hij heeft barcelona op de kaart gezet..quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:24 schreef Infection het volgende:
Toch wel bijzonder hoe hij zelfs in de internationale pers breaking news is. Een echte legende.
Dat dacht iedereen. Dit is echt een verrassing... .quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Dacht dat het wat beter ging met hem...
RIP.
Longkanker reken er maar niet op dat je beter wordtquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Dacht dat het wat beter ging met hem...
RIP.
Schippers mag zijn schoenveters nog niet eens aanraken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:24 schreef Elfletterig het volgende:
Mooie, warme woorden van minister Schippers over Cruijff.
Waarom zeg je dit?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schippers mag zijn schoenveters nog niet eens aanraken.
Je idee hierover was al duidelijk bij je eerste post hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Spanje dan. Ik heb er geen geld voor over.
Omdat politici denken zichzelf te moeten profileren over de rug van een ander.quote:
Naar beeld heb je dan van Schippers. Zo vind ik haar niet overkomen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat politici denken zichzelf te moeten profileren over de rug van een ander.
Je bent boos omdat de Minister van Sport iets zegt over Cruijf?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat politici denken zichzelf te moeten profileren over de rug van een ander.
Geen slecht idee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, nu zijn we echt aan het doorschieten... wil je hem ook in Delft bijzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |