Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mja misschien focussen wij ons wederom teveel op wat mensen op internet zeggen.
Dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.
Ik was vandaag even buiten in Rotterdam en heb al twee gesprekken gehoord tussen toevallig Marokkaanse dames en Nederlandse oudere mannen over de aanslagen en dat het verschrikkelijk is maar ook jammer dat je erop wordt aangekeken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef robin007bond het volgende:
Laatst werd ik nog communist genoemd toen ik pleitte voor vrije software.
Red baiting is echt mensen.
Klopt. Als een maat onderuit gezakt bij je op de bank een biertje zit te drinken en zou aankomen met teksten als "pff, en al die sukkels wachten de volgende aanslag maar lijdzaam af hequote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat bij jullie eens voorgekomen?quote:
Als je D66'er bent denkt elke gereformeerde dit van je.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat bij jullie eens voorgekomen?
Er zit een gereformeerde jongen in mijn klas die me echt lijkt te zien als de progressieve atheïst wiens doel het is om de christelijke maatschappij omver te werpen. Beetje wat de republikeinen denken van Obama als hij niet negatief is over het homohuwelijk.
Hahaha, dat klopt ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je D66'er bent denkt elke gereformeerde dit van je.
Ach, ik heb genoeg vrienden die botte racistische opmerkingen maken, al dan niet grappig bedoeld, maar de pure haat die je online vaak gespuid ziet worden is toch wel afwezig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Als een maat onderuit gezakt bij je op de bank een biertje zit te drinken en zou aankomen met teksten als "pff, en al die sukkels wachten de volgende aanslag maar lijdzaam af he", gevolgd door een slok bier, dan zou je keihard lachen en hem een paar tikken geven.
En dan te bedenken dat remlof er vanavond vrijwillig heengaat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was net in de V&D. Het was verschrikkelijk. Ik ga slachtofferhulp bellen denk ik.
Nog wat gehaald?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was net in de V&D. Het was verschrikkelijk. Ik ga slachtofferhulp bellen denk ik.
Er is echt niets meer over dan. Mensen doen alsof alles gratis is en er staan fijne tot het einde van de winkel. Voor maar 20% kortingquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat remlof er vanavond vrijwillig heengaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |